XXL Nutrition

Review Perfection Bar - Body & Fit Sports Nutrition

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Eiwitrepen
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Helpt je als sporter meer spieren op te bouwen
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? *
  • Hoe is de smaak van dit supplement? SUPER! Heb White Chocolat, smaak is echt heerlijk, gewoon een snack die je normaal ook bij een tankstation zou kopen.
  • Welke dosis heb je gebruikt? nvt
  • Waar heb je het supplement gekocht? www.bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis kado's, binnen 24uurs levering etc, je kent het :)
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? Normaal 32,90, nu tijdelijk 14,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? ZEKER!

Mijn review:

Het zijn gewoon heerlijke repen, goed van structuur en super van smaak. Gewoon lekker!
Er valt geen enkel vies of raar smaakje in de repen bespotten.

Het is echt PERFECT voor als je onderweg bent en geen shake kan nemen of bij je hebt.

Je kent het wel, je bent vaak van huis en om nou elke keer een shake beker met eiwitten mee te nemen, om die later ergens aan te mengen met water of melk.... :cool:

Deze Perfection Bars zijn voor mij zeker de oplossing en een blijvertje!

perfect bars2.jpg

• Like
Waarderingen: Vonk
Heel verstandig! Zit ondertussen al aan me 6de doos banaan :D

Haha, die dingen zijn echt te lekker! Tijdens m'n cheatday wissel is 4-5 witte chocolade af met een strawberry! :rocknana:

Jaja, eindelijk een doos witte chocolade weg gegeten!
Bevindingen:

1. Even verslavend als de banaan
2. Deed mij denken aan witte chocolade van paaseitjes
3. Romigere smaak dan de andere twee smaken.

Conclusie, een net-aan tweede plaats.
Banaan blijft mijn alltime favo! De repen zijn een heerlijk verantwoord tussendoortje en makkelijk om mee te nemen.
Blijft een heerlijk product

Ooit eens een reep met white chocolat gekregen van een kennis: héérlijk.
Vind alleen dat die repen héél duur zijn. Ik weet dat ze veruit de goedkoopste zijn, maar toch blijft het duur, zeker als je vergelijkt met hun whey perfection.

Bij whey perfection kost 1g eiwit 1.3 cent.
Bij de eiwitrepen kost 1g eiwit 6 cent.
Groot verschil, toch?

(Ja, nu de zomerprogrammatie van start gegaan is op tv heb ik meer tijd voor andere zaken, haha.)

Vind alleen dat die repen héél duur zijn. Ik weet dat ze veruit de goedkoopste zijn, maar toch blijft het duur, zeker als je vergelijkt met hun whey perfection.

Groot verschil, toch?

(Ja, nu de zomerprogrammatie van start gegaan is op tv heb ik meer tijd voor andere zaken, haha.)

Komkommertijd noemen ze dat bij ons Milton :D

Bevindingen:

Banaan blijft mijn alltime favo! De repen zijn een heerlijk verantwoord tussendoortje en makkelijk om mee te nemen.
Bedankt voor je complimenten. De Perfection Bar is niet voor niets de Nr1 eiwitreep :1e:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Kenmerken Perfection Bar:
-De beste eiwitten in één product!
-20.5 gram eiwit per eiwitreep
-Low Carb, 205 calorieen
-Onvoorstelbaar lekker!
-Uitermate geschikt in je dieet
-Perfect voor sport en spieren!
-Kwaliteit tot in perfectie!

Groot verschil, toch?

Begrijp ik. Je kan Whey natuurlijk ook nooit met een reep vergelijken. Shakes blijven altijd goedkoper. Voor de afwisseling en andere smaakbeleving is dit zeker leuk om eens te nemen :)

Ralf

Ik heb al een aantal dozen (van elke smaak minstens 1) al op en zijn tot nu toe de lekkerste, goedkoopste en meest low in carbs. :D Wel heb ik bij de nieuwe producten een nieuwe reep gezien die ik zeker eens ga proberen aangezien die hoger is in eiwitten en lager in suikers en vetten. Prijs verschil is erg klein. :)

Perfection bar van B&F
Samenstelling per 100 gram:
Energie 343 kcal
Eiwit 33,5
Koolhydraten 24,1 gram
waarvan suikers 3,7 gram
Polyolen 19,2 gram
Vet 13,1 gram
verzadigde vetten 7,3 gram
Vezels 12,1 gram
Zout 0,21 gram

Prijs per reep: 1,24 euro

LowCarb Pack van Best Body Nutrition
Samenstelling per 100 gram:
Energie 372,5 kcal
Eiwit 47,5 gram
Koolhydraten 25 gram
waarvan suiker 1,8 gram
Vet 12,5 gram
verzadigde vetzuren 7,3 gram
Dieet vezels 0,5 gram
Natrium 0,25 gram

Prijs per reep: 1,35 euro

• Topic Starter Topic Starter
Bevindingen:

Leuk, maar ik vind witte choco het lekkerste :D

Ben ik weer eens te laat, staat er niet meer bij :mad:

Klopt, de Perfection Bars gaan momenteel zo hard dat we er gewoon letterlijk niet genoeg van kunnen bestellen. De producent kan er niet nog meer productie bij plannen op korte termijn, zit al op het dubbele van wat we hadden aangevraagd en dan nog komen we tekort. :cool:

Geen paniek hier, de kast is nog steeds ruim gevuld :D

Dan eet je beschaafd kerel :p
Bij mij vliegen die dingen de doos uit. helemaal nu mijn vriendin ook telkens een hele of halve wilt.

DONT TOUCH MY PROTEIN!! *smack* haha nah, just kidding :D

Dan eet je beschaafd kerel :p
Bij mij vliegen die dingen de doos uit. helemaal nu mijn vriendin ook telkens een hele of halve wilt.

DONT TOUCH MY PROTEIN!! *smack* haha nah, just kidding :D

Haha, smack that ass :D

Ik heb natuurlijk niet gezegd met hoeveel dozen ik begonnen ben :p

Deze reepjes zijn inmiddels opgenomen in mijn dagelijkse voedingsschema, gewoon lekker en het idee dat je iets zoets/hartigs eet is in de cut ook mooi meegenomen.

Doosje wit + aardbei staat in de kaast, witte zijn net iets lekkerder, maar de aardbei is zeker leuk als afwisseling, lekker fris!.

• Topic Starter Topic Starter
Klopt, de Perfection Bars gaan momenteel zo hard dat we er gewoon letterlijk niet genoeg van kunnen bestellen. De producent kan er niet nog meer productie bij plannen op korte termijn, zit al op het dubbele van wat we hadden aangevraagd en dan nog komen we tekort. :cool:

Ik bestel nog wel ff 2 doosjes witte chocolade voor het geval dat ze weer uitverkocht zijn :)

Deze reepjes zijn inmiddels opgenomen in mijn dagelijkse voedingsschema, gewoon lekker en het idee dat je iets zoets/hartigs eet is in de cut ook mooi meegenomen.

Doosje wit + aardbei staat in de kaast, witte zijn net iets lekkerder, maar de aardbei is zeker leuk als afwisseling, lekker fris!.
Lekkerrrr : meal: Heel begrijpelijk. In een dieet heb je vaak ook wat zoets nodig om dit vast te houden. Met de Perfection Bar kan dit heel goed:)

Ook nog maar even bestellen dan. Mag ze net weer eten! Zal je zien, wil ik, grijp ik mis :p

Zijn heerlijk en blijven dat ook top product

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven