Fitness Seller

Review Perfection Bar - Body & Fit Sports Nutrition

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Eiwitrepen
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Helpt je als sporter meer spieren op te bouwen
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? *
  • Hoe is de smaak van dit supplement? SUPER! Heb White Chocolat, smaak is echt heerlijk, gewoon een snack die je normaal ook bij een tankstation zou kopen.
  • Welke dosis heb je gebruikt? nvt
  • Waar heb je het supplement gekocht? www.bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis kado's, binnen 24uurs levering etc, je kent het :)
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? Normaal 32,90, nu tijdelijk 14,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? ZEKER!

Mijn review:

Het zijn gewoon heerlijke repen, goed van structuur en super van smaak. Gewoon lekker!
Er valt geen enkel vies of raar smaakje in de repen bespotten.

Het is echt PERFECT voor als je onderweg bent en geen shake kan nemen of bij je hebt.

Je kent het wel, je bent vaak van huis en om nou elke keer een shake beker met eiwitten mee te nemen, om die later ergens aan te mengen met water of melk.... :cool:

Deze Perfection Bars zijn voor mij zeker de oplossing en een blijvertje!

perfect bars2.jpg

• Like
Waarderingen: Vonk
Ik ga die nieuwe repen dan ook eens bestellen binnen 2 à 3 weken :)

body en fitshop is goed qua prijs/kwaliteit. Maar na jaren vaste klant te zijn hebben ze me vandaag toch een beetje teleurgesteld. Heb een combi no xplode/ cellmass besteld. Ze bieden de garantie voor 22.00 besteld is de volgende dag in huis. Tot mijn verbazing kreeg ik een mail waarin stond dat de levering pas twee dagen na de bestelling word geleverd. voor iand die langer dan 10 jaar traint en tijd en een trainingsschema zeer belangrijk is was dit toch wel een enorme domper. heb vervolgens contact opgenomen met body en fit en die zeiden dat het een fout was van postnl.
Als je de garantie niet kunt nakomen bied m dan ook niet aan. klinkt misschien als muggenzifterij maar de kleine verschillen maken mij juist tot een klant van body en fitshop waar ik al jaren tevreden over ben. Dit is geen post om schade toe te brengen aan het bedrijf.Maar enkel en alleen voor de die hards die weten wat ik bedoel.

body en fitshop is goed qua prijs/kwaliteit. Maar na jaren vaste klant te zijn hebben ze me vandaag toch een beetje teleurgesteld. Heb een combi no xplode/ cellmass besteld. Ze bieden de garantie voor 22.00 besteld is de volgende dag in huis. Tot mijn verbazing kreeg ik een mail waarin stond dat de levering pas twee dagen na de bestelling word geleverd. voor iand die langer dan 10 jaar traint en tijd en een trainingsschema zeer belangrijk is was dit toch wel een enorme domper. heb vervolgens contact opgenomen met body en fit en die zeiden dat het een fout was van postnl.
Als je de garantie niet kunt nakomen bied m dan ook niet aan. klinkt misschien als muggenzifterij maar de kleine verschillen maken mij juist tot een klant van body en fitshop waar ik al jaren tevreden over ben. Dit is geen post om schade toe te brengen aan het bedrijf.Maar enkel en alleen voor de die hards die weten wat ik bedoel.

Allereerst dank je voor het compliment! Het is ook belangrijk dat als we een garantie (binnen 24 uur bezorgen) geven deze ook nakomen, dat doen we ook altijd zoveel als mogelijk. Door extreme drukte ivm de SUPER SALE hebben we wat problemen gehad. Als er dan ook ea fout gaat bij Postnl dan zit je al snel met de gebakken peren.:cool: Ik kan nu er nu helaas niets meer aan doen, maar in in geval mijn welgemeende excuses!:) Ik snap zeker ook heel goed wat je bedoeld!:)

Nu Ralf terug is zal de chocolade smaak vast snel komen :D

• Topic Starter Topic Starter
Leuk allemaal, maar zijn die choco repen al binnen? :D

Jaja de perfection bar liefhebbers hier kunnen niet wachten na verscheidene dozen te hebben weggesnoept.
Nu ben ik geen chocoladefan, maar wel een perfectionbar fan, dus kan stiekem ook niet wachten.
Kan nog wel even wachten want ben in wedstrijdprep. Iets om naar uit te kijken om erna te snoepen ;)

De bars zijn stuk voor stuk perfect(ion) :) van smaak. Heel benieuwd naar de choco version!!!

Jaja de perfection bar liefhebbers hier kunnen niet wachten na verscheidene dozen te hebben weggesnoept.
Nu ben ik geen chocoladefan, maar wel een perfectionbar fan, dus kan stiekem ook niet wachten.
Kan nog wel even wachten want ben in wedstrijdprep. Iets om naar uit te kijken om erna te snoepen ;)
De Perfection Bar blijft voor velen een traktatie. Het is een heerlijke reep, goede voedingswaarden en tegen een betaalbare prijs. De Perfection Bar is ten opzichte van de duurdere repen echt de nummer 1 :)

Ralf

Haha, goed in de gaten houden dan en als ze beschikbaar zijn snel de nieuwe smaken bestellen.

Haha, goed in de gaten houden dan en als ze beschikbaar zijn snel de nieuwe smaken bestellen.
Haha, we houden jullie op de hoogte. Nog ongeveer 4 weekjes :D Perfection Bar
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Op elk front de absolute #1 Eiwitreep:
Kwaliteit tot in perfectie – de beste eiwitten in één reep!
Low Carb – slechts 2.5 gram suiker!
De smaak – ongekend lekker, elke hap ervaar je als een traktatie
De prijs – zeker gegeven de onverslaanbare kwaliteit is de prijs werkelijk een sensatie.

Yeah me2 man! Nu maar weer 2 dozen banaan besteld, ook top smaak :D

Dank je!:) Heel Nederland aan de Perfection Bars!:D

Op elk front de absolute #1 Eiwitreep:
Kwaliteit tot in perfectie – de beste eiwitten in één reep!
Low Carb – slechts 2.5 gram suiker!
De smaak – ongekend lekker, elke hap ervaar je als een traktatie
De prijs – zeker gegeven de onverslaanbare kwaliteit is de prijs werkelijk een sensatie.

• Topic Starter Topic Starter
Ik weet niet hoe lang het gaat duren tot die chocolade smaak er is, maar ik bestel denk ik eerst nog maar een doosje white tot die tijd :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven