Fitness Seller

Review Perfection Bar - Body & Fit Sports Nutrition

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Eiwitrepen
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Helpt je als sporter meer spieren op te bouwen
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? *
  • Hoe is de smaak van dit supplement? SUPER! Heb White Chocolat, smaak is echt heerlijk, gewoon een snack die je normaal ook bij een tankstation zou kopen.
  • Welke dosis heb je gebruikt? nvt
  • Waar heb je het supplement gekocht? www.bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis kado's, binnen 24uurs levering etc, je kent het :)
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? Normaal 32,90, nu tijdelijk 14,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? ZEKER!

Mijn review:

Het zijn gewoon heerlijke repen, goed van structuur en super van smaak. Gewoon lekker!
Er valt geen enkel vies of raar smaakje in de repen bespotten.

Het is echt PERFECT voor als je onderweg bent en geen shake kan nemen of bij je hebt.

Je kent het wel, je bent vaak van huis en om nou elke keer een shake beker met eiwitten mee te nemen, om die later ergens aan te mengen met water of melk.... :cool:

Deze Perfection Bars zijn voor mij zeker de oplossing en een blijvertje!

perfect bars2.jpg

• Like
Waarderingen: Vonk
Haha, we houden jullie op de hoogte. Nog ongeveer 4 weekjes :D Perfection Bar
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Op elk front de absolute #1 Eiwitreep:
Kwaliteit tot in perfectie – de beste eiwitten in één reep!
Low Carb – slechts 2.5 gram suiker!
De smaak – ongekend lekker, elke hap ervaar je als een traktatie
De prijs – zeker gegeven de onverslaanbare kwaliteit is de prijs werkelijk een sensatie.

Thanks for the update ;)

Krijg net de info dat de eerste smaak die er bij zal komen voor onze Perfection Bars Coconut Sensation zal zijn. Medio Oktober.

We hebben dan de volgende smaken:
White Chocolate
Banana Sensation
Strawberry Sensation
Coconut Sensation

De Chocolate Sensation zal enkele weken later komen. Een mooi assortiment smaken al zeg ik het zelf!:D

Perfection Bar - de enige eiwitreep met ECHT hoogwaardige eiwitten!
De prijs – zeker gegeven de onverslaanbare kwaliteit is de prijs werkelijk een sensatie.

Ben erg benieuwd naar de Chocolate Sensation. Kokos lijkt me ook wel lekker, ben benieuwd of die white chocolate van zijn troon kan stoten.

Hoop dat er van die snippertjes kokos inzitten :cool:

Ben erg benieuwd naar de Chocolate Sensation. Kokos lijkt me ook wel lekker, ben benieuwd of die white chocolate van zijn troon kan stoten.
De Chocolate Sensation en de Coconut Sensation zijn echt heerlijke smaken. Volgens mij doet elke smaak dan mee om de nr #1 positie :1e:
Hoop dat er van die snippertjes kokos inzitten :cool:
Het is alweer even terug dat ik het geprobeerd heb, maar het is al een tijdje geleden. Het enige wat ik herinneren kan is dat hij erg lekker is. Volgens mij zitten er geen stukjes is maar is het een heerlijke fijne structuur:) Net zoals de andere smaken van de Perfection Bar.

Ralf

• Topic Starter Topic Starter
Wordt maar meteen beide smaken bestellen denk ik :)
Kokos EN Chocolade :)

Ben ook benieuwd naar de nieuwe smaken, als ze even goed zijn als de huidige word dat weer een schot in de roos

Krijg net de info dat de eerste smaak die er bij zal komen voor onze Perfection Bars Coconut Sensation zal zijn. Medio Oktober.

We hebben dan de volgende smaken:
White Chocolate
Banana Sensation
Strawberry Sensation
Coconut Sensation

De Chocolate Sensation zal enkele weken later komen. Een mooi assortiment smaken al zeg ik het zelf!:D

Perfection Bar - de enige eiwitreep met ECHT hoogwaardige eiwitten!

Cocos?!! SUPER!! Mijn meest gebruikte smaak met Micellar Casein was ook de cocos.
Count me in on those!! :D

cocos, lijkt me erg lekker!!

De Cocos Sensation wordt echt een knaller weer! :zuip: Kan niet wachten tot dat weer binnen is. Naast de goede smaak bevat het ook de beste eiwitten afkomstig uit melk :)

Ralf

Kijk Ralf dat horen we graag !!

• Topic Starter Topic Starter
Medio oktober?

Betekend dat ik die precies bij me volgende betelling erbij kan doen :)

Beetje zomerse smaa, voor der donkere maanden!

De vraag naar de Perfection Bars blijft ongekend. Met enkele weken hebben we nieuwe smaken (zit een kleine vertraging op) die iedereen zeker gaat bevallen. De Perfection Bar is met uitstek de beste eiwitreep die we hebben. Hij is goed van smaak, goede structuur en enorm scherpe prijs.:cool:

perfect%20bars2.jpg

Perfection Bar – zelfs de smaak is perfect!
Sterker nog de smaken, versheid en fijne structuur zijn werkelijk een revolutie. Elke hap die je neemt ervaar je als een traktatie.
Zo wordt jou Perfection Bar elke dag weer een geluksmoment.

Nog even wachten op de cocos dus.. :(

Medio oktober? Wordt eind oktober dus.

Hopelijk komen ze volgende week of deze week nog binnen, want moet binnenkort een bestelling plaatsen.

Oh mijn god! Bounty Island fever!!!

komen ze nog voor eind oktober?

anders bestel ik nog even snel een doos white choco :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven