MuscleMeat

Periode bodybuilders

Ryu. korfbal :roflol::gay:

edit: en huntelaar!

Laatst bewerkt:
You name them. Of admit yourself. DBB'ers met aanvankelijk onuitputtelijke energie en gestruikeld zijn over hun eigen overijverigheid en zij voor wie het slecht een tijdelijke hype was, of geen prioriteit meer.

Centaur
benchMarc
Frenkpie
Hoho ;) Om maar ff te happen: Ik train nog steeds en ik ben weer verder dan waar ik ben gestopt voor mijn quitting periode :) Daarnaast denk ik dat iedereen die overijverigheid wel herkent. Ik zie bij erg veel members van dit board dat ze rustiger aan zijn gaan doen en al die exacte schema's links hebben laten liggen.

Ik post hier alleen niet zoveel meer. Ben op dit moment met belangrijkere zaken bezig en daar heb ik het druk genoeg mee. Trainen doe ik nog steeds 4x per week en ik maak nog steeds gains.

Het trainen zal ik wel nooit verlaten, maar de drive om zwaar buff te worden is er idd zeker niet meer. Soms moet je gewoon niet verdergaan als het doel het niet meer waard is.

Met een beetje zoekwerk kun je denk ik een flinke lijst maken hier. Paar die ik me zo nog kan herinneren:
MightyDuck
Buffster
Tractortje

Maar train jij nog wel Marky? Die pics van je zijn al zo oud als de pa van Christus. Wordt het niet eens tijd voor een update?

Socrates.. maar aan de andere kant is bb voor hem nooit een prioriteit geweest...

Een van de mooiste vond ik toch die Saniejj ofzoiets..

Members kunnen ook niet meer posten omdat ze misschien een ernstige blessure hebben, wat heeft het dan voor zin om over BB te gaan praten?

Kortom jij bent open doel ?:D

BartP was ooit de karmakoning van DBB:cool::D...maar heeft de ijzers in de wilgen gehangen:(.

Powerblade, een oudje weliswaar maar toch 1 met stevige trainingen!

hopenlijk komt Champ ooit weer eens loggen!
;)

Markywannabee:D!

Duckie traint weer wel...

waarom begrijp ik dit topic niet? :dunno:

Frenk en Marc trainen nog steeds, en allebei nog goed buff.

Ooit Marky, open jij van die topics die echt als een slappe lul op een drumstel slaan.

• Topic Starter Topic Starter
Ik hou van bedwelmend gelal.

Ja wie komt in mij op? Ik draai al een tijdje mee alleen laatste 2 jaar post ik niet veel meer.
Mijn begin periode waren idd Frenkpie, RoHo, DBC, Ciko en Lauw:(, de meest frequentie posters denk ik. Soms kijk ik dan ook met weemoed terug naar die periode:o

Terug
Naar boven