Fitness Seller

Persoonlijke begeleiding

Zoals eerder al vermeld, voeg 100-200Kcal er aan toe.
Wat nootjes misschien, reep pure chocola, chocomel, volle melk.....als je niet aankomt, betekent dat je verbruikt meer dan er binnenkomt aan Kcal, of je zit net aan jouw onderhoud grens.
Wat er ook nog kan zijn is omdat jij jong bent, jouw lichaam is aan het groeien, heeft ook wat meer Kcal nodig dan bijvoorbeeld mijn lichaam.

Als je niet aankomt kan je best je schema zelf aanpassen.
Bij je ontbijt 50 gram havermout erbij
Bij je tussendoor kan ook best 50 gram havermout erbij
Bij je lunch terug brood nemen of rijst
Avondeten rijst verhogen. 100-125 gr ongekookt afgewogen
Avond bak kwark met noten en fruit. Magere melk schiet niet op.

Je hoeft er echt niet een dure begeleider voor te hebben.

ow, nu moet je al wedstrijden gedaan hebben om advies te geven :) ok ...

• Topic Starter Topic Starter
Zoals eerder al vermeld, voeg 100-200Kcal er aan toe.
Wat nootjes misschien, reep pure chocola, chocomel, volle melk.....als je niet aankomt, betekent dat je verbruikt meer dan er binnenkomt aan Kcal, of je zit net aan jouw onderhoud grens.
Wat er ook nog kan zijn is omdat jij jong bent, jouw lichaam is aan het groeien, heeft ook wat meer Kcal nodig dan bijvoorbeeld mijn lichaam.

Als je niet aankomt kan je best je schema zelf aanpassen.
Bij je ontbijt 50 gram havermout erbij
Bij je tussendoor kan ook best 50 gram havermout erbij
Bij je lunch terug brood nemen of rijst
Avondeten rijst verhogen. 100-125 gr ongekookt afgewogen
Avond bak kwark met noten en fruit. Magere melk schiet niet op.

Je hoeft er echt niet een dure begeleider voor te hebben.

Daar hebben jullie gelijk in, en zal dit dan ook even toepassen. Bedankt voor de tips :D
Wat ik vooral wil bereiken met mijn lichaam is een zo shredded mogelijk lichaam krijgen, of zoals ze wel eens zeggen aesthetic bodybuilding. Ik wil met mijn schema dus niet zo bijkomen dat ik een tweede ronnie coleman ben.
Zijn er mensen die daar ervaring mee hebben? Met aesthetic bodybuilding???

je zult nooit een tweede ronnie coleman worden :) daar moet je geen schrik voor hebben

Train gewoon zo hard mogelijk als je kunt

Hoi hoi Ik ben nu ongeveer een 8-tal maanden aan het trainen waarvan 6 maanden thuis en 2 maanden in de gym. Ik zie dat ik veel meer resultaten heb geboekt in de gym dan thuis, wat ook normaal is aangezien je veel meer materiaal in de gym hebt dan thuis. Nu train ik in een kleine fitness waar er tegenover de grote/ professionele gym niet heel veel materiaal/toestellen zijn. Ik betaal nu voor een persoonlijk voedingsschema en trainingsschema, ik krijg deze schema’s van een persoon die daar werkt. (indien jullie het voedingsschema willen zien dan, zie even bij mijn andere posts daar staat mijn voedingsschema) Ik zit nu op ongeveer 3600 kcal, voor ongeveer 2 weken nu en ik ben nog niets bijgekomen, ik heb een zeer goed metabolisme en ik kan eten wat ik wil en kom niet bij, ik volg mijn schema zeer nauw en eet niets tussendoor indien het niet op het schema staat. Nu omdat ik nog maar 16 ben en nooit het lichaam kan hebben als dat van een 20 jarige, zou ik toch eens iets anders willen proberen. Ik dacht aan een begeleiding van 8 maanden door Your ultimate body plan van Ruben Baars. Ik heb nog geen echte reviews of andere posts gezien over deze begeleider daarom dat ik het nu vraag. Het is redelijk aan de dure kant 449 euro voor 8 maanden, waarbij je elke maand een nieuw trainings- en voedingsschema krijg. Wat denken jullie? En zijn er nog andere opties qua begeleiding van voedingsschema’s en trainingsschema’s?? PS ik woon in Kontich Groetjes Vincent

Personal Body Plan is veeeeeellll te duur.

Kijk eens hier:https://flexchallenge.eu/

Dit zijn echt 2 topbegeleiders met JAREN ervaring. Ze organiseren elk naar de Flex Cup (bodybuildwedstrijd). Daarnaast organiseren zij al jaren de Flex Challenge. Dit is een 10 maanden programma in aanloop naar de wedstrijd toe. Iedereen kan hier aan mee doen. Je krijgt elke maand een nieuwe trainingsschema + voedingsschema.

De link die ik je stuurde is de online versie. Er is ook een offline versie waar je elke maand bij elkaar komt in Veldhoven om te meten, wegen en voortgang te bespreken. Deze offline versie start elke januari/februari.

Je betaalt een fractie van de prijs van Personal body plan (echt veel te duur voor coaching van een paar omhoog gevallen beach boys) en je coaches hebben 10x meer ervaring en bgeleiden al jaren jongens en meiden naar het poduim!

---------- Toegevoegd om 20:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:41 ----------

Daar hebben jullie gelijk in, en zal dit dan ook even toepassen. Bedankt voor de tips :D Wat ik vooral wil bereiken met mijn lichaam is een zo shredded mogelijk lichaam krijgen, of zoals ze wel eens zeggen aesthetic bodybuilding. Ik wil met mijn schema dus niet zo bijkomen dat ik een tweede ronnie coleman ben. Zijn er mensen die daar ervaring mee hebben? Met aesthetic bodybuilding???

"Aesthetic" ligt ook aan je bouw, ben je van nature al breed gebouwd of wat smaller.

Maar vergis je niet dat de "Aesthetic" bodybuilders (die je veel op instagram ziet bijv) ook jaren trainen en vreten (en vaak bijna allemaal steroiden gebruiken)

Personal Body Plan is veeeeeellll te duur.

Kijk eens hier:http://flexchallenge.eu/

Dit zijn echt 2 topbegeleiders met JAREN ervaring. Ze organiseren elk naar de Flex Cup (bodybuildwedstrijd). Daarnaast organiseren zij al jaren de Flex Challenge. Dit is een 10 maanden programma in aanloop naar de wedstrijd toe. Iedereen kan hier aan mee doen. Je krijgt elke maand een nieuwe trainingsschema + voedingsschema.

De link die ik je stuurde is de online versie. Er is ook een offline versie waar je elke maand bij elkaar komt in Veldhoven om te meten, wegen en voortgang te bespreken. Deze offline versie start elke januari/februari.

Je betaalt een fractie van de prijs van Personal body plan (echt veel te duur voor coaching van een paar omhoog gevallen beach boys) en je coaches hebben 10x meer ervaring en bgeleiden al jaren jongens en meiden naar het poduim!

---------- Toegevoegd om 20:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:41 ----------

"Aesthetic" ligt ook aan je bouw, ben je van nature al breed gebouwd of wat smaller.

Maar vergis je niet dat de "Aesthetic" bodybuilders (die je veel op instagram ziet bijv) ook jaren trainen en vreten (en vaak bijna allemaal steroiden gebruiken)

Ik ben van nature niet heel breed, maar wel erg droog, ik heb een vetpercentage van 9,5% en mijn sixpack en de zijkant boven de obliques is erg goed zichtbaar, ik heb een mooie V-shape rug en je ziet echt alle delen van mijn rug en triceps maar ik ben niet erg breed, ook niet small he :D
Die flex challenge ziet er veelbelovend uit, als je de voor- en na foto's ziet, en nog stukke goedkoper dan Your ultimate bodyplan ook. Mss is daar gaan horen voor de gepaste begeleiding.
Bedankt voor de tip :D

Ik ben van nature niet heel breed, maar wel erg droog, ik heb een vetpercentage van 9,5% en mijn sixpack en de zijkant boven de obliques is erg goed zichtbaar, ik heb een mooie V-shape rug en je ziet echt alle delen van mijn rug en triceps maar ik ben niet erg breed, ook niet small he :D

Die flex challenge ziet er veelbelovend uit, als je de voor- en na foto's ziet, en nog stukke goedkoper dan Your ultimate bodyplan ook. Mss is daar gaan horen voor de gepaste begeleiding.

Bedankt voor de tip :D

Ik doe Zelf de offline versie en je hebt er echt wat aan. Het is voor jong en oud, dik en dun. Ze maken het op maat voor jouw doelen.

Ik kan het alleen maar aanraden.

Ik doe Zelf de offline versie en je hebt er echt wat aan. Het is voor jong en oud, dik en dun. Ze maken het op maat voor jouw doelen.

Ik kan het alleen maar aanraden.

Ik ga is zien welke challenge dan bij mij past, wat ik en mijn vader eigenlijk raar vinden is dat hoe kunnen ze een persoonlijk schema maken als ze je nog niet in het "echt" hebben gezien?
Als je enkel je stats en eventueel een foto doorgeeft dan nog kan toch elk lichaam schillen, ik kom namelijk moeilijk bij en eet veel :D
dat is het enige wat mij nog tegenhoud om zo een online/offline begeleiding te doen.
Of moet je zwz eens een keer langsgaan om samen te bespreken?

Online weet ik niet precies maar je kunt ze mailen of bellen en vragen naar Harry of rene. Er is een intake in ieder geval.

Online zou ik mij voor kunnen stellen:

1. Er is een intake en daaruit komt een eetschema. Zij zorgen ervoor dat je genoeg keuze hebt en variatie met de juiste eiwitten/koolhydraten/vetten. Dat ga je 2 weken doen.

2. Val je af, dan moet je meer gaan eten. Kom je niet aan, dan moet je meer gaan eten. Kom je aan, dan zit je in de goede richting.

Zo gaat het bij mij ook alleen dat bij mij ook fysiek het vet gemeten wordt met een tang.

Bij de online versie moet je je eigen meten met een tang of door een familielid laten doen. Eigenlijk dus hetzelfde als Personal body plan. Die werken ook alleen online, alleen duurder en minder ervaren.

Edit: wij moesten ook van te voren 1-2 weken exact alles bijhouden wat we aten in een excel bestand. Dus alles wegen en noteren.

Laatst bewerkt:
Online weet ik niet precies maar je kunt ze mailen of bellen en vragen naar Harry of rene. Er is een intake in ieder geval.

Online zou ik mij voor kunnen stellen:

1. Er is een intake en daaruit komt een eetschema. Zij zorgen ervoor dat je genoeg keuze hebt en variatie met de juiste eiwitten/koolhydraten/vetten. Dat ga je 2 weken doen.

2. Val je af, dan moet je meer gaan eten. Kom je niet aan, dan moet je meer gaan eten. Kom je aan, dan zit je in de goede richting.

Zo gaat het bij mij ook alleen dat bij mij ook fysiek het vet gemeten wordt met een tang.

Bij de online versie moet je je eigen meten met een tang of door een familielid laten doen. Eigenlijk dus hetzelfde als Personal body plan. Die werken ook alleen online, alleen duurder en minder ervaren.

Edit: wij moesten ook van te voren 1-2 weken exact alles bijhouden wat we aten in een excel bestand. Dus alles wegen en noteren.

Ik heb nog even op het forum gezocht naar nog meerdere ervaringen van mensen die meegedaan hebben. Sommige zeggen dat de trainingsthema's niet persoonlijk zijn, daarmee wil ik zeggen dat iedereen het zelfde schema krijgt, klopt dit?

Zijn er nog mensen die eventuele begeleiding geven qua voedingschema's en trainingschema's?
of die mensen kennen die begeleiding geven?

Ik heb nog even op het forum gezocht naar nog meerdere ervaringen van mensen die meegedaan hebben. Sommige zeggen dat de trainingsthema's niet persoonlijk zijn, daarmee wil ik zeggen dat iedereen het zelfde schema krijgt, klopt dit?

Zijn er nog mensen die eventuele begeleiding geven qua voedingschema's en trainingschema's?

of die mensen kennen die begeleiding geven?

Trainingsschema is inderdaad qua oefeningen hetzelfde, maar dat is ook vrij logisch en is ook prima. Alleen het gewicht dat je pakt zal anders zijn.

De traininsschemas veranderen elke maand dus genoeg variatie om de spieren goed te prikkelen en ook om het leuk te houden en je hele lichaam wordt getraind. De ene maand ligt bij ons nadruk meer op benen, dan weer meer op armen.

Er zijn verder genoeg begeleiders maar als iemand persoonlijk wilt zien regelmatig is het duurder. Meestal 50 euro per maand bijv en dan moet je er naar toe. Dan os jet wel handig als je iemand in de buurt kunt vinden.

Dus waar woon je?

Trainingsschema is inderdaad qua oefeningen hetzelfde, maar dat is ook vrij logisch en is ook prima. Alleen het gewicht dat je pakt zal anders zijn.

De traininsschemas veranderen elke maand dus genoeg variatie om de spieren goed te prikkelen en ook om het leuk te houden en je hele lichaam wordt getraind. De ene maand ligt bij ons nadruk meer op benen, dan weer meer op armen.

Er zijn verder genoeg begeleiders maar als iemand persoonlijk wilt zien regelmatig is het duurder. Meestal 50 euro per maand bijv en dan moet je er naar toe. Dan os jet wel handig als je iemand in de buurt kunt vinden.

Dus waar woon je?

Oww oke, nu snap ik het, ik woon in Kontich, ik denk niet dat er veel begeleiders in de buurt zijn.
Het moet niet persé persoonlijk zijn, daar bedoel ik mee dat ik hem elke dag zie. Het is gewoon dat ik iemand wil hebben die ervaring heeft in het Aesthetic bodybuilding, en me een voedingen en trainingschema kan geven zodat ik optimaal kan groeien en trainen.

Ja dat kan o.a met die flex challenge. ( deze mannen begeleiden atleten in zowel Classic bodybuilding als Mens Athletic Physique en ook vrouwen in verschillende klassen) En Personal Body Plan en andere online programma's en online coaches. Genoeg te vinden op internet of instagram.

Als je persoonlijk wilt dan ontmoet elkaar ook meestal om de 4 weken voor meten + wegen + voedingsadvies + mailen / whatsapp voor vragen stellen.

Basis is nog altijd: je eigen inzet + goed eten + goed trainen.

Als je het goedkoop een tijdje wilt proberen doe dan de Flex challenge voor 3 maanden. Dit kost je slechts 100 euro! Daarna heb je een goede basis en zou je verder kunnen zonder begeleiding de komende 1-3 jaar bijv.

Laatst bewerkt:
Ja dat kan o.a met die flex challenge. ( deze mannen begeleiden atleten in zowel Classic bodybuilding als Mens Athletic Physique en ook vrouwen in verschillende klassen) En Personal Body Plan en andere online programma's en online coaches. Genoeg te vinden op internet of instagram.

Als je persoonlijk wilt dan ontmoet elkaar ook meestal om de 4 weken voor meten + wegen + voedingsadvies + mailen / whatsapp voor vragen stellen.

Basis is nog altijd: je eigen inzet + goed eten + goed trainen.

Als je het goedkoop een tijdje wilt proberen doe dan de Flex challenge voor 3 maanden. Dit kost je slechts 100 euro! Daarna heb je een goede basis en zou je verder kunnen zonder begeleiding de komende 1-3 jaar bijv.

Ja dat kan ik inderdaad ook doen voor 3 maanden eens proberen en zeggen wat dat geeft.
Ik heb me al te pl**ris gezocht naar coaches en kom enkel engels talige coaches tegen zoals Christian guzmann, Matt ogus en Jeff seid???

Ik zou gewoon de flex challenge doen.

Hier op forum en instagram zit oom member J_whey. Die geeft ook begeleiding maar is lang niet zo ervaren.

http://instagram.com/j_whey

Of Google op Guy Droog (wel erg duur!!) of deze:

http://instagram.com/kazvanderwaard

Of

http://instagram.com/basvd_86

Om zomaar paar medelanders te noemen.

Bedankt man, ik ga nig even kijken en denken wat het beste zou zijn voor mij. :D
Als ik mijn keuze heb gemaakt dan zal ik het zeker zeggen.

Ik ben erg blij met dit topic! dat een beetje over voeding schema gaat!

Ik heb zelf moeite om aan te komen!! gaat tegenwoordig steeds beter:)
ik zit echt goed op me voeding bij sporten trainen,bodybuilding is voeding echt belangrijk!

ik eet ook super goed en gezond geen snoep chips etc! ik heb echt moeite om aan me dagelijkse calorieën
te komen!!

Vandaar dat ik hier op dit forum ben gaan rond kijken ik ga nu veel en veel meer proberen te eten rond de 3500 4000 calorieën per dag!

dat voeding schemaatje van Vincent 1998! ga ik vanaf nu een beetje proberen om te volgen

tonijn elke dag kan wel op zich! maar vlees niet helaas haha :) ik ben helaas vegetarisch en dat wil ik ook zo graag houden!!

gewoon denk veel eiwitten en vezels kaas eieren vis dan komt het wel goed! met aankomen etc massa kweken! sinds paar dagen doe ik aan bodybuilding ik zit om me reps en sets etc 8a9 reps en max 4 sets per oefening! I.V.M over training! ben ook maar nog net bezig!

ik ben ook vrij licht voor mijn lengte 173 cm lang en maar 53 kg! ik was zelfs voor dat ik sporten ruim 1,5 jaar gelden woog ik maar zo van iets 44 kilo ziekelijk weinig brb!:D gelukkig ben ik weer een beetje zwaarder!

tips en advies hier op is altijd welkom!

Gr, Guido.

Als je moeilijk aan je calorieën komt dan kun je heel eenvoudig wat Perfect Oats (zie website XXL Nutrition) toevoegen aan je shakes.

Helemaal maak je een goedkope gezonde weightgainer zonder suikers.

Een flinke hand noten (ongezouten amandelen bijv) helpt ook goed. 100 gram = 600 cals!! Een goede handvol is 50 gram. Je hebt dan meteen 300 cals aan gezonde vetten. Goede vetten zijn ook nodig.

Maak bijv smorgens een boterhammenzakje met 50 gram en eet deze gedurende de dag op.

Super bedankt voor de tips daar ga ik zeker gebruikt van maken! Gr,

Terug
Naar boven