AndroidHealthClinic

Persoonlijke ervaringen GH off season

  • Topic starter ak
  • Startdatum
  • Reacties 326
  • Weergaven 19K
  • Volgers 34

Bezoekers in dit topic

IGF-1 recent nog gemeten ?
Zit momenteel 3de week vd cruise en over 10/12 weken zal ik wederom bloedwaardes laten controleren + IGF1. Kom hierop terug tegen die tijd, maar verwacht dat de IGF1 waardes hoger zijn dan laatste meting.
 
Week 4 momenteel en wederom wat verbeteringen. Het is nog niet 100% verdwenen en blijf preventief nog squats met een elastiek uitvoeren, maar rest vd oefeningen gaat geheel pijnloos en zonder support. Trek het nog enkele weken door aangezien het vrijwel geen kwaad kan en ik toch erg tevreden erover ben. Na 2/3 weken merkte ik dat de klachten dusdanig “weg” waren en ik weer pijnloos kon trainen. Komende weken zal het het waarschijnlijk steeds beter gaan in kleine stapjes.

Raad ik het aan, absoluut zonder twijfel.
 
Week 5 inmiddels en wederom iets beter. Ook na de trainingen is de “pijn” vrijwel nihil. Voel nog wel dat me linker knie niet 100% is waardoor ik het nog wel enkele weken blijf gebruiken. Squats (smith) nog steeds icm een elastiek, merk dat als ik de elastiek weghaal het nog niet optimaal “sterk/stevig” aanvoelt. Pijn is niks extreems, maar puur uit voorzorg durf ik het nog niet aan om de elastiek weg te laten.

Prik het overigens sub buik/been 2x pd 175mcg per keer nuchter/pre bed, idem dito met de GH dus. (350mcg pd)
 
Week 6 inmiddels, wederom iets verbeterd kan ook eventueel placebo zijn. Zit momenteel in de cut en indien eind cut +/- 10 weken het niet geheel weg is ik bij de squats lichter gewicht/meer reps doe. Rep range is momenteel 8/12 en alleen bij deze oefening voel ik het nog, vandaar ik ook de elastiek hiervoor gebruik. Pijn is echt nihil tijdens de oefening, maar voel gewoon dat het niet zoals eerst was.

Verander na de cut tevens ook van gym en deze hebben een belt squat dus wellicht dat ik de smith inruil voor de belt variant, maar geen ervaring in of dit minder belastend is voor de knie.

Blijf het de gehele cut nog gebruiken, wellicht dosering iets afbouwen/halveren over enkele weken.

Neem overigens ook supps voor de gewrichten en drink pre workout ook 1L water.
 
Ik squat met halter en niet in sissy smith.
Week 6 inmiddels, wederom iets verbeterd kan ook eventueel placebo zijn. Zit momenteel in de cut en indien eind cut +/- 10 weken het niet geheel weg is ik bij de squats lichter gewicht/meer reps doe. Rep range is momenteel 8/12 en alleen bij deze oefening voel ik het nog, vandaar ik ook de elastiek hiervoor gebruik. Pijn is echt nihil tijdens de oefening, maar voel gewoon dat het niet zoals eerst was.

Verander na de cut tevens ook van gym en deze hebben een belt squat dus wellicht dat ik de smith inruil voor de belt variant, maar geen ervaring in of dit minder belastend is voor de knie.

Blijf het de gehele cut nog gebruiken, wellicht dosering iets afbouwen/halveren over enkele weken.

Neem overigens ook supps voor de gewrichten en drink pre workout ook 1L water.
 
Ik doe geen bb bench en geen DL 💅
Nee, je hebt het toch over vorm van Squats. Misschien heb je minder last met front of sumo squats
 
Nee, je hebt het toch over vorm van Squats. Misschien heb je minder last met front of sumo squats
Blijf toch de voorkeur houden voor een machine door het vaste beweegpatroon. Over enkele weken switch ik van gym en zal ik belt squat/hack squat gaan testen. Ben eigenlijk wel tevreden over de smith squat, maar als het niet meer optimaal kan dan houd het op.

Maar het is wel minimaal de last die ik ervaar en als ik het vergelijk met 6 weken geleden is het een wereld van verschil, dus zal me niet verbazen als het over 6 weken geheel opgelost is.
 
Week 6 inmiddels, wederom iets verbeterd kan ook eventueel placebo zijn. Zit momenteel in de cut en indien eind cut +/- 10 weken het niet geheel weg is ik bij de squats lichter gewicht/meer reps doe. Rep range is momenteel 8/12 en alleen bij deze oefening voel ik het nog, vandaar ik ook de elastiek hiervoor gebruik. Pijn is echt nihil tijdens de oefening, maar voel gewoon dat het niet zoals eerst was.

Verander na de cut tevens ook van gym en deze hebben een belt squat dus wellicht dat ik de smith inruil voor de belt variant, maar geen ervaring in of dit minder belastend is voor de knie.

Blijf het de gehele cut nog gebruiken, wellicht dosering iets afbouwen/halveren over enkele weken.

Neem overigens ook supps voor de gewrichten en drink pre workout ook 1L water.
Naar welke gym switch je👀?
 
  • Like
Waarderingen: ak
Naar welke gym switch je👀?
Xplosive gym in helmond. Vrijwel alles op voorraad waardoor ik net wat meer machines beschikbaar heb toz van nu.
 
Week 7 inmiddels, pijn/last/ellende is zo weinig dat ik langzaam ga afbouwen. 2 weken op 75% / 50% / 25% vd huidige doseringen en dan klaar. Hopelijk zal ik het dus na 6 weken niet meer nodig hebben en is alles verholpen, uiteraard zeer tevreden over het verloop.
 
Week 7 inmiddels, pijn/last/ellende is zo weinig dat ik langzaam ga afbouwen. 2 weken op 75% / 50% / 25% vd huidige doseringen en dan klaar. Hopelijk zal ik het dus na 6 weken niet meer nodig hebben en is alles verholpen, uiteraard zeer tevreden over het verloop.
Hoeveel van elk zet je nu , zet je lokaal of ?
 
Week 7 inmiddels, pijn/last/ellende is zo weinig dat ik langzaam ga afbouwen. 2 weken op 75% / 50% / 25% vd huidige doseringen en dan klaar. Hopelijk zal ik het dus na 6 weken niet meer nodig hebben en is alles verholpen, uiteraard zeer tevreden over het verloop.
stop je dan ook met de GH?
 
Hoeveel van elk zet je nu , zet je lokaal of ?
Bpc 3x bw dus afgerond 300mcg pd verdeeld over 2 prik momenten, nuchter/pre bed idem dito met GH dus. Prik smorgens buik/savonds quad aangezien knie het probleem is.
Tb500 2mg op woensdag en zondag.
Met afbouwen blijf ik dezelfde freq aanhouden, maar verlaag ik de dosis elke 2 weken ongeveer 25%.
 
Nee dit blijf ik nog heel het jaar doortrekken op 3iu pd.
1.5iu nuchter smorgens
1.5iu pre bed

Hoop ik niet, anders heeft het weinig zin gehad
ja nee precies, maar ik had geen zin om alles terug te lezen :P

ben zelf ook sinds 4 weken bezig nu met GH

2 nuchter en 2 na trainen
 
Inmiddels aan het afbouwen en op “75% dosis”. Blijf dit nog een week doen en indien ik dit overleef verlaag ik wederom naar een 50% dosis. Het voelt nog niet 100%, maar voornamelijk langdurig in een “zit houding” krijg ik een irritatie in de knie. Blijf er wel opletten en rekening houden met oefening selectie, maar trainen gaan vlekkeloos en nergens last van.
Ik vermoed dat die irritatie wellicht nog wel even kan aanhouden, maar daar zit ik niet heel erg mee. Merk soms dat het eerst uur vd dag wat stroever aanvoelt bij de knie gewrichten, maar doe er alles aan wat herstel optimaal maakt. 1L water bij opstaan/ pre training, gedurende de dag ook ruim voldoende en neem sinds x weken ook gewricht supps om het allemaal net een tikkeltje te ondersteunen.
 
2 weken verder, geen extra klachten dus 50% dosis. Verdeel de bpc nog wel nuchter/pre bed. Voel nog wel dat wakker worden wat stroever is, maar verwacht dat dit nog wel enkele maanden zal aanhouden wat overigens niet heel erg storend is. Wil dit wel verholpen hebben naarmate de tijd vooruit gaat.
Drink half uur voor de sessie 1L water en neem ook gewricht supps ter ondersteuning.

Alle oefeningen gaan weer “pijnvrij”, squats nog met 1 elastiek ipv 2.
Hanteer voor leg day vrij hoge aantal reps zodat de werkset gewicht wat minder zwaar zijn en me knieën het beter verdragen momenteel. Alles 12/15+ reps, uitschieters naar 20.
 
Er zijn ook wat lezingen te lezen over EOD zetten en dan een dubbele doses max 8iu.
Heb helaas niet de story bewaard waar de verwijzing in staat.
Beste moment van zetten is voor het slapen heb ik altijd begrepen omdat dan je igf-1 het hoogste punt bereikt.
 
Back
Naar boven