AndroidHealthClinic

Peter R. De Vries maakt de Wereld draait door KAPOT

Er was wel even over gesproken, zo tussen de regels door dat wel. Kennelijk had Peter R de Vries met de programmamanager een vast aantal minuten afgesproken waarin het boek aan de orde zou komen, het leek erop dat van Nieuwkerk hier niet als zodanig van op de hoogte was, zowieso kom je dat soort strakke programmering nooit tegen in dat programma, al met al leek het mij nogal onschuldig, terwijl het boek wel uitvoerig in beeld is geweest en wat mij betreft reageerde Peter R de Vries enorm over de top ook al had hij mischien wel een punt.

Moet je vooral bij DWDD gaan zitten. Iedereen weet toch wat voor soort programma dat is en dat van Nieuwkerk nou niet echt van de strakke lijnen is. Van Gaal weet er ook alles van. Van Nieuwkerk bleef maar neuzelen over de persoon van Gaal terwijl hij toch ook was gekomen voor zaken die met een goed doel te maken hadden.

Als een boek wil toelichten op dit gebied moet je niet bij DWDD gaan zitten. Ook al is het natuurlijk wel zo dat afspraken moeten worden nagekomen. Maar dan hoef je daar weinig diepgang in te verwachten. DWDD is luchtig vermaak, meer niet.

Justementos.

Peter for president.

Als je trouwens het gehele gesprek bekijkt, zie je dat dat boekje al veel eerder in het gesprek aan bod komt en duidelijk genoemd wordt. Sowieso zit Peter heel de uitzending een beetje sarcastisch te reageren, het lijkt er op als of hij Mathijs totaal niet serieus neemt in het gesprek. Dan moet je er imo ook niet gaan zitten als je alleen je boekje wilt promoten.

Als je trouwens het gehele gesprek bekijkt, zie je dat dat boekje al veel eerder in het gesprek aan bod komt en duidelijk genoemd wordt. Sowieso zit Peter heel de uitzending een beetje sarcastisch te reageren, het lijkt er op als of hij Mathijs totaal niet serieus neemt in het gesprek. Dan moet je er imo ook niet gaan zitten als je alleen je boekje wilt promoten.
Mathijs haalt ook het bloed onder zijn nagels vandaan gedurende de uitzending.

Ja dat klopt, hij refereert er een paar keer naar waarbij de camera inzoomt op de voorkant van het boek. Je ziet Peter ook de hele tijd sarcastisch en ongeduldig doen puur omdat hij daar enkel zit om over dat boek van hem te praten want die moet straks wel de winkels uit vliegen.

Het zou me ergens ook niet verbazen als Matthijs dit opzettelijk zo gedaan heeft omdat hij zich in de maling voelde genomen door de Vries, want die reageerde een aantal keren zeer kinderachtig en ongeduldig terwijl hij hele normale vragen stelde, ook ik als kijker heb meer interesse in de beantwoording van de persoonlijke vragen van Matthijs dan een verkooppraatje over zijn k*tboek.

Vind het best meevallen. Mathijs stelt hem geen lastige of irritante vragen ofzo, hij interviewt hem zoals hij dat bij iedereen zou doen. Zie niet echt in hoe Mathijs het bloed bij Peter onder de nagels vandaan haalt. Het is opzich best een aardig gesprek met veel complimenten van Mathijs richting Peter en af en toe wat maffe antwoorden van Peter, totdat de afkondiging komt.

Ik vond juist dat Matthijs hem een beetje met te veel eerbied benaderde, hij is wel eens brutaler richting zijn gasten, en die arrogante kop van de Vries mag best wel eens minder serieus worden genomen.

Ja dat klopt, hij refereert er een paar keer naar waarbij de camera inzoomt op de voorkant van het boek. Je ziet Peter ook de hele tijd sarcastisch en ongeduldig doen puur omdat hij daar enkel zit om over dat boek van hem te praten want die moet straks wel de winkels uit vliegen.

Het zou me ergens ook niet verbazen als Matthijs dit opzettelijk zo gedaan heeft omdat hij zich in de maling voelde genomen door de Vries, want die reageerde een aantal keren zeer kinderachtig en ongeduldig terwijl hij hele normale vragen stelde, ook ik als kijker heb meer interesse in de beantwoording van de persoonlijke vragen van Matthijs dan een verkooppraatje over zijn k*tboek.

Ja, plus, als Peter het echt over het boekje had willen hebben, had hij ook zelf de leiding in het gesprek kunnen nemen. Het boekje wordt in het begin van het gesprek 2 of 3 keer genoemd, dan kan je toch als Peter zijnde er wat over uitbreiden en zo het gesprek richting je boekje leiden, als dat is wat je wilt. Niet achteraf gaan lopen zeuren in ieder geval, doe dat als de camera's uitzijn, want echt professioneel kwam dit niet over van Peter. Als je strakke afspraken wilt maken en wilt dat je zooi gepromoot wordt, moet je Harry Mens €5000,- geven en dan mag je in Business Class 6 minuten ongegeneerd reclame maken voor je spulletjes.

Vind het best meevallen. Mathijs stelt hem geen lastige of irritante vragen ofzo, hij interviewt hem zoals hij dat bij iedereen zou doen. Zie niet echt in hoe Mathijs het bloed bij Peter onder de nagels vandaan haalt. Het is opzich best een aardig gesprek met veel complimenten van Mathijs richting Peter en af en toe wat maffe antwoorden van Peter, totdat de afkondiging komt.
Hoe hij bijvoorbeeld Patrick van der Eem afdeed als rare snuiter.

Mathijs: "We zijn het er beide over eens dat hij een rare snuiter is"
Peter: "Nee dat zijn jouw woorden dat heb ik niet gezegd, het is gewoon een emotioneel persoon *boze blik*"

Hoe hij bijvoorbeeld Patrick van der Eem afdeed als rare snuiter.

Mathijs: "We zijn het er beide over eens dat hij een rare snuiter is"
Peter: "Nee dat zijn jouw woorden dat heb ik niet gezegd, het is gewoon een emotioneel persoon *boze blik*"

Dus, als daarvan al het bloed onder je nagels vandaan gehaald wordt, kan je wel erg weinig hebben. Peter is al jaren bezig met politiezaken en wordt regelmatig uitgemaakt voor van alles en nog wat. Als iemand dan je informant een "rare snuiter" noemt, neem ik niet aan dat dat Peter zo boos maakt dat hij de rest van het gesprek sarcastisch gaat zitten doen. Plus, die kerel is gewoon een rare snuiter :D

Plus, toen Mathijs hem complimenten gaf, kwam er wel direct een arrogante grijns op z'n gezicht.

Arrogant? Hij laat alleen weten dat er met hem geen loopje genomen moet worden... Het probleem van de televisiewereld is alleen de vraag wat er allemaal in scene gezet wordt, want nu hebben we het door deze actie van Peter het er ook weer over;)

Heb ik iets ondertekend ? jah jou productieleider :roflol: PWNED

Als je strakke afspraken wilt maken en wilt dat je zooi gepromoot wordt, moet je Harry Mens €5000,- geven en dan mag je in Business Class 6 minuten ongegeneerd reclame maken voor je spulletjes.

Peter wil ook nog winst maken met zijn boekje; wanneer hij Harry Mens 5000 euri moet gaan betalen voor 6 minuutjes reclame-zendtijd, haalt hij dat bedrag er nooit uit met de verkoop!
:roflol:

Peter wil ook nog winst maken met zijn boekje; wanneer hij Harry Mens 5000 euri moet gaan betalen voor 6 minuutjes reclame-zendtijd, haalt hij dat bedrag er nooit uit met de verkoop!
:roflol:

Daarom zeg ik het ook ;) Heb zo'n hekel aan dat klote programma van Harry Mens :D

Lijkt 't nou alsof die peter bijna in lachen uitbarst of wat?

Als ik hier sommige reacties lees vind ik dat sommige mensen de plank voor hun kop weggezaagd moeten krijgen en de oogkleppen afgeknipt moeten worden of anders een lifetime ban op dbb. En zeker nooit meningen mogen geven over bepaalde onderwerpen.

Terug
Naar boven