MuscleMeat

Peter R. De Vries maakt de Wereld draait door KAPOT

Als ik hier sommige reacties lees vind ik dat sommige mensen de plank voor hun kop weggezaagd moeten krijgen en de oogkleppen afgeknipt moeten worden of anders een lifetime ban op dbb. En zeker nooit meningen mogen geven over bepaalde onderwerpen.

telt een eigen mening niet meer mee?
( in dat geval ben ik blij dat ik hier op Curacao zit)
:eek:

Als ik hier sommige reacties lees vind ik dat sommige mensen de plank voor hun kop weggezaagd moeten krijgen en de oogkleppen afgeknipt moeten worden of anders een lifetime ban op dbb. En zeker nooit meningen mogen geven over bepaalde onderwerpen.

Dit klink behoorlijk arrogant.

Anders leg je ons even piekfijn uit hoe het wel in elkaar steekt.

Ik probeer te zeggen dat je beter niks kan zeggen dan alleen maar onzin er uit te flappen(geen directe aanval he!! :)).

Ik probeer te zeggen dat je beter niks kan zeggen dan alleen maar onzin er uit te flappen.

Ik zie een aantal mensen een mening hebben over een niet al te belangrijke gebeurtenis op televisie. Sommigen vinden A en sommigen vinden B, een aantal denken dat C ook kan of anders een combinatie van A en B.

Vertel jij anders eens hoe 'sommigen' hier moeten reageren met je alwetende wijsheid, ik krijg het gevoel dat het forum, en internet messaging in het algemeen ontzettend veel van jou kan leren, ik zat net ook eventjes je laatste tig posts te bekijken en ik voel me op dit moment alleen al enorm verlicht.

[...]
Vertel jij anders eens hoe 'sommigen' hier moeten reageren met je alwetende wijsheid, ik krijg het gevoel dat het forum, en internet messaging in het algemeen ontzettend veel van jou kan leren, ik zat net ook eventjes je laatste tig posts te bekijken en ik voel me op dit moment alleen al enorm verlicht.

Dat er te weinig informatie is om over dit onderwerp verder te discusieeren. Je weet toch verder niet wat er afgesproken is? Als je dus nu bij de reacties gaat kijken zie je dat er een hoop onzin bijstaat... Naar mijn mening kan je beter niks posten dan dingen posten wat nergens op slaat.

hey check allemaal zo ff sbs hart van nederland peter komt zo hijs boos op marthijs

Ik erger me kapot aan die Peter, zag het gisteren ook. Het is echt zo'n bijdehante kun agent.

ff kijke ivos nu op sbs

Dat er te weinig informatie is om over dit onderwerp verder te discusieeren. Je weet toch verder niet wat er afgesproken is? Als je dus nu bij de reacties gaat kijken zie je dat er een hoop onzin bijstaat... Naar mijn mening kan je beter niks posten dan dingen posten wat nergens op slaat.

Volgens mij weet niemand wat er precies is afgesproken. Het enige wat we wel weten is dat dit een discussieforum en het iedereen vrijstaat te speculeren.

wat is peter tog een heerlijke vent

peter for president

Het vooroordeel wat ik over al die TV Presentatoren en andere figuren in dat TV wereldje heb wordt continu bevestigd.
Wat een laffe hond die grachtengordel yup van Nieuwkerk,ik was al niet zo kapot van deze slijmbal maar nu heeft die bij mij helemaal alle krediet ingeleverd.
Ze zijn allemaal hetzelfde doodsbenauwd om geen gasten meer te krijgen voor die likprogramma's van ze.
Bang om impopulair te zijn en zodoende uit dat wereldje geknikkerd te worden.

Als het een echte vent was had die Peter ''King'' The Vries stevig aangepakt met zijn misplaatste arrogantie.
Maar laat het vooral ''gezellig en leuk'' blijven Pauw en Witteman zelfde laken een pak.

De fokke en sukke van vandaag in DWDD was wel ff lekker :D

Goedzo Peter?? Walgelijke kerel zeg. Wat een kapsones joh!
hoezo?het is van te voren zwart op wit afgesproken. ik vind het er sterk op lijken dat dwdd alleen peter heeft laten komen om hun eigen kijkcijfers omhoog te krikken. peter wilt gewoon duidelijk aan de kijkers laten zien dat die ze hun afspraken niet nakomen..
de publieke omroep wilt peter zwart maken, pauw en witteman kraken hem af en die mathijs ook.

hij heeft zelfs niet eens zijn excuses aangeboden of iets beloofd om in een volgende uitzending eraan te besteden..

als het nu mondeling was gezegd ofzo dan was het een overdreven reactie maar dit is van te voren zwart op wit met de productieleider afgesproken..

vond het wel strak van peter:D die mathijs wist ook niet wat hem overkwam hehe:cool:D

Terug
Naar boven