XXL Nutrition

Peter R. De Vries: maffia en CIA achter moord Kennedy

ok "martie" haha.

pfff toen ik 13 was zei ik al tegen mijn ouders: wedde dat de die FBI of CIA hem vermoord heeft, anders hadden ze allaaaaaaaaaaang de dader(s) te pakken gehad.
Tis 1 corrupte zooi daar in Amerika

Marijn zei:
pfff toen ik 13 was zei ik al tegen mijn ouders: wedde dat de die FBI of CIA hem vermoord heeft, anders hadden ze allaaaaaaaaaaang de dader(s) te pakken gehad.
Tis 1 corrupte zooi daar in Amerika

Klopt, heb je mijn verhaaltje al gelezen die ik hier net boven poste, echt 1 en al corruptie. Wedden dat de Bush van nu weet hoe het allemaal zit.

• Topic Starter Topic Starter
martie zei:
Klopt, heb je mijn verhaaltje al gelezen die ik hier net boven poste, echt 1 en al corruptie. Wedden dat de Bush van nu weet hoe het allemaal zit.

precies en die aanslagen met 11 september hebben ze ook zelf georganiseerd:D

Opzich wel interessant, ga wel ff kijken iig.

Ook zo mooi met peter r de vries toen ze dat wijf pakten. Dat was toen met die huurmoordenaar, die met peter samenwerkte. Hehe geweldig, dat moment dat peter uit de bus stapte, en zei ''sta je hier nou een moord te beramen''?
Dat hoofd van dat wijf toen:D

Uiteindelijk komt het er toch op neer dat Peter's snor gestolen is en dat Tom Cruise JFK heeft vermoord uit zijn liefde voor Peter.

houston zei:
precies en die aanslagen met 11 september hebben ze ook zelf georganiseerd:D

Ik denk het niet, maar zo wel, 't zou me niks verbazen.

Volgens mij moeten we ons eerder zorgen maken over de VS dan Irak,Iran,Afghanistan etc.

• Topic Starter Topic Starter
Het land waar alles kan en mag, en wat onderhand zelf een politie-staat is en was.

Ik ga het ook maar is kijken , lijkt me wel interessant.

Dan ik ook

axestream zei:
Als hij daadwerkelijk nieuwe feiten boven tafel kan brengen heeft hij binnen de kortste keren een eigen show in de VS. Deze zaak is al door honderden journalisten tot op de bodem uitgezocht, maar Dutch Peter die vrijwel geen connecties heeft in de VS zal de waarheid eens boven tafel halen. :rolleyes:

:D Indeed!

Punt is dat Peter dezelfde conclusie trekt als 678 journalisten vóór hem al hadden gedaan. Kennedy moest hangen omdat ie aan de ene kant de maffia zou gaan aanpakken en aan de andere kant de oorlog in Vitnam wilde stoppen. Dat zou velen een hoop investeringen en (zwart) geld gaan kosten.
De belangen van de economie plaatste Kennedy niet vóór de belangen van een volk en dat kostte hem de kop.

Misschien dat Peter R. dan ook kan onderzoeken of Elvis inderdaad niet dood is maar ontvoerd is door aliens ? :D

Terug
Naar boven