Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
martie zei:haha, hier nog een nederlands verhaaltje, http://www.jfkmurdersolved.com/speech.htm
Marijn zei:pfff toen ik 13 was zei ik al tegen mijn ouders: wedde dat de die FBI of CIA hem vermoord heeft, anders hadden ze allaaaaaaaaaaang de dader(s) te pakken gehad.
Tis 1 corrupte zooi daar in Amerika
martie zei:Klopt, heb je mijn verhaaltje al gelezen die ik hier net boven poste, echt 1 en al corruptie. Wedden dat de Bush van nu weet hoe het allemaal zit.

houston zei:precies en die aanslagen met 11 september hebben ze ook zelf georganiseerd![]()
martie zei:Ik denk het niet, maar zo wel, 't zou me niks verbazen.
Volgens mij moeten we ons eerder zorgen maken over de VS dan Irak,Iran,Afghanistan etc.
Denk het niet, want balkende likt toch de reet van bush. Dus wij hoeven niet bang te zijnhouston zei:

martie zei:Peter zijn onderzoeken zijn altijd betrouwbaar, hij zal nooit onschuldige mensen achter de tralies dwingen.

Zelda zei:
Ik ga wel kijken maar ik verwacht er niet veel van.

Zelda zei:
Ik ga wel kijken maar ik verwacht er niet veel van.
axestream zei:Als hij daadwerkelijk nieuwe feiten boven tafel kan brengen heeft hij binnen de kortste keren een eigen show in de VS. Deze zaak is al door honderden journalisten tot op de bodem uitgezocht, maar Dutch Peter die vrijwel geen connecties heeft in de VS zal de waarheid eens boven tafel halen.![]()
Indeed!