Fitness Seller

Peter R. De Vries: maffia en CIA achter moord Kennedy

• Topic Starter Topic Starter
Morgen is het zover jongens vergeet het niet hoor!:D

martie zei:
He, die Wim Dankbaar is een klasgenoot van mij, toen ik op het Stedelijk Gymnasium te Leiden zat! Na even Googlen ben ik erachter gekomen dat hij 1 miljoen dollar in het onderzoek naar JFK heeft gestoken :eek:
Op zich kun je daar een behoorlijk goed onderzoek voor doen denk ik.

(Kan me nog het volgende herinneren toen we op school zaten:
er was een keer een discussie over wat iedereen later wilde worden. De een zei arts, de ander zei bioloog een ander zei econoom.
Wim zei: ik wil rijk worden :D

Is hem kennelijk gelukt.)

vanavond om 20.30 is het zover mensen.:D

Dinsdag 2 mei 20.30 sbs 6

nog 1 half uur te gaan jongens

DBC01 zei:
Kennedy moest hangen omdat ie aan de ene kant de maffia zou gaan aanpakken en aan de andere kant de oorlog in Vietnam wilde stoppen.
EN hij wilde de CIA drastich reorganiseren en ze daarmee een hoop macht en autonomie afnemen EN hij wilde zwarten meer rechten geven EN hij heeft een moordaanslag op Castro laten uitvoeren, ondanks de belofte van Kennedy dat hij Cuba met rust zou laten. Vijanden genoeg dus.

Wie het gedaan heeft weet ik niet, maar de 1 schutter theorie geloof ik i.i.g. niet. Ik gok op de C.I.A.

wel interessant allemaal. Moord op Kennedy was zeker een grote samenzweringstheorie van hoge instanties in de V.S.

Ook dat hoofdschot, best sick man. Je ziet de stukken schedel en hersenen gewoon rondvliegen. Arme Jackie, die ernaast zat.

Ook een leuk weetje dat de vader van acteur Woody Harrelson een zware crimineel was..

Ik begon even te twijfelen of het niet alleen Oswald was die geschoten had. Maar door de bewijzen ben ik weer bij mn oude vermoede.

Peter R. de Vries probeert rookgordijnen te creëren, omdat hij het zelf gedaan heeft!!!

mocht hij de waarheid spreken, dan is Peter R de Vries a soon to be dead man...

oprollen die handel daar in Washington, zieke bende...

Is weer verder gegaan, kijken dus!

Indrukwekkende documentaire. In mijn ogen is deze zaak opgelost, waarom de cia,fbi etc. dit niet willen onderzoeken is heel logisch, ze weten zelf wie erachter zit, dat zijn hun en wie veroordeeld zichzelf?

interessant om te zien

laat peter 9/11 nu ook nog maar eens onderzoeken (al zal dat waarschijnlijk z'n dood wel worden)

Ik heb het gemist:(

Hoe zat dat eigenlijk met die laatste vriedin van Oswold die in een lab werkzaam was voor de overheid waar ze kanker virussen maakte?

Jules88 zei:
interessant om te zien

laat peter 9/11 nu ook nog maar eens onderzoeken (al zal dat waarschijnlijk z'n dood wel worden)

9/11 vind ik niet te vergelijken met de moord op een president, die erg gunstig uitkwam.

9/11 heeft 3000 levens gekost en is enorm slecht geweest voor de Amerikaanse economie. Dat hadden ze er echt niet voor over, geloof ik gewoon niet.

RubenSossa zei:
9/11 vind ik niet te vergelijken met de moord op een president, die erg gunstig uitkwam.

9/11 heeft 3000 levens gekost en is enorm slecht geweest voor de Amerikaanse economie. Dat hadden ze er echt niet voor over, geloof ik gewoon niet.

Het probleem is dat we het toch nooit zeker zullen weten.

RubenSossa zei:

toch zijn er imo veel dingen die niet helemaal duidelijk zijn over 9/11
ik vermoed (cq weet vrij zeker) dat de VS niet alles verteld heeft wat zij weet / wat het amerikaanse volk zou moeten weten

Terug
Naar boven