- Waardering
- 74
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 112kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jules88 zei:tsja; het is wel zo dat de VS altijd iemand nodig heeft om tegen te vechten.. op deze manier steunt het volk de regering wel in de strijd tegen het 'terrorisme' (ofwel staat het toe Bush zijn oorlogseconomie draaiende te houden)
maarja is wel beetje offtopic he![]()
DBC01 zei:Nou ja die heeft Oswald gekend en kon ruim en uitgebreid bevestigen dat Oswald een CIA-agent was.
Ik heb genoten jongens, een heerlijk avond conspiracy, zaaaaalig!![]()

DBC01 zei:Ze was enthousiast laborante in kankeronderzoek. Later heeft een bekende arts haar gevraagd om voor de overheid te gaan werken.
Die wilde dat onderzoekers kankervirussen gingen máken om ze als strijdmiddel in te zetten. Die virussen waren dus bedoeld om hele volksstammen mee uit te roeien. Men ging daar verder niet op in.
toch lijkt het me zeer onwaarschijnlijk dat ze daarvoor zo'n risico voor zouden lopen. De gevolgen dat het uit zou kunnen lekken zijn gewoon veel te groot.
Nogmaals, geld is altijd het belangrijkste en 9/11 heeft de VS echt geen goed gedaan

Diabolic zei:Is er ergens een link waar die reportage te herbekijken is? [KARMA]
2be4 zei:ik ben geen karmasletje dat ik perse voor je ga zoeken bro,
maar ik heb gister de reportage ook gezien en damn ik geloof dat j, files de dader is, want een zooi daar in de vs, maffia + cia corruptie.
maar anyway,
deze site: http://www.jfkmurdersolved.com
deze site is van wim dankbaar, de nederlander die peter heeft geholpen met de reportage, en die J files heeft geintervieuwd met camera
alles staat op zijn site,
de moeite waard om die site zeker te bekijken.
en mocht ik de vries zijn reportage ergens online tegen komen,
dan pm ik die meteen.
want dat moet je zien !!!!
houston zei:Maar het blijft wel vreemd dat meer informatie omtrent Kennedy pas in 2036 wordt vrij gegeven vanwege de staatsveiligheid.
apart wat zou dit kunnen zijn?
houston zei:
martie zei:Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet alles geloof wat er gisteren werd beweerd.
Ten eerste, die James files vertelde dat hij een kogel had waar hij op gebeten had op een dat hekje had gelegd. Er was een video-opname dat iedereen naar dat hekje toe renden omdat ze zagen dat er vanaf daar geschoten was, en paar jaar later (of maanden, wat was het?) lag die kogel paar meter in de grond. Dus niemand die naar het hekje rende en die kogel gezien had? Sorry hoor maar dat klinkt echt vreemd, bewijst wel weer dat het verhaal van James files niet zuiver is.