Fitness Seller

Peter R. De Vries: maffia en CIA achter moord Kennedy

dat zou idd kunnen ja. Maar dat zij alles hebben opgezet en de V.S. zelf achter de aanslagen zit, gaat me écht veel te ver.

tsja; het is wel zo dat de VS altijd iemand nodig heeft om tegen te vechten.. op deze manier steunt het volk de regering wel in de strijd tegen het 'terrorisme' (ofwel staat het toe Bush zijn oorlogseconomie draaiende te houden)
maarja is wel beetje offtopic he :D

Tja, overal waar een bepaald regerend systeem is (of het nou een democratie is of dictatuur), is sprake van machtsmisbruik en corruptie.

Ook hier in Nederland. Toch willen wij allemaal zo relaxed mogelijk kunnen leven en bewezen is dat dat in een democratie nog het beste werkt.

Jules88 zei:
tsja; het is wel zo dat de VS altijd iemand nodig heeft om tegen te vechten.. op deze manier steunt het volk de regering wel in de strijd tegen het 'terrorisme' (ofwel staat het toe Bush zijn oorlogseconomie draaiende te houden)
maarja is wel beetje offtopic he :D

toch lijkt het me zeer onwaarschijnlijk dat ze daarvoor zo'n risico voor zouden lopen. De gevolgen dat het uit zou kunnen lekken zijn gewoon veel te groot.

Nogmaals, geld is altijd het belangrijkste en 9/11 heeft de VS echt geen goed gedaan.

• Topic Starter Topic Starter
Hoe zat dat eigenlijk met die laatste vriedin van Oswold die in een lab werkzaam was voor de overheid waar ze kanker virussen maakte?

Nou ja die heeft Oswald gekend en kon ruim en uitgebreid bevestigen dat Oswald een CIA-agent was.

Ik heb genoten jongens, een heerlijk avond conspiracy, zaaaaalig! :D

DBC01 zei:
Nou ja die heeft Oswald gekend en kon ruim en uitgebreid bevestigen dat Oswald een CIA-agent was.

Ik heb genoten jongens, een heerlijk avond conspiracy, zaaaaalig! :D

ja dat weet ik. Maar ze maakte ook Kanker virussen:eek:
Wat gingen ze met die virussen doen dan?

Ze was enthousiast laborante in kankeronderzoek. Later heeft een bekende arts haar gevraagd om voor de overheid te gaan werken.
Die wilde dat onderzoekers kankervirussen gingen máken om ze als strijdmiddel in te zetten. Die virussen waren dus bedoeld om hele volksstammen mee uit te roeien. Men ging daar verder niet op in.

Als assasination voor Castro bedoelt.

DBC01 zei:
Ze was enthousiast laborante in kankeronderzoek. Later heeft een bekende arts haar gevraagd om voor de overheid te gaan werken.
Die wilde dat onderzoekers kankervirussen gingen máken om ze als strijdmiddel in te zetten. Die virussen waren dus bedoeld om hele volksstammen mee uit te roeien. Men ging daar verder niet op in.

Amerika wat een leuk land is het. ik had wel verwacht dat hier een hevige discussie zou los barsten vreemd???

Trouwens Peter R De Vries had gisteren 815.000 kijkers niet onaardig toch?

Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet alles geloof wat er gisteren werd beweerd.

Ten eerste, die James files vertelde dat hij een kogel had waar hij op gebeten had op een dat hekje had gelegd. Er was een video-opname dat iedereen naar dat hekje toe renden omdat ze zagen dat er vanaf daar geschoten was, en paar jaar later (of maanden, wat was het?) lag die kogel paar meter in de grond. Dus niemand die naar het hekje rende en die kogel gezien had? Sorry hoor maar dat klinkt echt vreemd, bewijst wel weer dat het verhaal van James files niet zuiver is.

Maar het blijft wel vreemd dat meer informatie omtrent Kennedy pas in 2036 wordt vrij gegeven vanwege de staatsveiligheid.

apart wat zou dit kunnen zijn?

Is er ergens een link waar die reportage te herbekijken is? [KARMA]

toch lijkt het me zeer onwaarschijnlijk dat ze daarvoor zo'n risico voor zouden lopen. De gevolgen dat het uit zou kunnen lekken zijn gewoon veel te groot.

Nogmaals, geld is altijd het belangrijkste en 9/11 heeft de VS echt geen goed gedaan

zoek de film loose change eens op.. daarna praten we verder ;)

Diabolic zei:
Is er ergens een link waar die reportage te herbekijken is? [KARMA]

ik ben geen karmasletje dat ik perse voor je ga zoeken bro,

maar ik heb gister de reportage ook gezien en damn ik geloof dat j, files de dader is, want een zooi daar in de vs, maffia + cia corruptie.

maar anyway,
deze site: http://www.jfkmurdersolved.com

deze site is van wim dankbaar, de nederlander die peter heeft geholpen met de reportage, en die J files heeft geintervieuwd met camera

alles staat op zijn site,
de moeite waard om die site zeker te bekijken.

en mocht ik de vries zijn reportage ergens online tegen komen,
dan pm ik die meteen.
want dat moet je zien !!!!

???
2be4 zei:
ik ben geen karmasletje dat ik perse voor je ga zoeken bro,

maar ik heb gister de reportage ook gezien en damn ik geloof dat j, files de dader is, want een zooi daar in de vs, maffia + cia corruptie.

maar anyway,
deze site: http://www.jfkmurdersolved.com

deze site is van wim dankbaar, de nederlander die peter heeft geholpen met de reportage, en die J files heeft geintervieuwd met camera

alles staat op zijn site,
de moeite waard om die site zeker te bekijken.

en mocht ik de vries zijn reportage ergens online tegen komen,
dan pm ik die meteen.
want dat moet je zien !!!!

PM meteen???
Link kan je beter plaatsen in dit topic.

houston zei:
Maar het blijft wel vreemd dat meer informatie omtrent Kennedy pas in 2036 wordt vrij gegeven vanwege de staatsveiligheid.

apart wat zou dit kunnen zijn?

dan is iedereen die toen leefde al dood maat,
geen getuigen meer dus, en geen daders die ze kunnen beoordelen....

houston zei:
???
PM meteen???
Link kan je beter plaatsen in dit topic.

vooruit dan, ik zal die hier dan postten

martie zei:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet alles geloof wat er gisteren werd beweerd.

Ten eerste, die James files vertelde dat hij een kogel had waar hij op gebeten had op een dat hekje had gelegd. Er was een video-opname dat iedereen naar dat hekje toe renden omdat ze zagen dat er vanaf daar geschoten was, en paar jaar later (of maanden, wat was het?) lag die kogel paar meter in de grond. Dus niemand die naar het hekje rende en die kogel gezien had? Sorry hoor maar dat klinkt echt vreemd, bewijst wel weer dat het verhaal van James files niet zuiver is.

dat je niet alles moet geloven wat gister werd beweerd oke, daar geef ik je gelijk in.

maar james files, zou dat echt niet allemaal uit zijn duim zuigen, hij had bewezen dikke contacten met cornetti (die grote maffia baas) en heeft de dagen ervoor samen met oswald doorgebracht...
bovendien zat de cia er ook tusen
Op het laatst wou de cia het afblazen maar cornetti zij **** them it go's on...

over het kogel verhaal, dat hij op de hek zou gelegd hebben....
probeer eens een kogel op een hek neer te leggen, die valt na een aantal seconden, vervolgens vind men ongeveer 20 jaar later, zijn kogel daar... met een tandafdruk...

voor mij genoeg...... oswald was de soort zondebok voor deze missie, en de daders, cornetti (volgens mij heette hij cornetti) en files zijn nooit echt berrecht voor deze assassin

Martie=Marijn=Jules88=Houston=Deurklink=Osama Bin Laden=Lee Harvey Oswald=James Files=Peter R. de Vries?

ik heb het idee dat James Files gewoon de schuld op zich moet nemen. Zo van, ''als jij zegt dat je het hebt gedaan laten we je met rust/ krijg je een dikke beloning'' Zodat de dader niet de bak in hoeft omdat hij misschien een belangrijke functie heeft. En dat bijten op die kogel kan ook gewoon besproken zijn, zodat ze al denken dat hij er veel van weet.

Terug
Naar boven