XXL Nutrition

Peter R. De Vries: maffia en CIA achter moord Kennedy

2be4 zei:
dat je niet alles moet geloven wat gister werd beweerd oke, daar geef ik je gelijk in.

maar james files, zou dat echt niet allemaal uit zijn duim zuigen, hij had bewezen dikke contacten met cornetti (die grote maffia baas) en heeft de dagen ervoor samen met oswald doorgebracht...
bovendien zat de cia er ook tusen
Op het laatst wou de cia het afblazen maar cornetti zij **** them it go's on...

over het kogel verhaal, dat hij op de hek zou gelegd hebben....
probeer eens een kogel op een hek neer te leggen, die valt na een aantal seconden, vervolgens vind men ongeveer 20 jaar later, zijn kogel daar... met een tandafdruk...

voor mij genoeg...... oswald was de soort zondebok voor deze missie, en de daders, cornetti (volgens mij heette hij cornetti) en files zijn nooit echt berrecht voor deze assassin

sorry, ik blijf het onwaarschijnlijk vinden. Van die velen mensen die daar naar het hek renden (zie video opname) dan lijkt het mij echt onwaarschijnlijk dat ze die kogel niet zien en pakken.

Ook vond ik het vaag, want ik hoor nu 2 verschillende verhalen.. oswald had er nu 0.0% er niks mee te maken, dat hij niet geschoten had etc. maar tegen zijn ex vriendin (die je gister zag) zei hij .. als ik meedoe dan is dat 1 kogel minder op kennedy.

Maar goed, dit is hoe dan ook 1 en al corrupte bende geen twijfel mogelijk. Dat de VS zelf achter de 9/11 aanslag zit lijkt mij niet, maar ik ontken het niet. Volgens mij spookt de VS nog veel meer rare dingen uit, denk aan de Area 51 etc.

en idd, die bestanden blijven tot 2039 achter slot en grendel omdat dan iedereen die erbij betrokken was niet meer leeft.

voor de geinteresseerden: google ff naar gemstone file; een document over verscheidene complottheorien waaronder die van JFK.

edit: hier is een link [Link niet meer beschikbaar]

Het is gewoon heel duidelijk dat de overheid in samenwerking met de maffia achter de executie van JFK zat.

Is dat nu zo schrikwekkend?

Denk je dat zoiets nergens anders gebeurt?

Heel sneu voor JFK en zijn nabestaanden, maar ergens kan ik me er wel iets bij voorstellen. JFK was een zeer onvoorspelbare en onstabiele president (absoluut onzin dat hij als DE beste president wordt gezien), en hoe hij zich opstelde tegenover de Russen was ontzettend levensbedreigend (zeer agressief m.b.t. de Cuba-crisis en juist weer terughoudend m.b.t. de Vietnamoorlog). Er had zo een WO III kunnen ontstaan, nog geen 20 jaar na WO II.

Is zijn executie goed te praten? Nee, natuurlijk niet, maar wel begrijpelijk.

• Topic Starter Topic Starter
Hebben toch niet zoveel mensen gekeken he??? :(

RubenSossa zei:
Het is gewoon heel duidelijk dat de overheid in samenwerking met de maffia achter de executie van JFK zat.

Is dat nu zo schrikwekkend?

Denk je dat zoiets nergens anders gebeurt?

Heel sneu voor JFK en zijn nabestaanden, maar ergens kan ik me er wel iets bij voorstellen. JFK was een zeer onvoorspelbare en onstabiele president (absoluut onzin dat hij als DE beste president wordt gezien), en hoe hij zich opstelde tegenover de Russen was ontzettend levensbedreigend (zeer agressief m.b.t. de Cuba-crisis en juist weer terughoudend m.b.t. de Vietnamoorlog). Er had zo een WO III kunnen ontstaan, nog geen 20 jaar na WO II.

Is zijn executie goed te praten? Nee, natuurlijk niet, maar wel begrijpelijk.

Nou.. volgens mij zat het niet zo, volgens mij was door kennedy de oorlog tussen VS en cuba niet gebeurd. Het pentagon wou graag oorlog met cuba, kennedy niet, daarom mocht het pentagon, kennedy ook niet. Is een hele mooie film van, weet de naam jammer genoeg niet. ging om de cuba crisis.

haha, ik meende dat kennedy juist de Cuba-crisis heeft bezworen :D lol

boogie zei:
haha, ik meende dat kennedy juist de Cuba-crisis heeft bezworen :D lol

Nee in de film zie je dat hij er absoluut tegen was en wou het oplossen zonder oorlog. Uiteindelijk heeft hij de goede beslissing genomen.

Terug
Naar boven