MuscleMeat

Breaking News Peter R de Vries overleden

Is dit je antwoord op mijn vraag? Zo ja, denk je dat hij ermee door is gegaan vanuit mediageilheid?

Gast je denkt toch niet dat ik zo'n type ben die hem op de voet volgde of wel? Ik weet niet eens wie Nabil is, heb wel betere dingen te doen met mijn tijd.

Maar tuurlijk is hij mediageil. Hij is een fucking verslaggever :roflol:

In mijn ogen is hij een narcist en dat heeft hem zijn kop gekost. Letterlijk.

Nabil is kroongetuige in het proces tegen Taghi. Eerder werden zijn broer en advocaat vermoord.

Gast je denkt toch niet dat ik zo'n type ben die hem op de voet volgde of wel? Ik weet niet eens wie Nabil is, heb wel betere dingen te doen met mijn tijd.

En je dan nog serieus afvragen waarom ik hierover niet met je in discussie wilde gaan? Je bent dus nog dommer dan dat ik aanvankelijk dacht. Je bevestigt hiermee precies wat ik dacht. Je diskwalificeert jezelf hiermee in deze discussie, maar waarschijnlijk zie je ook dat niet in.

Na de schietpartij was het toch frappant om overal te horen hoe laks hij was.

En je dan nog serieus afvragen waarom ik hierover niet met je in discussie wilde gaan? Je bent dus nog dommer dan dat ik aanvankelijk dacht. Je bevestigt hiermee precies wat ik dacht. Je diskwalificeert jezelf hiermee in deze discussie, maar waarschijnlijk zie je ook dat niet in.

Omdat je niet toe wilt geven dat zijn dood zijn eigen schuld is?

Jij kent Nabil niet!! Je bent bij deze gediskwalificeert :roflol:

Ach.... hij had het kunnen weten. Maar meneer koos ervoor om ermee door te gaan. En nu is hij dood.

Wat denk jij, dat hij zelf niet wist dat deze kans erin zat? Dat Peter nou verbaast vanuit de hemel kijkt hoe dit heeft kunnen gebeuren? Wat wil je nou eigenlijk....iets melden wat iedereen al weet inclusief Peter zelf? Verrassend hoor....

Een narcist?

Man als iemand inlevingsvermogen in een ander had dan was het Peter wel. Een narcist heeft dat vermogen 0,0. De man was trots op zijn prestaties, maar dat mag. Ik ken er die met minder nog meer trots uitdragen.

Wat denk jij, dat hij zelf niet wist dat deze kans erin zat? Dat Peter nou verbaast vanuit de hemel kijkt hoe dit heeft kunnen gebeuren? Wat wil je nou eigenlijk....iets melden wat iedereen al weet inclusief Peter zelf? Verrassend hoor....
Maar mag dan nu alleen de loftrompet blazen. Voor de aanslag vond half Nederland het maar een irritant mannetje.

Ja daarom vind ik het ook maar een knuppel. Je weet het én toch doe je het.
Leuk voor de nabestaanden, ik zou woest zijn.

Maar mag dan nu alleen de loftrompet blazen. Voor de aanslag vond half Nederland het maar een irritant mannetje.

Je mag irritant vinden wat je wil. Kijk meer naar de inhoud, daarin was hij meester. Om hier nu even te melden dat "Petertje" er zelf om gevraagd heeft....tja join lekker de anti Peter club zou ik zeggen.

Ja daarom vind ik het ook maar een knuppel. Je weet het én toch doe je het.
Leuk voor de nabestaanden, ik zou woest zijn.

Geldt dit niet ook voor de brandweerman die jou kinderen komt redden maar er zelf niet levend uitkomt? Wat een knuppel, zelf zijn gezin durven achterlaten voor een ander en dat voor een hongerloon.

Dat is echt de perfecte vergelijking.

Theo vroeg er vast ook om... je vraagt er tegenwoordig al wel snel om. Alleen al door advocaat te worden kan genoeg zijn. Dat sommigen dit volkomen logisch vinden zegt eigenlijk al genoeg.

Theo vroeg er vast ook om... je vraagt er tegenwoordig al wel snel om. Alleen al door advocaat te worden kan genoeg zijn. Dat sommigen dit volkomen logisch vinden zegt eigenlijk al genoeg.

Ja hoooooor. Even de grootste crimineeltjes fucken. Tuurlijk vraag je er dan om. f**k hey :roflol:

Terug
Naar boven