AndroidHealthClinic

Breaking News Peter R de Vries overleden

Gast je denkt toch niet dat ik zo'n type ben die hem op de voet volgde of wel? Ik weet niet eens wie Nabil is, heb wel betere dingen te doen met mijn tijd.

Maar tuurlijk is hij mediageil. Hij is een fucking verslaggever :roflol:

In mijn ogen is hij een narcist en dat heeft hem zijn kop gekost. Letterlijk.
Dus je kent er geen reet van, toch besluit je dat hij mediageil was en het dus zelf heeft gezocht?

Een narcist is heel goed in het faken van inlevingsvermogen en/of empathie om te krijgen wat hij/zij wilt.

Waarmee ik niet wil zeggen dat meneer de Vries er één was, maar dat jouw stelling niet juist is.
Daar is een narcist helemaal niet goed in.

En dit is ook precies wat er mis is mijns inziens. Dat het maar normaal gevonden wordt dat er een bepaald risico kleeft aan beroepen waarin men zich inzet voor de rechtstaat en tegen (zware) criminaliteit.
De categorie: ze had wel een heel kort rokje aan, de fiets stond niet op slot, dan moet je maar geen baliemedewerker bij de gemeente worden, brandweerman, F1 coureur, BOA en met een legging met gaten vraag je er zeker om aangerand te worden... Oh, wacht, die laatste is wel waar voor mannen boven de 100kg.

Als je goederen invoert vanuit Zuid-Amerika, dan weet je toch dat je betrokken raakt bij de drugshandel! Net als die fruithandel die aan alle kanten bedreigd wordt, vermoedelijk niet eens door een kartel, maar gewoon iemand met een slechte jeugd en verstoord 'eergevoel'.

Zoiets?

In Mexico blijkt dat het meest gewetenloze kartel vaak de grootste aantrekkingskracht uitoefent op nieuw bloed, ditzelfde zag je ook in Syrië.

Laatst bewerkt:
De categorie: ze had wel een heel kort rokje aan, de fiets stond niet op slot, dan moet je maar geen baliemedewerker bij de gemeente worden, brandweerman, F1 coureur, BOA en met een legging met gaten vraag je er zeker om aangerand te worden... Oh, wacht, die laatste is wel waar voor mannen boven de 100kg.

Als je goederen invoert vanuit Zuid-Amerika, dan weet je toch dat je betrokken raakt bij de drugshandel! Net als die fruithandel die aan alle kanten bedreigd wordt, vermoedelijk niet eens door een kartel, maar gewoon iemand met een slechte jeugd en verstoord 'eergevoel'.

Zoiets?

In Mexico blijkt dat het meest gewetenloze kartel vaak de grootste aantrekkingskracht uitoefent op nieuw bloed, ditzelfde zag je ook in Syrië.
We zijn gewoon een slap volk die krijgt wat het verdient. Misschien dat er wat ogen geopend zullen worden, maar gezien het collectieve geheugen van de Nederlander ga ik er niet vanuit.

Dus je kent er geen reet van, toch besluit je dat hij mediageil was en het dus zelf heeft gezocht?

Peter heeft voor veel mensen wat betekend, dat ga ik absoluut niet ontkennen. Maar zou er geen geld en media aandacht in het spel zijn dan zou hij ook geen poot uitsteken. Om hem nou als held neer te zetten vind ik krom. Hij is zelf bevriend met criminelen, dus aan de ene kant zet hij zich in voor rechtvaardigheid en aan de andere kant drinkt hij net zo goed een pintje met zijn criminele matties. Hij wist heel goed dat je met dit soort jongens niet kunt fucken. Als vader zijnde begrijp ik gewoon niet waarom hij een dergelijk risico heeft genomen, je zet je gezin toch altijd op nummer 1? Maar goed, dat is mijn denkwijze.

:iagree:

Het is ook niet te vergelijken met een agent of brandweerman die anoniem en voor een modaal inkomen hun werk uitvoeren waar ook gevaar bij komt kijken.

Peter heeft voor veel mensen wat betekend, dat ga ik absoluut niet ontkennen. Maar zou er geen geld en media aandacht in het spel zijn dan zou hij ook geen poot uitsteken. Om hem nou als held neer te zetten vind ik krom. Hij is zelf bevriend met criminelen, dus aan de ene kant zet hij zich in voor rechtvaardigheid en aan de andere kant drinkt hij net zo goed een pintje met zijn criminele matties. Hij wist heel goed dat je met dit soort jongens niet kunt fucken. Als vader zijnde begrijp ik gewoon niet waarom hij een dergelijk risico heeft genomen, je zet je gezin toch altijd op nummer 1? Maar goed, dat is mijn denkwijze.
Je klinkt vandaag al weer een stuk genuanceerder. Is de tren uitgewerkt? ;)

:iagree:

Het is ook niet te vergelijken met een agent of brandweerman die anoniem en voor een modaal inkomen hun werk uitvoeren waar ook gevaar bij komt kijken.

Nee dat vind ik ook niet. Het heeft zeker overeenkomsten maar ook enorme verschillen.

Hij had genoeg bewezen, zou moeten genoten hebben van z'n oude dag samen met zn gezin.

Wat is er zo erg aan om hem mediageil te noemen? Mede daardoor kreeg hij veel voor elkaar, dat was hem niet gelukt als hij media schuw was.

Zegt de man die nadat hij net vader is geworden dronken op een racemotor stapt en door het land rijdt. Wat een grap ben jij :roflol:

Screenshot_20210716-200302_Chrome.jpg

Han Peekel :D

Terug
Naar boven