AndroidHealthClinic

Peter R de Vries

malacoesa

Dutch Bodybuilder
Waardering
5
Wie heeft er gistereavond ook gekeken naar de aflevering van Peter R de Vries?
Ik vond het weer een bizarre reportage, spooky as hell ook nog eens!

Ik trek zijn stem en manier van praten echt niet meer, ik dus niet.

kan hem ook niet meer zien, wordt misselijk.....

• Topic Starter Topic Starter
LOL ja ach daar prik ik wel doorheen!

met zijn "ik heb een prijsgewonnenkop"

Skinnie zoek hem op en pak hem bij zijn keel!!!! Dan kunnen wij jou op TV zien.! Ook leuk voor je oma! :D

moest wel lachen toen een paar jaar geleden een crimineel hem een paar flinke trappen onder zijn kont gaf en hij niks terugdeed

5 gram coke wegsnuiven terwijl je kinderen boven slapen en dan roepen dat je zo`n goede moeder bent en dat je kinderen alles voor je betekenen -->:D

Ik vind het echt een vreemd verhaal. Volgens mij heeft dat wijf het toch gedaan psychopatische leugenaar is het.

Heb een stuk gezien.. Opvalllend hoevaak zijn dikke bmw iets te vaak in beeld komt..

Ja, de ene x een dikke coupe dan weer een 4x4.

5 gram coke wegsnuiven terwijl je kinderen boven slapen en dan roepen dat je zo`n goede moeder bent en dat je kinderen alles voor je betekenen -->:D

Ik vind het echt een vreemd verhaal. Volgens mij heeft dat wijf het toch gedaan psychopatische leugenaar is het.

Die gast zei dat ze maar een halve gram hebben gesnoven, 5 gram lijkt me wel heeel veel in zo'n korte tijd.

Haar ouders en vriendin zeiden dat ze een goede moeder was voor de kidz.

Raar verhaal van die Bennie die niemand schijnt te kennen.

Onder invloed van Coke ga je toch niet zulke dingen doen, misschien had ze er wel LSD ofzo bij :D

Zou ik ook zeggen op TV dat het maar een klein beetje was. Er zijn toch echt meerdere lege pakjes coke gevonden in het huis. Daarnaast heeft die vrouw ook iets anders verklaard dat hij een verrassing had en dat waren meerdere grammen coke.

0,5 gram met zijn tweetjes is niks. Daar wordt een ervaren gebruiker niet warm of koud van.

En dat haar ouders zeggen dat ze een goede moeder is zegt mij vanzelfsprekend helemaal niks. Ik vind je een onverantwoordelijke stoephoer als je coke gaat snuiven als je kinderen boven slapen.

60x op je dochter insteken van 2 jaar en 26x op je zoontje van een paar maand.

dan moet er echt iets mis zijn in je bovenkamertje.

Ik heb het ook gezien, echt ****ing bizar 60mes steken WTF!!

O ja en ook nog een serieus plan om een wiethok beginnen in een huis waar je twee kinderen hebt wonen met alle brandgevaren van dien.

Maar het is toch zo`n goede moeder:)

En de deur open doen als je zogenaamd bang bent voor een vreemde...

Chick had gewoon geldproblemen en het plan was dat ze zo meer geld over hield per maand om wat extra coke te gebruiken.
Cokesnuivers kunnen rare dingen doen , je kan ook van coke helemaal leip worden.

Nee.

60x op je dochter insteken van 2 jaar en 26x op je zoontje van een paar maand.

dan moet er echt iets mis zijn in je bovenkamertje.

nee joh, niks aan de hand. normaalste zaak van de wereld lijkt mij.

OT:
peter r de vries is een schijnheilige k*t aap die een beetje een wit voetje denk te halen door boefjes te pakken terwijl hij zelf geen haar beter is. van mij mag die vent wel eens een "ongelukje" krijgen.

nee joh, niks aan de hand. normaalste zaak van de wereld lijkt mij.OT:
peter r de vries is een schijnheilige k*t aap die een beetje een wit voetje denk te halen door boefjes te pakken terwijl hij zelf geen haar beter is. van mij mag die vent wel eens een "ongelukje" krijgen.

:roflol: !

Lul niet dom jochie..
Peter heeft zeer goed werk geleverd en is een ongeloolijk goede misdaadjournalist. Ken je klassiekers of moet ik opsommen wat hij allemaal heeft bewerkstelligd met zijn "reportages " in de afgelopen jaren?

:roflol: !

Lul niet dom jochie..
Peter heeft zeer goed werk geleverd en is een ongeloolijk goede misdaadjournalist. Ken je klassiekers of moet ik opsommen wat hij allemaal heeft bewerkstelligd met zijn "reportages " in de afgelopen jaren?

als je mijn post goed leest heb je kunnen begrijpen dat er helemaal niks over staat dat hij geen goed werk heeft geleverd..
hij heeft zeker weten goed werk geleverd en mooie reportages gegeven maar dat neemt nog niet weg dat hij zelf een smeerlap is.
het feit dat hij zelf een (ex)crimineel is, contacten heeft/had met cor van hout, willem holleder enz. en dat dit niet alleen mondeling- maar ook transactioneel contact is zegt mij al genoeg. en dat hij dan misdaad oplost hoeft nog niks over hem te zeggen dat hij een lief knulletje is. als je een beetje verder kijkt prik je daar zo doorheen jonge..

ik vind het gewoon een viezerik en een schijnheilige aap en daar kijk ik dus niet graag naar. de reactie die je geeft op mijn post slaat dus nergens op omdat jij de foute conclusies trekt.

Terug
Naar boven