MuscleMeat

PGF2 wat doen ermee???

tranquilo

Dutch Bodybuilder
Elite Member
Waardering
9
Lengte
1m89
Massa
94kg
Vetpercentage
9%
???PGF2???

Welke die hard heeft er ervaring met PGF2, vroeg me af of de bijwerkingen echt zo bizar zijn... En waar gebruikt men het voor?
om achtergestelde spieren te injecteren en te laten groeien,
of
om ergens plaatselijk vetcellen te vernietigen.....?

Kwam nog wat op [Link niet meer beschikbaar] tegen over PGF2, voor degene die wil weten wat t is...

Maar lijkt mij inderdaad een paardenmiddel.....

jw

na gebruik van pgf2..moet je naar de plee...:)

• Topic Starter Topic Starter
lol! maar absoluut zeker...

Je moet tegen de pijn kunnen, en elke dag verschillende malen willen injecteren om een heel klein beetje resultaat terug te krijgen. EN plaatselijke spiergroei (blijvend) hoef je niet te verwachten.

Hey,

ik heb een tijdje pgf2-alpha gebruikt en het werkt wel een beetje,althans bij mij toch maar het is het niet waard,na het injecteren krijg je het enorm koud terwijl het zweet van je afdruipt en moet je direct naar het toilet,de pijn in je spier waar je het injecteerd blijft echt hangen,bij mij duurde die pijn soms 3h aan een stuk en kon men armen bijna niet meer bewegen,je moet het normaal een paar keer per dag doen maar als je het 1keer gedaan hebt ga je niet veel zin meer hebben om het een 2e keer te doen.Je mag ook niet te dicht bij je buik spuiten want het werkt in op je dikke darm(als ik het goed voorheb).
Als je gaat trainen voel je wel al na 1oefening de pomp in die spier en merk je het verschil wel maar volgens mij zijn de nadelen veel groter als het beetje winst dat je ervan hebt.
Groetjes.

Pgf2 is gewoon een shit middel. Je krijgt te veel pijn na een paar keer injecteren. En elke keer wordt de pijn heviger. Het gebruik is gewoon niet de moeite waard. Doe gedurende 3 maanden een goede dieet waarbij je helemaal geen pijn krijgt om droger te worden. En als je het voor massa doet dan ben je stom bezig volgens mij. Ik ken zoveel mensen die dat hebben gedaan en de resultaat is dat iedereen ermee stopt voordat ze wat winst hebben geboekt met pgf2. Ow jah mensen.. als mensen pgf2 gebruiken dan hebben de meeste ook een goede dieet. Dus je wordt droger, maar niet door die shit maar door je dieet. Ik heb er veel ervaring mee brothers. Dus denk na voordat je pgf2 gebruikt.
Groeten

Terug
Naar boven