AndroidHealthClinic

Phenibut

Bezoekers in dit topic

Ik gebruik liever het weegschaaltje. Gebruikte het vroeger ook voor 4fmp en andere dingen. Werkt goed.

Neem het over 3/4 weken weer een keertje. Deze week weer genoeg spul gebruikt. Gister oxa, vandaag xanax.

Waar heb je xanax gekocht?
 
Met welk doel?

ben best benieuwd naar Xanax bro. kan je even beschrijven hoe dat voelt?

7 maanden geleden, zoals jullie misschien hebben gelezen heb ik wat narigheid opgelopen door drugs gebruik. o.a. paniekaanvallen. Nou ben ik met alles gestopt kwa drugs. Maar ben nog niet helemaal de oude, krijg ik vaak een paniekerig gevoel.
Heb een lichte vorm van emetofobie.
Ik word bijvoorbeeld misselijk in de bus en dat soort rare dingen. Met presenteren voor de klas sta ik stijf van de spanning enz enz.

Gister oxa genomen omdat ik moest presenteren voor 70 man. Gedachten zakken naar 0, je voelt je gewoon heel rustig en kalm. Heel mellow.

Vandaag moest ik met de bus naar xanax geslikt. Beetje het zelfde als oxa, alleen het voelde wel heel rustig. Gedachten staan echt op 0, nul angst. Ik zou zo met blote lul door de stad gaan lopen, dat zegt misschien wel genoeg. :D. Best wel te gebruiken om zwaar te chillen. Het zou wel lekker wezen inc met cafeïne misschien. Al hoewel dat wordt afgeraden.

Ik slik het dus niet voor mn plezier. Maar om mijn angst te remmen en weer zelfverzekerd te worden net als vroeger. Ik zit/ zat ook in een depressie de afgelopen tijd. Veel stress met school, veel in me 1tje te leren. Sociaal life wat op dit moment wel op z'n dieptepunt zit en nog fiancieel problemen, thuis en in de familie een hoop narigheid waarbij het niemand meezit al jaren. Behoorlijke zware periode dus.

Ben 1,5 week geleden begonnen met het slikken van 5htp, vit b6 en calcium, mangesium en zink. En die depressie shit feelins zijn helemaal weg.

Maar om een benzo te slikken om een avondje te chillen. Zou het niet doen. Steekje dan een paf op, een wit wietje, whitewidow ofzo en drink een paar glaasjes rode wijn.
 
Ik voel alvast niets van 800 a 900mg phenibut. (inname 4h na laatste maal)
Morgen of zondag maar eens uppen naar 1200 zeker.
Heb wel al ondervonden dat de inname met fruitsap moet, want in water is het een walgelijk goedje.
 
Ik voel alvast niets van 800 a 900mg phenibut. (inname 4h na laatste maal)
Morgen of zondag maar eens uppen naar 1200 zeker.
Heb wel al ondervonden dat de inname met fruitsap moet, want in water is het een walgelijk goedje.
Had ik ook de eerste keer bij 1000 mg, daarna 1300mg geprobeerd en toen voelde ik wel wat. 1700mg bevalt me beter.
 
1200 mg, no effect...
Op naar 1500 dus :)
 
1200 mg, no effect...
Op naar 1500 dus :)

Vanaf 1500 is er pas iets te merken. Beter 2000mg in 1x dan voel je sowieso wat en is net niet teveel.
 
7 maanden geleden, zoals jullie misschien hebben gelezen heb ik wat narigheid opgelopen door drugs gebruik. o.a. paniekaanvallen. Nou ben ik met alles gestopt kwa drugs. Maar ben nog niet helemaal de oude, krijg ik vaak een paniekerig gevoel.
Heb een lichte vorm van emetofobie.
Ik word bijvoorbeeld misselijk in de bus en dat soort rare dingen. Met presenteren voor de klas sta ik stijf van de spanning enz enz.

Ik raad je aan om de film What about bob? met Bill Murray te kijken. Dan ben je gelijk beter! :D
Klein voorproefje:
""If I fake it then I don't have it...it's the same with the cardiac arres arrh uggg auur err!"
http://youtu.be/RfrueeBmfXo?t=1m35s ;)

 
Laatst bewerkt:
hoeveel dagen zijn jullie on/off?
 
Net voor de eerste keer 1500mg phenibut genomen. Kan je er eigenlijk een beetje fatsoenlijk op trainen? Ben namelijk wel van plan om aan het einde van de middag te gaan trainen.
 
Net voor de eerste keer 1500mg phenibut genomen. Kan je er eigenlijk een beetje fatsoenlijk op trainen? Ben namelijk wel van plan om aan het einde van de middag te gaan trainen.

Vind ik wel. Meer concentratie / focus en iets meer energie.
 
Net voor de eerste keer 1500mg phenibut genomen. Kan je er eigenlijk een beetje fatsoenlijk op trainen? Ben namelijk wel van plan om aan het einde van de middag te gaan trainen.

Vannochtend om half 10 dus 1500mg phenibut genomen. Het lijkt inderdaad heel erg op het G gevoel en ik voel het nu nog steeds heel erg goed. Voelt lekker ontspannen, maar heb af en toe wel lichte vlagen van misselijkheid.
 
Daarstraks 1500 mg genomen, 2 tal uur voor ik naar familiefeest moest.
Effecten minimaal...
Ben niet de meest sociale persoon op zulke gelegenheden, mss vandaag net ietsje meer.
Had een redelijk chill gevoel, maar heus niet zo bijzonder. Heb enkele pintjes erbij gedronken.
Gemoedstoestand was ok.

Volgende keer gewoon uppen naar 1800, wellicht komende vrijdag.
 
Daarstraks 1500 mg genomen, 2 tal uur voor ik naar familiefeest moest.
Effecten minimaal...
Ben niet de meest sociale persoon op zulke gelegenheden, mss vandaag net ietsje meer.
Had een redelijk chill gevoel, maar heus niet zo bijzonder. Heb enkele pintjes erbij gedronken.
Gemoedstoestand was ok.

Volgende keer gewoon uppen naar 1800, wellicht komende vrijdag.
Ik had gister ook 1500mg genomen, en moet zeggen dat ik er deze keer niet echt veel van voelde. Normaal voel ik duidelijk de lichamelijke GHB-achtige effecten, waardoor ik zeker weet dat het goed werkt. Volgende keer maar weer 1700mg doen.
 
Back
Naar boven