MuscleMeat

Sticky Phenibut

Sociaal vaardig zijn word je door dat te trainen. Niet door zomaar even een pilletje naar binnen te werken. Presentaties geven kun je doen met behulp van een betablokker, dat helpt, maar op ten duur moet de dosis verlaagd worden of je kapt er volledig mee. En bouwt verder op de positieve ervaringen die je hebt opgedaan. Lees veel, probeer het uit.

Maar verder lees ik weinig interessants over phenibut. Geef mij maar liever valium. Zeker als het gecombineerd moet worden met alcohol voor het maximale effect :p

Sociaal vaardig zijn word je door dat te trainen. Niet door zomaar even een pilletje naar binnen te werken. Presentaties geven kun je doen met behulp van een betablokker, dat helpt, maar op ten duur moet de dosis verlaagd worden of je kapt er volledig mee. En bouwt verder op de positieve ervaringen die je hebt opgedaan. Lees veel, probeer het uit.

Maar verder lees ik weinig interessants over phenibut. Geef mij maar liever valium. Zeker als het gecombineerd moet worden met alcohol voor het maximale effect :p

Valium is al minder evident om online te bestellen en zal ook wel 'verslavender' zijn veronderstel ik.

Het is zeker verslavend ja.

is valium legaal?

Met een doktersvoorschrift wel ja. Maar er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden.

Interessant middeltje, zou het ook graag een keer willen proberen. De mensen die het voor het stappen nemen hoelaat nemen die het middeltje meestal?

Vandaag 1,1 gram genomen, stond net wel even te stuiteren in de supermarkt.

Morgen weer lekker 2gram nemen, tijdje geleden alweer. Misschien eens combineren met 40mg MDAA, iemand hier die dat geprobeerd heeft?

Wou het vanavond ook gaan testen bij het stappe. Maar heb vanochtend een diazepam genomen. Dikke chill dag gehad. Weet hoe de combo is, maar denk gevaarlijk.

---------- Post toegevoegd 12 July 2013 om 19:36 ----------

Morgen weer lekker 2gram nemen, tijdje geleden alweer. Misschien eens combineren met 40mg MDAA, iemand hier die dat geprobeerd heeft?

Als het de zelfde werking heeft als G, dan moet het een magische combo zijn.
Maar zou eerder dan 80 a 100 mg mdma pakke

Bedoelde DMAA, sorry (smaakt even smerig). Combi met M kan ik ook wel een keer proberen misschien.

2e dag dat ik volgende ''cycle'' gedaan heb:

11.00: 2500mg Phenibut (lege maag)
18.30: 2500mg Phenibut (3uur na laatste maal)
20.00: ??? mg DMAA
->vervolgens trainen

je staat behoorlijk strak vanaf 19.00 tot 6.00.

Zal ik toekomst andere nootropics proberen icm DMAA. Love it

Vanavond nog wat Noopept en Centrophenoxine genomen nadat ik eerder 1,1 gram Phenibut had genomen. Nog steeds redelijk euforisch gevoel, nadat ik Noopept had genomen ook wat meer focus.

2e dag dat ik volgende ''cycle'' gedaan heb:

11.00: 2500mg Phenibut (lege maag)
18.30: 2500mg Phenibut (3uur na laatste maal)
20.00: ??? mg DMAA
->vervolgens trainen

je staat behoorlijk strak vanaf 19.00 tot 6.00.

Zal ik toekomst andere nootropics proberen icm DMAA. Love it

Kijk maar uit met die phenibut herhaaldelijk.

Dat jullie er zoveel van merken joh. Ik krijg kreeg alleen slaap. :|

Weet niet of het effect hetzelfde is als je benzo's gebruikt. In ieder geval werken ze beiden op bijna dezelfde receptoren, zou ze niet mixen dus. Effect zal wel heftig zijn maar ook potentieel gevaarlijk.

Terug
Naar boven