AndroidHealthClinic

Phenibut

Bezoekers in dit topic

Weet niet of het effect hetzelfde is als je benzo's gebruikt. In ieder geval werken ze beiden op bijna dezelfde receptoren, zou ze niet mixen dus. Effect zal wel heftig zijn maar ook potentieel gevaarlijk.

Ga geen pheni en benzo tegelijk slikken. Wat je zegt, het is gevaarlijk. Toevallig alleen vandaag diazepam geslikt om te testen.
 
Walnoten werkt bij mij (tot nu toe) goed voor concentratie. Ja, serieus. En nee, het is geen nootropic. ;)

Heb wel omega-3 pillen geslikt echter nooit betere concentratie opgemerkt. Alleen een verlaging in vet (klein beetje).

Zat al een tijd op circa 35 gram walnoten per dag, merkte wel dat mijn libido vooruitging en voelde me 'overall' iets beter. Ook op 50 gram gezeten, maar nooit een betere concentratie opgemerkt. Sinds eergisteren 66 gram genomen, wat niet veel meer is dan 50 gram,maar nu wel 2x per dag dus 33 gram per keer, en mijn libido is nog weer hoger en merk nu eindelijk een goede concentratie. Denk daarom dat het beter is om de walnoten te spreiden op een dag. Heb verder geen nootropics genomen, dus het moet wel door de walnoten komen. Want als ik geen nootropics neem, is mijn concentratie op een laag pitje.

Ik heb geen idee of het alleen door de omega-3 komt, of nog door iets anders wat in walnoten zitten.

http://www.google.com/search?hl=nl&ie=UTF-8&q=Nuts+%26+brain&btnG=Google+zoeken&lr=

http://www.google.com/search?hl=nl&...08,d.Yms&fp=e951b21a380df3f2&biw=1680&bih=880
 
Laatst bewerkt:
Net 6 schepjes genomen. Volgens denkbeter is zo'n schepje ong 300mg al zal het wel eerder rond de 250 liggen. Anyway, ingenomen in wat cola zero. Andermaal walgelijk. Net bedorven bitter lemon ofzo.
 
Net 6 schepjes genomen. Volgens denkbeter is zo'n schepje ong 300mg al zal het wel eerder rond de 250 liggen. Anyway, ingenomen in wat cola zero. Andermaal walgelijk. Net bedorven bitter lemon ofzo.
Heb het ooit eens geprobeerd om onder tong te houden voor betere opname.

Resultaat was niet best :mad::mad::mad:
 
Hahahaha, gekken.

OT phenibut en DMAA bevalt zeer goed.

---------- Post toegevoegd 13 July 2013 om 11:25 ----------

Gewoon een hypomanisch praterig stim effect.

Moest hypomanisch even googlen. Klopt wel en beetje.
 
Hahahaha, gekken.

OT phenibut en DMAA bevalt zeer goed.

---------- Post toegevoegd 13 July 2013 om 11:25 ----------



Moest hypomanisch even googlen. Klopt wel en beetje.

Geen last van een crash door de dmaa? Die treed bij mij normaal direct na het trainen op. Dus na 3 uurtjes ongeveer.
 
Geen last van een crash door de dmaa? Die treed bij mij normaal direct na het trainen op. Dus na 3 uurtjes ongeveer.

Bij mij normaal ook, nu misschien ook maar ik merk er niks van door de Pheni. Denk dat ik vanavond rond 22:00 wel opeens inkak, maar dat heb ik wel een bij pheni 2gram en hoger.
 
net 1,6 gr genomen
 
6 schepjes, niets gemerkt.
Mss verwacht ik gewoon teveel van dit product icm hoge tolerantie.
 
Dat dmaa is dus wel fijn te combineren met pheni? Als ik uitga heb ik geen zin in een crash om 2u al.. dus hoe zit dat met crash?
 
6 schepjes, niets gemerkt.
Mss verwacht ik gewoon teveel van dit product icm hoge tolerantie.
Hoeveel dagen gebruik je het nu al achter elkaar? Stop even een paar dagen en neem er dan 7 ;)
 
Dat dmaa is dus wel fijn te combineren met pheni? Als ik uitga heb ik geen zin in een crash om 2u al.. dus hoe zit dat met crash?
je crasht hem om 6u 's ochtends. Maar ik heb voel sws geen crash als in een Noxipro-crash, eerder gewoon beetje lam en stoned
 
je crasht hem om 6u 's ochtends. Maar ik heb voel sws geen crash als in een Noxipro-crash, eerder gewoon beetje lam en stoned

Aight.. thanks. gaan t gewoon proberen.

kan je nog geen karma geven trouwens :p
 
800 milligram was net even te weinig vandaag, merkte wel wat van het effect maar duidelijk dat er toch snel gewenning optreedt. Nu weer even off voorlopig, geen middel om continu in te nemen.
 
Back
Naar boven