XXL Nutrition

Phenibut

Bezoekers in dit topic

Nee, neem dexaprine ipv pure dmaa dus daar zit al zat in aan andere stims.
Zou er sowieso niet veel meer bijgooien, lijkt me niet dat je daar beter van wordt.
Gewoon 1 cap die ik over de dag verdeel en dan 3g phenibut oid.
Dan weer een weekje-2wkn niet :D
(Ivm tolerance)

Ah, oude Dexaprine nog. Maar 3g voor een normale dag? Hoelang duurde het voordat je aan die dosis zat?
 
heb besteld bij denkbeter, bedankt voor de tip :)

nog een vraagje aan phenibut gebruikers..
welke dosis nemen jullie in, gemiddelde rusttijd en heeft dit wel of geen invloed op je tolerantie?
Ben benieuwd.. heb posts gezien met 2-3 dagen rust en Musculo bijvoorbeeld weer meer dan een week

1,1 a 1,2 gram, heb daarvoor een paar keer lager gedoseerd maar dat doet weinig bij me. Nog niet zo vaak genomen maar probeer toch wel 2 a 3 dagen off te zijn na 2 doseringen van rond de gram binnen 24 uur. Merkte deze week al dat gewenning vrij snel inkickte.
 
1,1 a 1,2 gram, heb daarvoor een paar keer lager gedoseerd maar dat doet weinig bij me. Nog niet zo vaak genomen maar probeer toch wel 2 a 3 dagen off te zijn na 2 doseringen van rond de gram binnen 24 uur. Merkte deze week al dat gewenning vrij snel inkickte.

Neem je tegen spanning/stress of gewoon omdat het lekker is?
 
Neem je tegen spanning/stress of gewoon omdat het lekker is?

Gewoon omdat het een goed gevoel geeft, ik neem nooit iets als ik stress heb.
 
Gewoon omdat het een goed gevoel geeft, ik neem nooit iets als ik stress heb.

Oke. Volgens mij ga je er wel lekker veel van ouwehoere met je collega's met pheni of niet?
 
Oke. Volgens mij ga je er wel lekker veel van ouwehoere met je collega's met pheni of niet?

Daar heb ik geen Phenibut voor nodig :D
 
Vaag spul toch. Gister om half 10 genomen. Om 11 uur begon het licht te werken. Om 2 uur nog wat geblowed erbij. Werd niet duf van het blowen. Maar werd vanochtend wakker. Jezus. Dikke ghb feeling. Veel praten. Daarna kots misselijk.
 
Vaag spul toch. Gister om half 10 genomen. Om 11 uur begon het licht te werken. Om 2 uur nog wat geblowed erbij. Werd niet duf van het blowen. Maar werd vanochtend wakker. Jezus. Dikke ghb feeling. Veel praten. Daarna kots misselijk.

Haha, vind t altijd fijn om met pheni te gaan smoken. Word ook altijd wakker met een zeer chill gevoel, alsof je nog stoned bent of zo.
 
Gisteren 4x300mg (ongeveer) genomen, niet veel van gemerkt behalve wat meer lucide, minder geremd in omgang e.d. Daarna 2-3 uur later nog 300mg erbij en ik begon me een beetje aangeschoten/dronken te voelen. Bij lopen af en toe een stap terug zetten en zo.. jullie snappen het wel.

Toen later op de avond een beetje gaan drinken; 150ml whisky of zo, niet meer.
Toen tot half 4 geslapen???
Beetje apart. Volgende keer sowieso niet drinken op phenibut.
 
Drinken op pheni blijft k*t
 
Drinken op pheni blijft k*t

Viel me tot nu toe mee eigenlijk. Gisteren eerst een behoorlijke inspanning geleverd (100 km temporit op de fiets), daarna 's middags de hitte in op het strand met 1,2 gram Phenibut op. Op het strand de nodige biertjes gedronken. 's Avonds nog wat champagne en tegelijkertijd nog 1 gram Phenibut. Voor de rest nog een ballon of 10 aan N2O.

Had wel lichte hoofdpijn op de avond zelf maar kan ook gekomen zijn door een te lage doorgang waar ik mijn kop had gestoten. Werd alleen vanochtend wat lastig wakker, maar dat zou ook gebeurd zijn als ik alleen die 100km had gefietst de dag ervoor in de bloedhitte.
 
Viel me tot nu toe mee eigenlijk. Gisteren eerst een behoorlijke inspanning geleverd (100 km temporit op de fiets), daarna 's middags de hitte in op het strand met 1,2 gram Phenibut op. Op het strand de nodige biertjes gedronken. 's Avonds nog wat champagne en tegelijkertijd nog 1 gram Phenibut. Voor de rest nog een ballon of 10 aan N2O.

Had wel lichte hoofdpijn op de avond zelf maar kan ook gekomen zijn door een te lage doorgang waar ik mijn kop had gestoten. Werd alleen vanochtend wat lastig wakker, maar dat zou ook gebeurd zijn als ik alleen die 100km had gefietst de dag ervoor in de bloedhitte.

Te weinig vocht in je lijf lijkt me een logische verklaring. Met die inspanning & hitte wellicht enkele liters water te weinig gedronken.
 
Te weinig vocht in je lijf lijkt me een logische verklaring. Met die inspanning & hitte wellicht enkele liters water te weinig gedronken.

Combinatie van factoren waarbij vochtgebrek zeker een grote rol heeft gespeeld. Inspanning in de hitte is echter meestal al voldoende om een lichaam een goede opdonder te geven.

Tegelijkertijd weet ik niet of het aan de Phenibut ligt maar ik had gisteren wel een betere weerstand tegen de hitte buiten. Ben niet (meer) zo'n strandmens omdat ik liever wat koeler weer heb maar kon er gisteren vrij goed tegen. Er is een studie waarin de hogere weerstand tegen warmte stress genoemd wordt.
 
Ah, oude Dexaprine nog. Maar 3g voor een normale dag? Hoelang duurde het voordat je aan die dosis zat?

Vrij kort. Ik pak 4g als ik na 3 dagen weer zou willen (iets wat ik niet meer doe). Ik merk gewoon te weinig van 1-1,5g behalve ietsje meer ontspanning en diepere slaap.
Gezien ik t vooral neem voor de fun, neem ik vaak 3g of meer voor het zogenoemde 'G'-effect (nog nooit GHB gebruikt dus veronderstel dat dat gevoel bij GHB nog een stuk sterker zou zijn).

Voor anti-anxiety werkt 1,5-2g wellicht wel goed maar heb niet zo vaak situaties waarin ik dat kan testen :)

---------- Post toegevoegd 22 July 2013 om 18:46 ----------

Combinatie van factoren waarbij vochtgebrek zeker een grote rol heeft gespeeld. Inspanning in de hitte is echter meestal al voldoende om een lichaam een goede opdonder te geven.

Tegelijkertijd weet ik niet of het aan de Phenibut ligt maar ik had gisteren wel een betere weerstand tegen de hitte buiten. Ben niet (meer) zo'n strandmens omdat ik liever wat koeler weer heb maar kon er gisteren vrij goed tegen. Er is een studie waarin de hogere weerstand tegen warmte stress genoemd wordt.

Als je het juist combineert (eten in between, niet te snel drinken) dan kan het inderdaad goed gaan.
Lukt me echter niet om het op die manier aan te pakken. Besides that heb ik sowieso een vrij zwakke maag (in de zin van drank en bijv iets als autorijden -> wagenziekte) dus daar zal het ongetwijfeld ook deels aan liggen.
Teveel drank zonder pheni gaat me meestal ook al niet goed af :p
 
OK, vandaag nog eens 5 schepjes gedaan, effect 0, maar das geen verassing want dat heb ik met 7-8 schepjes ook dus ... Al geloof ik wel dat het de slaap kan bevorderen, dus dat is op zich al iets waard.
Volgend weekend ofzo eens echt verhogen naar 10 schepjes, dat zou dan nrml tussen de 2,5 a 3,0 gr zijn.
 
OK, vandaag nog eens 5 schepjes gedaan, effect 0, maar das geen verassing want dat heb ik met 7-8 schepjes ook dus ... Al geloof ik wel dat het de slaap kan bevorderen, dus dat is op zich al iets waard.
Volgend weekend ofzo eens echt verhogen naar 10 schepjes, dat zou dan nrml tussen de 2,5 a 3,0 gr zijn.

Neem je het wel echt op een lege maag? Ik zou echt 3/4 uur van te voren niks eten. Phenibut nemen en dan na 3 kwartier zoals Rob G het omschrijft wat eten.
 
Neem je het wel echt op een lege maag? Ik zou echt 3/4 uur van te voren niks eten. Phenibut nemen en dan na 3 kwartier zoals Rob G het omschrijft wat eten.

Ontbijt 09h00
Workout 12h00
Phenibut 13h50
Shake & other foods 14h30

Ik weet wel dat phenibut niets met bb te maken heeft, was gewoon een impulsieve beslissing tijdens de workout, in het geval dat mensen denken dat ik denk dat het een post workout supp is :cool:
 
je traint om 12u en eet niks tot 14.30? Ik zou eens proberen gelijk na ontwaken innemen. Dan douchen of wat dan ook en daarna eten.
 
je traint om 12u en eet niks tot 14.30? Ik zou eens proberen gelijk na ontwaken innemen. Dan douchen of wat dan ook en daarna eten.

Zo doe ik het normaal gezien, twas 'niet gepland'.
Ja, eerste 50min na m'n workout niets gegeten. No gains for me :D Zo fanatiek ben ik dus niet om daar van wakker te liggen, al heb ik m'n shake normaal wel binnen de 20min.
 
vanaaf 1,2 gr pakken icm wat biertjes en whiskey! goodlife :)
 
Back
Naar boven