Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe hoog lag jouw dosis ong in het begin?
En wat zijn benzo's? Lees het wel vaker op dit forum, neem aan iets dat zorgt voor een rustige en goede gemoedstoestand?
dus rustig aan met die dingen...alles gaat goed, dus het is ook niet nodig voor me op deze moment.ik zat in het begin echt rond de 300mg, de dag erna voelde ik die niet meer en ging ik direct naar een gram, het weekend erop zat ik aan 2-3g (want het was leuk, zelden zo gechilled), dan merk je plots wanneer je het niet meer neemtdus rustig aan met die dingen...alles gaat goed, dus het is ook niet nodig voor me op deze moment.
benzo's zijn idd kalmeringsmiddelen, gebruikt bij angst, slapeloosheid, spierspanning (tetrazepam wordt wel teruggeroepen tegenwoordig)
Oke thnx.
Ik heb thuis nog een sample pheni liggen namelijk, 2 gram geloof ik. Denk dat als ik het ga proberen dat ik gewoon die 2gr in 1 keer pak om er zeker van te zijn dat ik er wat van merk of is dat teveel? Weeg ong 84kg
Je kunt er bijna vanuit gaan dat je er *wat* van gaat merken. Bovendien zou de dosis voor acute toxiciteit zeer hoog liggen (10-15g is normaal voor vaste gebruikers), dus erg veel schade zul je er niet mee aanrichten.
Zelf heb ik het pas 3 keer gebruikt, telkens +- 1 gram per keer, omdat ik er zoveel mogelijk tijd tussen wil laten. Wil ook zolang mogelijk rond de gram blijven zitten, maar de eerste keer was veel leuker dan #2 en #3.
Had eerst ook een sample, verdeeld in <1 gram en daarna de rest; nu heb ik 120g liggen, één keer een schepje van op.
Thnx. De hoogte vd dosis ging me ook niet echt om de toxiciteit maar meer of het niet teveel was (met als gevolg kotsen o.i.d.). Ben het waarschijnlijk ook niet van plan vaker te gebruiken, mss als het bevalt 10gr ofzo bestellen. Heb dat sample ondertussen ook al wat maandjes thuis liggen..

Vorige zaterdag na lange tijd nog eens Ph genomen. 6 schepjes (circa 1800mg dus). Heb er geen reet van gevoeld.
Misschien morgenvroeg eens voor 10 schepjes gaan.
Kan het wel es doen.Heeft iemand van jullie die schepjes eigenlijk wel eens nagewogen (de phenibut inhoud die je er mee schept voor de wijsneuzen)? Ik heb eens een potje phenibut gehad van primaforce en dat maatschepje was aanzienlijk kleiner dan de schepjes die je bij de meeste webshops krijgt. Was ook een 300 mg schepje.
Vorige zaterdag na lange tijd nog eens Ph genomen. 6 schepjes (circa 1800mg dus). Heb er geen reet van gevoeld.
Misschien morgenvroeg eens voor 10 schepjes gaan.
Een dezer dagen sample bestellen, ben benieuwd. Zal in ene 2 gram nemen om te proberen.