Fitness Seller

Sticky Phenibut

Vind het een top product om uit te gaan, alleen moet ik het negatieve erbij nemen (na een dag of twee je wat angstig, eenzaam, beta voelen)

Maar das met elk middel zo, bv alcohol.

Phenibut moet je wel redelijk vroeg nemen om zn top te bereiken. (2-3 uur op voorhand?)

Als je van Phenibut angstig wordt, neem je te veel (te hoge dosis).

Heb er nooit last van gehad dan alleen maar voordelen. Werkt ook niet verslavend bij mij. Wel prima spul op de dag zelf.

1xpw neem ik phenibut voor 'speciale gelegenheden', 2 doseringen van 2.5gr. Ik merk wel dat ik 2-3 dagen hierna mij vrij angstig voel.

Hmm nog niet ervaren. Maar dat angstige heb ik ook wel met alcohol, als ik teveel heb gezopen. Gewoon met maten nemen:).
Heb het nu al een tijdje weer niet genomen. Afgelopen weekend genoeg drugs, alcohol en benzo's naar binnen gewerkt.

Hoe hoog lag jouw dosis ong in het begin?
En wat zijn benzo's? Lees het wel vaker op dit forum, neem aan iets dat zorgt voor een rustige en goede gemoedstoestand?

ik zat in het begin echt rond de 300mg, de dag erna voelde ik die niet meer en ging ik direct naar een gram, het weekend erop zat ik aan 2-3g (want het was leuk, zelden zo gechilled), dan merk je plots wanneer je het niet meer neemt :D dus rustig aan met die dingen...alles gaat goed, dus het is ook niet nodig voor me op deze moment.

benzo's zijn idd kalmeringsmiddelen, gebruikt bij angst, slapeloosheid, spierspanning (tetrazepam wordt wel teruggeroepen tegenwoordig)

ik zat in het begin echt rond de 300mg, de dag erna voelde ik die niet meer en ging ik direct naar een gram, het weekend erop zat ik aan 2-3g (want het was leuk, zelden zo gechilled), dan merk je plots wanneer je het niet meer neemt :D dus rustig aan met die dingen...alles gaat goed, dus het is ook niet nodig voor me op deze moment.

benzo's zijn idd kalmeringsmiddelen, gebruikt bij angst, slapeloosheid, spierspanning (tetrazepam wordt wel teruggeroepen tegenwoordig)

Oke thnx.
Ik heb thuis nog een sample pheni liggen namelijk, 2 gram geloof ik. Denk dat als ik het ga proberen dat ik gewoon die 2gr in 1 keer pak om er zeker van te zijn dat ik er wat van merk of is dat teveel? Weeg ong 84kg

Oke thnx.
Ik heb thuis nog een sample pheni liggen namelijk, 2 gram geloof ik. Denk dat als ik het ga proberen dat ik gewoon die 2gr in 1 keer pak om er zeker van te zijn dat ik er wat van merk of is dat teveel? Weeg ong 84kg

Je kunt er bijna vanuit gaan dat je er *wat* van gaat merken. Bovendien zou de dosis voor acute toxiciteit zeer hoog liggen (10-15g is normaal voor vaste gebruikers), dus erg veel schade zul je er niet mee aanrichten.

Zelf heb ik het pas 3 keer gebruikt, telkens +- 1 gram per keer, omdat ik er zoveel mogelijk tijd tussen wil laten. Wil ook zolang mogelijk rond de gram blijven zitten, maar de eerste keer was veel leuker dan #2 en #3.

Had eerst ook een sample, verdeeld in <1 gram en daarna de rest; nu heb ik 120g liggen, één keer een schepje van op.

Je kunt er bijna vanuit gaan dat je er *wat* van gaat merken. Bovendien zou de dosis voor acute toxiciteit zeer hoog liggen (10-15g is normaal voor vaste gebruikers), dus erg veel schade zul je er niet mee aanrichten.

Zelf heb ik het pas 3 keer gebruikt, telkens +- 1 gram per keer, omdat ik er zoveel mogelijk tijd tussen wil laten. Wil ook zolang mogelijk rond de gram blijven zitten, maar de eerste keer was veel leuker dan #2 en #3.

Had eerst ook een sample, verdeeld in <1 gram en daarna de rest; nu heb ik 120g liggen, één keer een schepje van op.

Thnx. De hoogte vd dosis ging me ook niet echt om de toxiciteit maar meer of het niet teveel was (met als gevolg kotsen o.i.d.). Ben het waarschijnlijk ook niet van plan vaker te gebruiken, mss als het bevalt 10gr ofzo bestellen. Heb dat sample ondertussen ook al wat maandjes thuis liggen..

Thnx. De hoogte vd dosis ging me ook niet echt om de toxiciteit maar meer of het niet teveel was (met als gevolg kotsen o.i.d.). Ben het waarschijnlijk ook niet van plan vaker te gebruiken, mss als het bevalt 10gr ofzo bestellen. Heb dat sample ondertussen ook al wat maandjes thuis liggen..

Oh, op die fiets. Ben zoals ik al zei zelf nog niet aan 1,5g toe, laat staan als eerste keer, maar heb volgens mij onder meer in dit topic gelezen dat mensen bij hogere doses nogal eens misselijk werden. Dit kan natuurlijk geheel persoonsgebonden zijn. Enige manier om er achter te komen is: gewoon doen.

Start met een dosering van ongeveer 1 gram. Deze dosis is een mooi start punt en zorgt er ook voor dat je niet direct een hoge tolerantie opbouwt. Je kunt vanaf 1 gram altijd verhogen maar zodra je hoge dosissen gewent bent krijg je diezelfde werking niet meer op lagere doseringen.

Dat angstige treed meestal op na herhaaldelijk gebruik, is dus denk ik gewoon placebo bij de meesten door het lezen hier.

Als je (ondraaglijk) anxious bent in de meest relaxte situaties zou je het als withdrawal kunnen beschouwen denk ik maar dat gebeurd volgensmij pas na enkele dagen hoog doseren (in combinatie met slaapgebrek meestal).

Ben er nu eens 3wkn mee gekapt (ipv 1-2x pw) , hopen dat de tolerantie alweer verbeterd is nu :)

Lagere dosering icm kwart dexaprine vind ik meestal ideaal :)

Vorige zaterdag na lange tijd nog eens Ph genomen. 6 schepjes (circa 1800mg dus). Heb er geen reet van gevoeld.
Misschien morgenvroeg eens voor 10 schepjes gaan.

neem er gelijk 30, omdat je het waard bent.

• Topic Starter Topic Starter
Heeft iemand van jullie die schepjes eigenlijk wel eens nagewogen (de phenibut inhoud die je er mee schept voor de wijsneuzen)? Ik heb eens een potje phenibut gehad van primaforce en dat maatschepje was aanzienlijk kleiner dan de schepjes die je bij de meeste webshops krijgt. Was ook een 300 mg schepje.

Heeft iemand van jullie die schepjes eigenlijk wel eens nagewogen (de phenibut inhoud die je er mee schept voor de wijsneuzen)? Ik heb eens een potje phenibut gehad van primaforce en dat maatschepje was aanzienlijk kleiner dan de schepjes die je bij de meeste webshops krijgt. Was ook een 300 mg schepje.
Kan het wel es doen.

Vorige zaterdag na lange tijd nog eens Ph genomen. 6 schepjes (circa 1800mg dus). Heb er geen reet van gevoeld.
Misschien morgenvroeg eens voor 10 schepjes gaan.

Ok, 10 schepjes dus deze morgen.
Ik merk dat m'n gemoed beter is dan anders. Wat meer energie & licht euforisch gevoel.
Heb vannochtend ook een fatburner (ripped) genomen & voor de training 1,2 schep Craze.

Resultaat. Al heel de dag buikloop. Misschien allemaal een beetje teveel van het 'goede' haha
Conclusie. Volgende keer 7 schepjes ?? Dunno, we'll see ...

Een dezer dagen sample bestellen, ben benieuwd. Zal in ene 2 gram nemen om te proberen.

Heb 1 gram genomen maar voel er vrij weinig van. Volgende keer 2gram

Terug
Naar boven