MuscleMeat

Phenibut (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik heb even een mededeling over die phenibut van denkbeter.
Ik heb een aantal maanden geleden 60 gram gekocht en deze is vorige week opgegaan.
Nu heb ik van de week een nieuw zakje binnen gekregen van 60 gram.

Het gekke is dat er bij het nieuwe zakje staat; 1ml maatlepel +- 650 mg. bij de vorige stond er 300 mg.
Daarnaast is ook de smaak van deze phenibut anders, vorige was een zeer doordringende zure smaak, deze smaakt meer naar chloor.
 
Ook verschil in werking? ik heb namelijk de gene die jij omschrijft als zuur.
 
en bij jou staat er dus 300 mg per ml?

Heb net 4 schepjes genomen. volgens de beschrijving op dit zakje dus 2600mg.
Anders nam ik altijd ongeveer 6 schepjes van die andere om aan 1800mg te komen.
 
Ja staat 300mg op. Maar had 1 gram genomen. 3 schepjes maar merkte niet veel. Ben benieuwd wat je van deze gaat merken
 
De afgestreken 1 ml maatlepel in mg verscheelt op de site en op die van het zakje waar het mee binnenkomt. Heb dat ook gemerkt. Beetje slordig...
 
Heb het besteld als goed is morgen binnen.

Altijd een liefhebber van G geweest (net ietsje teveel) dus ben benieuwd hier naar.

Hoe doen jullie dat qua timing van dosering? Stel dat je wilt nemen voor het uitgaan/date/whatever, hoe lang pakken jullie van tevoren?
 
Phenibut neem ik 2 uur vantevoren, dan is bij mij de volledige werking.
 
Ja staat 300mg op. Maar had 1 gram genomen. 3 schepjes maar merkte niet veel. Ben benieuwd wat je van deze gaat merken

Ik zou het nog eens proberen maar dan met 2gram oid. 1 gr lijkt me net wat te weinig, misschien dat je er iets rustiger van wordt maar voor de echte effecten moet je toch meer nemen denk ik.

Ik vraag met och af hoeveel gram ik heb genomen, volgens deze verpakking dus 2600, maar heb dan blijkbaar andere keren ook zoveel genomen aangezien het niet zo kan zijn dat het spul in dit zakje dubbel zo zwaar is.

edit: Ik zal later deze middag wel laten weten wat het doet, heb overigens ook 600mg adrafinil genomen een half uur ervoor
 
Ik zou het nog eens proberen maar dan met 2gram oid. 1 gr lijkt me net wat te weinig, misschien dat je er iets rustiger van wordt maar voor de echte effecten moet je toch meer nemen denk ik.

Ik vraag met och af hoeveel gram ik heb genomen, volgens deze verpakking dus 2600, maar heb dan blijkbaar andere keren ook zoveel genomen aangezien het niet zo kan zijn dat het spul in dit zakje dubbel zo zwaar is.

edit: Ik zal later deze middag wel laten weten wat het doet, heb overigens ook 600mg adrafinil genomen een half uur ervoor

Adrafinil ook sample besteld gisteren. Wat merk je er van?
Oh en 2600 gram per dag ja :p?
 
Heb mijn post van 12:15 ook even naar denkbeter gestuurd om te vragen hoe het kwam en heb zojuist een reactie terug ontvangen:

Hoi Mark,

Bedankt voor je bericht.

De phenibut die je nu hebt ontvangen is van een andere leverancier. Deze leverancier levert phenibut in kristal vorm welke van iets hogere kwaliteit is. De dichtheid van dit product ligt daardoor wel hoger waardoor er nu iets meer mg product in een ml maatlepel gaat. Wat smaak betreft kan deze per batch enigsinds afwijken, de werking zou daarintegen gelijk of beter moeten zijn.

Mocht je desondanks niet tevreden zijn over het product laat het me dan weten, je kunt het product dan retour sturen, je krijgt het volledige aankoop bedrag terug.

Met vriendelijke groet,

Geert


Wel goede service dat ik het terug kan sturen mocht het niet bevallen!
Heb tot nu toe nog niet veel gemerkt van wat ik heb ingenomen, maar duurt altijd redelijk lang (nooit bijgehouden hoe lang precies).

Er staat op het zakje dat het 99.6% zuiver poeder is maar dit was bij het vorige zakje volgens mij ongeveer hetzelfde (bij alle producten, ook nootropics, die ze verkopen ligt dit volgens mij rond de 99%). Ik snap dus nog steeds niet dat de mg/ml ratio is verdubbeld...

Daarnaast komt de smaak nu wel echt heel ongezond over, tis echt net een schep chloor dat je naar binnen werkt:S

---------- Toegevoegd om 14:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:01 ----------

@Vinnie: ja heb 4 schepjes genomen omdat ik niet voor kon stellen dat 1 schepje ineens 650mg weegt. dus volgens dit zakje heb ik 2600mg genomen ja;)
Ik heb gisteren ook de adrafinil geprobeerd, merkte er opzich niet zo heel veel van terwijl je vaak leest dat mensen na een half uur echt ineens een boost in concentratie merken, maar heb wel de hele dag goed kunnen concentreren op mijn schoolwerk dus misschien werkt het wel eningszins aluwel de halfwaarde tijd op een paar uur ligt...

Merk er nu niet echt iets van.

Bij mij werken trouwens de meeste nootropics niet of nauwelijks. Ani en Oxi niet. Nootrept alleen toen ik per ongeluk 500mg pakte omdat ik dacht dat het oxiracetam was.
 
Lol. Ik ben degene die denkbeter er op gewezen heeft dat het granulaat (kristallen) een stuk zwaarder is en een maatschepje dus veel meer dan 300 mg is :roflol:

Ik was namelijk nogal verbaasd hoe weinig schepjes er uit een zakje kwamen in verhouding tot hoeveel een schepje zou moeten zijn.

Daarna heeft denkbeter het direct op de site en etiketten aangepast. Goede service wel op die site.
 
Lol. Ik ben degene die denkbeter er op gewezen heeft dat het granulaat (kristallen) een stuk zwaarder is en een maatschepje dus veel meer dan 300 mg is :roflol:

Ik was namelijk nogal verbaasd hoe weinig schepjes er uit een zakje kwamen in verhouding tot hoeveel een schepje zou moeten zijn.

Daarna heeft denkbeter het direct op de site en etiketten aangepast. Goede service wel op die site.
Wil je een applaus?
 
Er staat op het zakje dat het 99.6% zuiver poeder is maar dit was bij het vorige zakje volgens mij ongeveer hetzelfde (bij alle producten, ook nootropics, die ze verkopen ligt dit volgens mij rond de 99%). Ik snap dus nog steeds niet dat de mg/ml ratio is verdubbeld...

Daarnaast komt de smaak nu wel echt heel ongezond over, tis echt net een schep chloor dat je naar binnen werkt:S

Dichtheid heeft niet direct wat met de puurheid te maken. Hogere dichtheid betekent meer mg per ml

@Vinnie: ja heb 4 schepjes genomen omdat ik niet voor kon stellen dat 1 schepje ineens 650mg weegt. dus volgens dit zakje heb ik 2600mg genomen ja;)
Ik heb gisteren ook de adrafinil geprobeerd, merkte er opzich niet zo heel veel van terwijl je vaak leest dat mensen na een half uur echt ineens een boost in concentratie merken, maar heb wel de hele dag goed kunnen concentreren op mijn schoolwerk dus misschien werkt het wel eningszins aluwel de halfwaarde tijd op een paar uur ligt...

Merk er nu niet echt iets van.

Bij mij werken trouwens de meeste nootropics niet of nauwelijks. Ani en Oxi niet. Nootrept alleen toen ik per ongeluk 500mg pakte omdat ik dacht dat het oxiracetam was.

Ok.
Ani merkte ik idd ook niks van, zelfs bij hoge dosissen niet. Oxi daarentegen krijg ik wel tijdelijk betere concentratie van, ook gaat lezen sneller etc.
 
ja het is echt allemaal zeer persoonsafhankelijk dus wat dat betreft heb je echt weinig aan het lezen van ervaringen van anderen helaas.

De phenibut werkte niet heel sterk toen ik 4 schepjes had genomen dus heb er nog 2 bij genomen valk erna zodat ik evenveel schepjes nam als altijd en volgens mij is dit spul gewoon ongeveer even sterk. De dosis komt daarmee dus op 3.9 gram. Best veel eigenlijk maar dit nam ik dus altijd al doordat het verkeerd stond aangegeven.
 
Neem je het wel met water en op een nuchtere maag?
 
Zou Pheni kunnen helpen bij 'milde' depressieve klachten ?
 
Phenibut mag je niet elke dag gebruiken. Hooguit 2 keer in de week...

Hmm ik ben echt op zoek naar iets dat dagelijks kan helpen bij milde depressieve klachten. L-Tryptofaan misschien?
 
Hmm ik ben echt op zoek naar iets dat dagelijks kan helpen bij milde depressieve klachten. L-Tryptofaan misschien?

Kan, of Sint Janskruid maar heb er zelf geen ervaring mee. Schijnt wel goed te zijn.
 
Back
Naar boven