XXL Nutrition

Sticky Phenibut

Hmm ik ben echt op zoek naar iets dat dagelijks kan helpen bij milde depressieve klachten. L-Tryptofaan misschien?

Phenylethylamine? Ook bij denkbeter te koop. Zelf geen ervaring met kleinere dosissen maar dat zou de gemoedstoestand kunnen verbeteren. Anders mss GABA iets?

Heb vanmiddag dus maar sint janskruid gehaald. hopelijk doet het iets. voel me echt belabberd.

Neem je het wel met water en op een nuchtere maag?

Ja, dat wel zit wel verschil in de sterkte van de werking per keer maar heb toch echt altijd deze hoeveelheid nodig gehad.

@tunux: phenibut kan daar volgens mij wel tegen werken, moet het alleen wel maar twee keer per week nemen.

Heb vanmiddag dus maar sint janskruid gehaald. hopelijk doet het iets. voel me echt belabberd.

Ligt er nog aan welk merk je hebt, of het pure kruid.
Duurt een week of 6 eer het op volle sterkte is.
Daarnaast de basic dingen fixen; genoeg slaap, goed eten, trainen (maar niet teveel uiteraard), enz.

Phenibut werkte bij mij eerder super, nu neem ik het af en toe en merk ik vaak snel dat het too much is.
Krijg er snel grote pupillen van en een knetterhoofd.
Het is niet meer zo subtiel op en of andere manier. terijwl de werking voorheen eigenlijk sterker was, maar dan positiever en minder vercracked. de echte euforie is weg, anti-anxiety doet het het nog wel wat het beloofd.
Ook krijg ik er vaker een rebound van heb ik het idee. Paar dagen erna wat opgefokter, malen in mn hoofd enz.

In elk geval, syucces ermee :)

Iemand enig idee of st. janskruid noot's in de weg zit?

Of kan je phenibut aniracetam etc etc er gewoon naast nemen?

• Topic Starter Topic Starter
Is stopacne eigenlijk betrouwbare site?

Verkochten ook 4fa eerst toch?

• Topic Starter Topic Starter
Stopacne heeft voor 21e per 100gr. Verder is denk-beter nog steeds de goedkoopste. Zuiver bewustzijn is dik omhoog geschoten met de prijzen.

Morgen weer proberen 2 gram met 200mg caffeine ben benieuwd. Morgen op nuchtere maag innemen en dan kijken hoe dat valt. Word de 2de keer pheni waar de eerste keer tegenviel 1gr:cool:

Twijfel het om weer te bestellen.
De dag erna was ik alleen maar duizelig. Keiharde tintelingen en kotsen. Precies het zelfde gevoel als je bij GHB over het randje zit.

Morgen weer proberen 2 gram met 200mg caffeine ben benieuwd. Morgen op nuchtere maag innemen en dan kijken hoe dat valt. Word de 2de keer pheni waar de eerste keer tegenviel 1gr:cool:

Wat verwacht je er dan van (aangezien je eerste keer tegenviel moet je toch een verwachtingspatroon hebben)?

Twijfel het om weer te bestellen.
De dag erna was ik alleen maar duizelig. Keiharde tintelingen en kotsen. Precies het zelfde gevoel als je bij GHB over het randje zit.

Hoe hoog zijn jouw doseringen dan? Ik merk zelf eigenlijk niks de volgende dag, maar doseer ook niet hoog.

Hele ochtend prima gevoeld, gewoon lekker, geen middagje dipje of iets dergelijks, inname was 1,2 gr met 200mg caffeine. Binnenkort meer bestellen:)

Aan 600 mg heb ik genoeg, maar ben dan ook een apart geval. :roflol:

zondag tijdens uitgaan 1.5 gram phenibut icm alcohol, wist dat dit nogal een kater kon veroorzaken, maar was toch benieuwd.
Jezus wat een kater, maar wat een mooie avond :P.
Hele maandag nog wazig geweest helaas.

Terug
Naar boven