- Waardering
- 366
- Lengte
- 1m85
tnx maar eens ff proberen dan.Kan, of Sint Janskruid maar heb er zelf geen ervaring mee. Schijnt wel goed te zijn.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
tnx maar eens ff proberen dan.Kan, of Sint Janskruid maar heb er zelf geen ervaring mee. Schijnt wel goed te zijn.
Hmm ik ben echt op zoek naar iets dat dagelijks kan helpen bij milde depressieve klachten. L-Tryptofaan misschien?
Heb vanmiddag dus maar sint janskruid gehaald. hopelijk doet het iets. voel me echt belabberd.
Heb vanmiddag dus maar sint janskruid gehaald. hopelijk doet het iets. voel me echt belabberd.

Is stopacne eigenlijk betrouwbare site?
Verkochten ook 4fa eerst toch?
Iemand een goedkopere website inmiddels dan www.vitalio.nl voor Phenibut? Werkt wel goed en leveren snel, maar het blijft aan de hoge kant, haha ik blijf een Nederlander he!
Morgen weer proberen 2 gram met 200mg caffeine ben benieuwd. Morgen op nuchtere maag innemen en dan kijken hoe dat valt. Word de 2de keer pheni waar de eerste keer tegenviel 1gr![]()
Twijfel het om weer te bestellen.
De dag erna was ik alleen maar duizelig. Keiharde tintelingen en kotsen. Precies het zelfde gevoel als je bij GHB over het randje zit.
Wat verwacht je er dan van (aangezien je eerste keer tegenviel moet je toch een verwachtingspatroon hebben)?
Hoe hoog zijn jouw doseringen dan? Ik merk zelf eigenlijk niks de volgende dag, maar doseer ook niet hoog.