XXL Nutrition

Phenibut

Bezoekers in dit topic

Vreemd dat je dat niet gaat merken. Ik word eerder lichamelijk verslaafd dan geestelijk. Iemand een linkje van die editieNL aflevering?
Met google vind je hem zo.. hadden niks beters te doen denk ik
 
  • Like
Waarderingen: Bonk
Gezien.

Ze zien het als drugs, misschien wel een kern van waarheid daar in. Verslavend sowieso, maar dat is net als alle andere drugs. De gebruiker moet er bewust mee om gaan.
 
Haha editie NL heeft volgens mij ook op dbb zitten surfen.

Moet zeggen dat ik van de week paar daagjes hoog gedosseerd had maar als je dan niet even een mini taper doet voel je je toch wel weer verrekte leeg vanbinnen de dagen erna. Troostenloos gevoel.
 
Gezien.

Ze zien het als drugs, misschien wel een kern van waarheid daar in. Verslavend sowieso, maar dat is net als alle andere drugs. De gebruiker moet er bewust mee om gaan.

Het is ook drugs.. dat is elk geestverruimend middel. Het woord drugs betekent alleen niet meteen dat je iets neemt wat extreem verslavend is en waar je huid van gaat afvallen.
 
Haha editie NL heeft volgens mij ook op dbb zitten surfen.

Moet zeggen dat ik van de week paar daagjes hoog gedosseerd had maar als je dan niet even een mini taper doet voel je je toch wel weer verrekte leeg vanbinnen de dagen erna. Troostenloos gevoel.
Ben door de weeks wel extreem moe terwijl ik wel goed slaap.. is dat dan een withdrawl symptoom? .. voel me niet leeg of iets .. nhja mss 1 dagje
 
Ben door de weeks wel extreem moe terwijl ik wel goed slaap.. is dat dan een withdrawl symptoom? .. voel me niet leeg of iets .. nhja mss 1 dagje

Ja die extreme vermoeidheid dat is echt een pheni withdrawel. Dat je onder de douche staat en het liefst wil gaan liggen en gewoon een uur onder de douche blijft hangen. Maar dat is bij mij beetje gelijk aan dat lege gevoel, het is vaak combinatie van.
 
Ben door de weeks wel extreem moe terwijl ik wel goed slaap.. is dat dan een withdrawl symptoom? .. voel me niet leeg of iets .. nhja mss 1 dagje

Zal voor iedereen anders zijn, maar ik voel me juist enorm rusteloos en zenuwachtig na phenibut. En slapen gaat voor geen meter. En uiteraard ook de leegheid/somberheid.

Leuk spul phenibut voor als het écht nodig is. Maar recreatief gaat het niet meer worden voor me.
 
Hebben jullie het wel eens genomen tegen zenuwen, bijvoorbeeld voor presenteren?
 
Hebben jullie het wel eens genomen tegen zenuwen, bijvoorbeeld voor presenteren?
Werkt perfect daarvoor, wel even je sweetspot er voor vinden
 
Ja die extreme vermoeidheid dat is echt een pheni withdrawel. Dat je onder de douche staat en het liefst wil gaan liggen en gewoon een uur onder de douche blijft hangen. Maar dat is bij mij beetje gelijk aan dat lege gevoel, het is vaak combinatie van.
Naast dat merk ik niks meer, had het er nu 5 dagen tussen zitten.. vandaag weer genomen en tolerantie blijft het zelfde.. heb niet echt meer nodig
 
Werkt perfect daarvoor, wel even je sweetspot er voor vinden

Heb jij er al ervaring mee? Wil dit binnenkort ook gaan proberen, zit in een niche waar presenteren vrij belangrijk is.
 
Heb jij er al ervaring mee? Wil dit binnenkort ook gaan proberen, zit in een niche waar presenteren vrij belangrijk is.

Werkt super daarvoor. Dat soort shit is precies de uitzondering waar ikzelf het voor zou gebruiken.
 
Als ik pheni kende in mijn schooltijd, had ik het zeker genomen op een paar presentatie momenten. Je komt ook minder zenuwachtig over, kalm en in control :)
 
Hoezo averechts? Phenibut past in het plaatje van benzo's dus snap je punt niet.
Schrik dat ik zaken zou vergeten oid als ik het zou nemen in vergelijking met niets nemen
 
Neem het eigenlijk ook alleen de avond voor een sollicitatie of iets anders ''spannends'' werkt goed voor dit soort dingen,
 
Neem het eigenlijk ook alleen de avond voor een sollicitatie of iets anders ''spannends'' werkt goed voor dit soort dingen,
Nou wil ik weten wat voor spannends
 
Schrik dat ik zaken zou vergeten oid als ik het zou nemen in vergelijking met niets nemen

Juist meer focus vind ik, ik praat er ook meer door :rolleyes:
 
Werkt super daarvoor. Dat soort shit is precies de uitzondering waar ikzelf het voor zou gebruiken.

Bedankt, was wel benieuwd naar wat ervaringen op dit forum.

Als ik pheni kende in mijn schooltijd, had ik het zeker genomen op een paar presentatie momenten. Je komt ook minder zenuwachtig over, kalm en in control :)

Zal het deze week meteen weer bestellen :D.

Schrik dat ik zaken zou vergeten oid als ik het zou nemen in vergelijking met niets nemen

Dat kan ik op zich wel begrijpen, dit valt alleen reuze mee. Het word zelfs wel als nootropic gebruikt. Denk daarnaast dat ik eerder dingen vergeet door de zenuwen dan van het middel, dus het zou me juist helpen dingen te onthouden.

Neem het eigenlijk ook alleen de avond voor een sollicitatie of iets anders ''spannends'' werkt goed voor dit soort dingen,

Yes, voor een sollicitatie gesprek heb ik het dus wel eens genomen en was toen heel kalm. En waarom de avond van te voren? Kun je het niet beter gewoon vroeg in de ochtend nemen? Het duurt ongeveer 4 uren voor het piekt toch? rob91 misschien weet jij hier meer over te vertellen?

Offtopic: Voor de personen die nog geïnteresseerd zijn in middelen tegen zenuwen, propranolol schijnt heel goed te werken tegen fysieke zenuwen (zoals zweten, trillen, spierspasmes, hoge hartslag). Een stack die veel aangeraden werd was dus 40 MG propranolol + 2,5 MG valium/diazepam, dit is vreemd genoeg niet eens een gevaarlijke stack. Leek me juist dat een betablocker niet samengaat met benzo's ook al is het een heel lichte dosis valium.
 
Back
Naar boven