Fitness Seller

Phenibut

Bezoekers in dit topic

En slaap je wel onafgebroken? Of word je vaak wakker? Ik heb het idee dat die slaap hygiëne tips/tricks vooral bedoeld zijn om sneller in slaap te vallen.

Voor mij deed het meer dan alleen maar vlugger in slaap vallen. Ikzelf stond er ook zeer sceptisch tegenover tot ik hem gevolgd had.

Af en toe zat er wel eens een mindere nacht in maar 85% van de nachten viel ik direct in slaap en sliep door tot aan de wekker.Iets wat daarvoor nooit gebeurde.
 
Yes, gister ging het weer goed. :thumbup:
 
rob91 al een idee voor het kratom topic? Kan wel wat extra productiviteit gebruiken nu :P
 
Nee.. ik gebruik eigenlijk niet echt wat, pheni alleen en ashwaghanda maar dat werkt niet echt
 
rob91 al een idee voor het kratom topic? Kan wel wat extra productiviteit gebruiken nu :P

Koop een sample pack kratom bij kraatje.eu of dekratomshop.nl (laatste is mijn favo). Neem 4-5 gram op nuchtere maag.

Witte voor energie, groene euforie, rode relaxed. That’s it.

Niet te gek mee doen (officieel eens in de paar dagen maar je kan best een maand lang iedere dag paar keer doseren zonder al te veel problemen). Ik neem smorgens wit, smiddags groen, savonds rood. Aantal dagen op, aantal dagen af.

Verwacht er niet te veel van, gewoon een klein duwtje in de rug qua humeur.
 
Thanks, ga het eens testen :)

Is dit ook op werk te gebruiken, of kunnen ze het merken?

Weet je wat, ik maak wel ff een topic aan, heb nog meer vragen :P
 
Zaterdag na paar weken niks weer proberen. :)
 
Magisch spul is het, zo subtiel, maar zo effectief.

Ik denk niet dat er iets anders is wat voor mij in de buurt komt van dit.
 
Ik vind het ook chil spul. Binnenkort ma eens 100 gram inkopen
 
  • Like
Waarderingen: Bonk
Wietolie met phenibut is ook goud.
Dan space je em goed
 
Ik hou niet zo van spacen :P
 
Ik vind het goed spul maar gebruik het niet graag omdat ik de ontwenningsverschijnselen vaak al snel voel
 
Heb je het een tijdje misbruikt dan?
 
Gvd wat een verschil weer, sweetspot komt zeer nauw vind ik.

Omdat ik nu een tijdje niks tot weinig heb gehad merk ik nu dan de 1,79gr vandaag voor mij té veel is. Had ik maar 1,50gr genomen, dan had ik een minder druk gevoel nu :o
 
Gvd wat een verschil weer, sweetspot komt zeer nauw vind ik.

Omdat ik nu een tijdje niks tot weinig heb gehad merk ik nu dan de 1,79gr vandaag voor mij té veel is. Had ik maar 1,50gr genomen, dan had ik een minder druk gevoel nu :o
Serieus ik weeg het niet eens af alles op gevoel merk echt geen verschil :o
 
Heb je het een tijdje misbruikt dan?
Nee nooit eigenlijk, max was 2x in 2 weken maar merk gelijk een irritant hoge hartslag de dagen nadien
 
Serieus ik weeg het niet eens af alles op gevoel merk echt geen verschil :o

Ik kan per dag verschillend reageren op 1,5gr en op 1,75gr :rolleyes:
 
Back
Naar boven