Fitness Seller

Phenibut

Bezoekers in dit topic

Toch maar bij sportpoeders besteld, weet ik tenminste zeker wat het is. Dat tientje meer of minder nemen we maar voor lief.
Ik ben de dag begonnen met een klein ontbijt. Een uur of twee gewacht, en toen 2,5*500mg = 1,25g genomen op wat hopelijk een lege maag was. Drie kwartier later een tweede ontbijt met een bak koffie erbij. Alternatief was om gelijk bij het opstaan de phenibut in te nemen maar dat zou wel erg vroeg zijn geweest, gegeven de halfwaarde tijd van zo'n 5 uur. Ik moet zeggen dat het me niet veel deed. Ik denk dat ik de dosis volgende week iets verhoog naar 1,75g.
Het afmeten met een scoop lijkt me wel erg onnauwkeurig, dus ik denk dat ik er ook maar een weegschaaltje erbij koop. Dat een schep whey een keer 10g meer of minder is zal niemand boeien, maar hier weeg ik de dosis toch liever netjes af.
 
Sowieso even wegen. 1,25 gr is rustig bij mij maar wel heel productief en sociaal. 1,5gr vind ik soms al wat té. Dus wegen zou ik zeker doen om je sweetspot te vinden. Ik drink er trouwens gewoon koffie bij, max 5 per dag.
 
Sowieso even wegen. 1,25 gr is rustig bij mij maar wel heel productief en sociaal. 1,5gr vind ik soms al wat té. Dus wegen zou ik zeker doen om je sweetspot te vinden. Ik drink er trouwens gewoon koffie bij, max 5 per dag.

Het word sowieso aangeraden om het met cafeïne te nemen dus koffie is een goeie toevoeging.
 
Ik weeg het totaal niet af en merk geen drol verschil tussen 6 scoops de ene keer of de andere keer.

Merk ook pas wat bij 2gram en erboven moet ik eerlijk zijn
 
Ik weeg het totaal niet af en merk geen drol verschil tussen 6 scoops de ene keer of de andere keer.

Merk ook pas wat bij 2gram en erboven moet ik eerlijk zijn

Precies dit. Gaat echt niet zo nauw bij mij. Tot 2 gram merk ik geen kut. Tussen de 2 en 5 is lekker. Boven de 5 nog steeds lekker maar dan dronken. Mijn scoops puilde uit bij het gebruik :o

En caffeine erbij deed ik alleen als ik té relaxed was. Anderzijds killed het alleen maar de lekkere pheni vibe. Godverdomme eindelijk eens ontspannen en vredig en dan verpesten met die pleuris vloeibare pep (op koffie ga ik altijd te hard).
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Ik waardeer het subtiele in mindere mate meer dan scheppen voor het vaderland :o
 
Ik waardeer het subtiele in mindere mate meer dan scheppen voor het vaderland :o

Precies, vooral wanneer je het gewoon voor school neemt. Het is juist de bedoeling dat je het effect zo min mogelijk merkt maar wel de benefits zoals anti anxiety. Maar als ik het dan op een zaterdagavond neem dan komt er wel een scoop meer doorheen (ik drink dan vaak wel nog 2-4 drankjes, lange leve geen kater). Helaas kan ik beter niet altijd phenibut nemen wanneer ik ga drinken want zodra er whiskey op tafel komt dan kan ik me niet meer inhouden, lijkt me niet zo'n goed idee om echt te gaan zuipen i.c.m. een goeie dosis phenibut.

edit: Hoelang denken jullie trouwens dat het nog gaat duren voordat het spul niet meer verkocht gaat worden?
 
Precies, vooral wanneer je het gewoon voor school neemt. Het is juist de bedoeling dat je het effect zo min mogelijk merkt maar wel de benefits zoals anti anxiety. Maar als ik het dan op een zaterdagavond neem dan komt er wel een scoop meer doorheen (ik drink dan vaak wel nog 2-4 drankjes, lange leve geen kater). Helaas kan ik beter niet altijd phenibut nemen wanneer ik ga drinken want zodra er whiskey op tafel komt dan kan ik me niet meer inhouden, lijkt me niet zo'n goed idee om echt te gaan zuipen i.c.m. een goeie dosis phenibut.

edit: Hoelang denken jullie trouwens dat het nog gaat duren voordat het spul niet meer verkocht gaat worden?
Ik neem het dan ook niet om het maar subtiel te voelen :P
 
Mijn gevoel zegt ook dat het nooit lang meer kan duren legaal, heb net 250 gram gekocht en in theorie zou ik daar nu jaren mee kunnen :D
 
Mijn gevoel zegt ook dat het nooit lang meer kan duren legaal, heb net 250 gram gekocht en in theorie zou ik daar nu jaren mee kunnen :D
Ik neem aan dat je altijd nog wel een voorraadje kan inslaan, het lijkt me sterk dat ze het zonder waarschuwing van de ene op de andere dag verbieden. Op mijn zakje staat wel een best by date, dus ik zou niet weten of dat na 5 jaar nog goed is.
 
Mijn gevoel zegt ook dat het nooit lang meer kan duren legaal, heb net 250 gram gekocht en in theorie zou ik daar nu jaren mee kunnen :D
Vast nog wel te krijgen daarna
 
Vast nog wel te krijgen daarna

Denk dat je best even 100 kg uit China over kan laten komen dat kan je komende jaren met leuke marge de deur uit doen als het spul verboden wordt.
 
Denk dat je best even 100 kg uit China over kan laten komen dat kan je komende jaren met leuke marge de deur uit doen als het spul verboden wordt.
Binnenkort weer even wat bestellen.. vind het toch wel fijn spul.

Kratom is ook bijna op :(
 
Het fijnste aan pheni vind ik toch wel de dag erop, dan heb ik totaal geen stress.
Heb net weer 100 gram gekocht bij sportpoeders. Maak zelf capsules van 1500mg
 
Het fijnste aan pheni vind ik toch wel de dag erop, dan heb ik totaal geen stress.
Heb net weer 100 gram gekocht bij sportpoeders. Maak zelf capsules van 1500mg

Begin langzaam aan de hand telkens meer verliefd te worden op Phenibut. Als je het neemt weet je gewoon echt zeker dat je een geweldige dag gaat hebben, met mijn persoonlijkheid/karakter ben ik het niet gewend om zo rustig in mijn hoofd te zijn. Wou dat er een product bestond die dit had maar die dan ook dagelijks genomen kon worden <3.
 
Begin langzaam aan de hand telkens meer verliefd te worden op Phenibut. Als je het neemt weet je gewoon echt zeker dat je een geweldige dag gaat hebben, met mijn persoonlijkheid/karakter ben ik het niet gewend om zo rustig in mijn hoofd te zijn. Wou dat er een product bestond die dit had maar die dan ook dagelijks genomen kon worden <3.
Ik neem het nog steeds 3/4 dagen achter elkaar zonder enige withdrawl symptonen (tolerantie is wel omhoog maar is logisch) zolang ik maar die 3 dagen niks neem.
 
Ik neem het nog steeds 3/4 dagen achter elkaar zonder enige withdrawl symptonen (tolerantie is wel omhoog maar is logisch) zolang ik maar die 3 dagen niks neem.

Ik ga het sowieso niet vaker dan 2x per week gebruiken. Vaak maar 1x per week en soms zelfs een weekje overslaan.
 
Ik ga het sowieso niet vaker dan 2x per week gebruiken. Vaak maar 1x per week en soms zelfs een weekje overslaan.
Is ook beter om het zo te doen.. ik zelf ben waarschijnlijk wat onverstandig :P
 
Ik heb het de laatste 2 weken 3x gehad nu weer, 2 maand even niks gehad daarvoor. Top spul inderdaad, blijf goed uitkijken want dit stofje wil ik zeker niet verprutsen door te vaak te gebruiken :bow:
 
Back
Naar boven