JJ_Nootronaut
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 2m01
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
anders uit de UK bestellen!Ik neem aan dat je altijd nog wel een voorraadje kan inslaan, het lijkt me sterk dat ze het zonder waarschuwing van de ene op de andere dag verbieden. Op mijn zakje staat wel een best by date, dus ik zou niet weten of dat na 5 jaar nog goed is.
en je voelt niks zeg je?was alleen keer halve dag draaierig toen ik 3 gram had genomen voor slapen.

Koppijn van phenibut?Normaalgesproken ga ik best lekker op een wat hogere dosis phenibut (rond de 2.5gr.) Maar icm halve fles vodka en gram sos is het een afrader. Zelden zo'n koppijn gehad de volgende dag. Tip: als je dan toch al the way wilt gaan laat de phenibut dan staan. Het voegt op het moment zelf vrijwel niks toe alleen een ergere kater de volgende dag.
Normaalgesproken ga ik best lekker op een wat hogere dosis phenibut (rond de 2.5gr.) Maar icm halve fles vodka en gram sos is het een afrader. Zelden zo'n koppijn gehad de volgende dag. Tip: als je dan toch al the way wilt gaan laat de phenibut dan staan. Het voegt op het moment zelf vrijwel niks toe alleen een ergere kater de volgende dag.
Dat verschilt per persoon. Op 2 gram phenibut slaap ik gewoon na zo een avond. Zonder abnormaal veel te hoeven drinken. Is wel een fijne bijkomstigheid vind ik zelf
Weet dat het persoonlijk is, maar wat is voor jullie de sweetspot in grammen als je het gebruik voor nachtrust of juist sociaal/alert?
Een gram? Ik begin bij 3gram wil ik überhaubt iets merken.375 mg = 1 scoop. Genoeg mensen die hier 1gr per keer nemen? Heb 2 scoops op en ik merk er niks van.
Edit: Zojuist 2 scoopjes gepakt en ik voel m nu al opkomen
Recommended dosage is gewoon belachelijk laag. En ik ben niet eens een grootverbruiker
Een gram? Ik begin bij 3gram wil ik überhaubt iets merken.
WatEen gram? Ik begin bij 3gram wil ik überhaubt iets merken.
1,7g werkte goed maar al lang niet meer gebruikt