Fitness Seller

Sticky Phenibut

600mg voor het slapen en volgende dag chill af
2 scoopies van performix 300mg per scoop

Ik neem aan dat je altijd nog wel een voorraadje kan inslaan, het lijkt me sterk dat ze het zonder waarschuwing van de ene op de andere dag verbieden. Op mijn zakje staat wel een best by date, dus ik zou niet weten of dat na 5 jaar nog goed is.
anders uit de UK bestellen!

Ik voel nooit wat van Phenibut snap er geen kut van, was alleen keer halve dag draaierig toen ik 3 gram had genomen voor slapen.

Ja niet relaxt gevoel of iets, nooit ontspannen of soort van meer relaxt. Dus wel negatief en niks positiefs Haha, maar je hebt gelijk nu ik het terug lees beetje rare zin.

Normaalgesproken ga ik best lekker op een wat hogere dosis phenibut (rond de 2.5gr.) Maar icm halve fles vodka en gram sos is het een afrader. Zelden zo'n koppijn gehad de volgende dag. Tip: als je dan toch al the way wilt gaan laat de phenibut dan staan. Het voegt op het moment zelf vrijwel niks toe alleen een ergere kater de volgende dag.

Normaalgesproken ga ik best lekker op een wat hogere dosis phenibut (rond de 2.5gr.) Maar icm halve fles vodka en gram sos is het een afrader. Zelden zo'n koppijn gehad de volgende dag. Tip: als je dan toch al the way wilt gaan laat de phenibut dan staan. Het voegt op het moment zelf vrijwel niks toe alleen een ergere kater de volgende dag.
Koppijn van phenibut?

Dat verschilt per persoon. Op 2 gram phenibut slaap ik gewoon na zo een avond. Zonder abnormaal veel te hoeven drinken. Is wel een fijne bijkomstigheid vind ik zelf

Dat verschilt per persoon. Op 2 gram phenibut slaap ik gewoon na zo een avond. Zonder abnormaal veel te hoeven drinken. Is wel een fijne bijkomstigheid vind ik zelf

Hij gebruikt het niet om op een verstandige manier minder te hoeven drinken. Hij gebruikt liever zoveel mogelijk dingen.

Leuk om eens te proberen, maar mijn dagelijkse gebruik van andere uppers en downers moet daar niet onder gaan lijden, zoals speed, lsd, coke,ghb en wiet.

Groetjes een bodybuilder

Weet dat het persoonlijk is, maar wat is voor jullie de sweetspot in grammen als je het gebruik voor nachtrust of juist sociaal/alert?

Sweetspot ligt er aan hoe ik me voel. Zit bij mij in ieder geval tussen de 1,25 en 1,60 gram. Ik heb ook niet veel hoger geprobeerd maar doe dit al een tijdje. Je moet gewoon testen wat voor jou het fijnst is, en niet te snel te hoog gaan.

Weet dat het persoonlijk is, maar wat is voor jullie de sweetspot in grammen als je het gebruik voor nachtrust of juist sociaal/alert?

Gewoon bij de laagste dosis beginnen en die langzaam opbouwen naar je sweetspot. De minimale dosis waarbij je effect hebt is de sweetspot.

Iemand nog een bron voor PrimaForce Phenibut? Is toch één van de betere :D

Ik zag je link en had meteen bested, vanochtend om half 7 1 scoop, paar uur later nog 1.

Effect: welk effect??

Dit heb ik nog nooit gehad, ik heb meerdere malen pheni bested door de jaren heen op verschillende adressen. Altijd deed het zn ding, in meer of mindere mate. Maar nu 0, noppes. Meer mensen hier last van? Ik ben zwaar pissed want vandaag was ff de dosis testen en dan neem ik het volgende week woensdag om te kunnen vlammen. Maar wat moet ik nu? Nog meer nemen?? :/

375 mg = 1 scoop. Genoeg mensen die hier 1gr per keer nemen? Heb 2 scoops op en ik merk er niks van.

Edit: Zojuist 2 scoopjes gepakt en ik voel m nu al opkomen :p

Recommended dosage is gewoon belachelijk laag. En ik ben niet eens een grootverbruiker

Laatst bewerkt:
375 mg = 1 scoop. Genoeg mensen die hier 1gr per keer nemen? Heb 2 scoops op en ik merk er niks van.

Edit: Zojuist 2 scoopjes gepakt en ik voel m nu al opkomen :p

Recommended dosage is gewoon belachelijk laag. En ik ben niet eens een grootverbruiker
Een gram? Ik begin bij 3gram wil ik überhaubt iets merken.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.360
Tollerantie bouwt echt snel op met pheni. Kan zo tientallen grammen scoopen als ik paar weekjes door neem. Het is alleen lekker bij een hogere dosis dan de vorige keer. Maar goed blijven opletten er mee.

Terug
Naar boven