- Waardering
- 5.498
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tollerantie bouwt echt snel op met pheni. Kan zo tientallen grammen scoopen als ik paar weekjes door neem. Het is alleen lekker bij een hogere dosis dan de vorige keer. Maar goed blijven opletten er mee.
Wat is je hoogste dosis ooit?
Phenibut heeft mij uitgespeeld. Laatste keer dat ik het nam was in december vorig jaar en na een phenibut break van 1,5 maand. Het was 2 gram. Het werkte maar 5-6 uurtjes en het effect was niet eens lekker. Die nacht bestond uit korte slaapjes van 1-2 uur met wilde en nare dromen. De dagen erna anxiety. Vroeger sliep ik als een roos op phenibut en had ik de dag erna een fijne afterglow. Dat is totaal over. Ben benieuwd hoe dit komt.
Ik had echt telkens anxiety de dagen nadien en heb het mss 5-6x gebruikt at 1-1,7gram. Wel een geschiedenis van erge Paniekaanvallen dus ik neem aan dat ik best gevoelig ben voor GABA agonisten, of toch na het uitgewerkt is.Wat is je hoogste dosis ooit?
Phenibut heeft mij uitgespeeld. Laatste keer dat ik het nam was in december vorig jaar en na een phenibut break van 1,5 maand. Het was 2 gram. Het werkte maar 5-6 uurtjes en het effect was niet eens lekker. Die nacht bestond uit korte slaapjes van 1-2 uur met wilde en nare dromen. De dagen erna anxiety. Vroeger sliep ik als een roos op phenibut en had ik de dag erna een fijne afterglow. Dat is totaal over. Ben benieuwd hoe dit komt.
Ik had echt telkens anxiety de dagen nadien en heb het mss 5-6x gebruikt at 1-1,7gram. Wel een geschiedenis van erge Paniekaanvallen dus ik neem aan dat ik best gevoelig ben voor GABA agonisten, of toch na het uitgewerkt is.
M'n moeder heeft haar voorgeschreven benzo wel geditched voor 3x per week 0,5gram pheni pre bed
Ik neem het nog steeds 1 a 2x in de week, nooit meer dan 1,5gr gehad en doet nog perfect zijn ding. Gewoon zorgen dat je af en toe een week of 2 weken stopt en niet te vaak nemen en het effect blijft goed op lage dosis.
Kan me niet voorstellen dat je 50gr op een dag gebruikt, bij 1,5gr ga ik al ontzettend lekker met wat caffeine erbij.
Glas cola zero meestal, meestal gewoon maar een bodempjeNeem je dan 1,5 in 1 keer?
Trouwens, op de verpakking van vitaplanet staat dat je het met sap in moet nemen. Hoe nauw nemen jullie dit? Ik nam het altijd gewoon met water in.
Ik neem als ik neem in de ochtend/middag 3gram als begin dosis.. en soms later in de avond pre bed nog 1.5/2gr.Als jullie een tweede dosis pakken op een dag, voelen jullie dan hetzelfde? Mijn tweede dosis gister deed veel minder, is het misschien slimmer om nog meer in 1 keer te pakken? Ik lees hier mensen die een (mijns inziens) grote dosis in 1 keer 's ochtends nemen en daar dan vervolgens 'de hele dag profijt' van hebben.
Ik blijf wel huiverig om ineens te veel te nemen, gezien op de verpakking staat dat je niet meer dan 2 scoops moet nemen (375mg per scoop).
Trouwens, er zijn vele nootropics. De enige die ik heb geprobeerd zijn pheni en ooit nog 1 die ik mij nu niet meer kan herinneren (het deed weinig tot niks).
Zijn er andere nootropics die net zo, of misschien nog wel potenter zijn? Of maybe wel heel goed zijn voor rust en ontspanning maar misschien minder doen met motivatie (iets wat ik met pheni goed merk).
Als jullie een tweede dosis pakken op een dag, voelen jullie dan hetzelfde? Mijn tweede dosis gister deed veel minder, is het misschien slimmer om nog meer in 1 keer te pakken? Ik lees hier mensen die een (mijns inziens) grote dosis in 1 keer 's ochtends nemen en daar dan vervolgens 'de hele dag profijt' van hebben.
Ik blijf wel huiverig om ineens te veel te nemen, gezien op de verpakking staat dat je niet meer dan 2 scoops moet nemen (375mg per scoop).
Trouwens, er zijn vele nootropics. De enige die ik heb geprobeerd zijn pheni en ooit nog 1 die ik mij nu niet meer kan herinneren (het deed weinig tot niks).
Zijn er andere nootropics die net zo, of misschien nog wel potenter zijn? Of maybe wel heel goed zijn voor rust en ontspanning maar misschien minder doen met motivatie (iets wat ik met pheni goed merk).
Is het qua effect te vergelijken met bv oxazepam, of is het meer een rush zoals met een stimulant zoals caffeine?
Ik heb wel dagen 50 gram weg geharkt. Goed niets om trots op te zijn maar je kan echt snel hoog doseren met het spul.

Als jullie een tweede dosis pakken op een dag, voelen jullie dan hetzelfde? Mijn tweede dosis gister deed veel minder, is het misschien slimmer om nog meer in 1 keer te pakken? Ik lees hier mensen die een (mijns inziens) grote dosis in 1 keer 's ochtends nemen en daar dan vervolgens 'de hele dag profijt' van hebben.

Ik neem als ik neem in de ochtend/middag 3gram als begin dosis.. en soms later in de avond pre bed nog 1.5/2gr.
Heb ook wel eens meer genomen op een dag best leuk maar neem het nu alleen 2 dagen om beter te slapen

Hoezo zou dit overkill zijn? Ik merk geen drol van 1.5gr tot 2gram. Ik neem het toch om iets te voelen of niet dan.Ik heb wel eens een 2de kleine dosis gedaan, voegt niet echt wat toe. De dosis op de verpakking is wel erg laag, maar zorg dat je opbouwt om te kijken wat voor jou fijn is. Als je lang wil genieten van pheni zorg dat je een grens stelt er hier niet overheen gaat.
Rond de 1,2-1,5gr in 1x in de ochtend werkt voor mij het beste, ik drink wel altijd een aantal koffie verdeelt over de dag. Soms een blik monter zero maar dan merk ik wel dat het teveel is
Overkill imo![]()
Was niet hatelijk bedoeld btw, maar idd voor beginners rustig aan beginnen en koop een weegschaaltje (ik zelf gebruik gewoon de scoop dus hoeveel ik neem is iedere keer een raadsel)Voor mijn mening is het overkill, niet iedereen hoeft die hoeveelheid te gebruiken om iets te voelen.
Ik zei het meer voor degenen die het voor het eerst gaan proberen, beter laag beginnen en naar sweetspot toewerken ivm verslavingsgevoeligheid van dit goedje.