1. (werkt op alle apparaten, ook desktop, behalve iphone/ios)

Ontzet Notitie

Phenibut

Topic in 'Nootropics' gestart door Rob G, 14 jan 2013.

Bezoekers aanwezig in Topic (Leden: 0, Gasten: 1)

1. Rob G

Rob G 15 year + member Elite Member +15 jaar member Topic Starter

Leuk Bevonden:
    4.378
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m78
    Massa:
    88kg
    Vetpercentage:
    12%
    Kunnen we niet even een dbb phenibut potje maken en even wat kilo’s uit China overhalen :D

vntl vindt dit leuk.
  2. rob91

rob91 Freaky Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    1.461
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m87
    Wat is je hoogste dosis ooit?

Phenibut heeft mij uitgespeeld. Laatste keer dat ik het nam was in december vorig jaar en na een phenibut break van 1,5 maand. Het was 2 gram. Het werkte maar 5-6 uurtjes en het effect was niet eens lekker. Die nacht bestond uit korte slaapjes van 1-2 uur met wilde en nare dromen. De dagen erna anxiety. Vroeger sliep ik als een roos op phenibut en had ik de dag erna een fijne afterglow. Dat is totaal over. Ben benieuwd hoe dit komt.

3. Rob G

Rob G 15 year + member Elite Member +15 jaar member Topic Starter

Leuk Bevonden:
    4.378
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m78
    Massa:
    88kg
    Vetpercentage:
    12%
    Ik heb wel dagen 50 gram weg geharkt. Goed niets om trots op te zijn maar je kan echt snel hoog doseren met het spul.

4. mucci

mucci Ripped Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    2.431
    Lengte:
    1m79
    Massa:
    96kg
    Ik had echt telkens anxiety de dagen nadien en heb het mss 5-6x gebruikt at 1-1,7gram. Wel een geschiedenis van erge Paniekaanvallen dus ik neem aan dat ik best gevoelig ben voor GABA agonisten, of toch na het uitgewerkt is.

M'n moeder heeft haar voorgeschreven benzo wel geditched voor 3x per week 0,5gram pheni pre bed

5. rob91

rob91 Freaky Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    1.461
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m87
    Herkenbaar. Mijn receptoren zijn fucked en ben gevoelig voor anxiety.

Jouw moeder past het toe zoals het hoort. Heel goed om te horen. Ze profiteert hier meer van dan die rotte benzo’s die een fake sleep facilliteren.

mucci vindt dit leuk.
  6. Leon

Leon Dutch Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    92
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m85
    Massa:
    80kg
    Vetpercentage:
    12%
    Ik neem het nog steeds 1 a 2x in de week, nooit meer dan 1,5gr gehad en doet nog perfect zijn ding. Gewoon zorgen dat je af en toe een week of 2 weken stopt en niet te vaak nemen en het effect blijft goed op lage dosis.

Kan me niet voorstellen dat je 50gr op een dag gebruikt, bij 1,5gr ga ik al ontzettend lekker met wat caffeine erbij.

7. ryan r

ryan r Dutch Bodybuilder +10 jaar member

Leuk Bevonden:
    18
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m88
    Massa:
    77kg
    Vetpercentage:
    11%
    Neem je dan 1,5 in 1 keer?

Trouwens, op de verpakking van vitaplanet staat dat je het met sap in moet nemen. Hoe nauw nemen jullie dit? Ik nam het altijd gewoon met water in.

8. mucci

mucci Ripped Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    2.431
    Lengte:
    1m79
    Massa:
    96kg
    Glas cola zero meestal, meestal gewoon maar een bodempje

9. Leon

Leon Dutch Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    92
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m85
    Massa:
    80kg
    Vetpercentage:
    12%
    Bodempje water en dan in 1x, dat herhalen tot je alleen nkg water proeft. Neem het in de ochtent zodat ik er de heledag plezier van heb.

Breedbutnotlate vindt dit leuk.
  10. sander2el

sander2el Cool Novice

Leuk Bevonden:
    40
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m93
    Massa:
    98kg
    Vetpercentage:
    15%
    Neem het ook vaak wel 1 keer in de week, 0.5 gram of 1 gram. Niet echt idee dat ik erg aan gewenning zit. Ook wel last gehad van anxiety in het verleden maar ook de dagen na Pheni geen last van. Soms beetje moe alleen.

11. ryan r

Leuk Bevonden:
    18
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m88
    Massa:
    77kg
    Vetpercentage:
    11%
    Als jullie een tweede dosis pakken op een dag, voelen jullie dan hetzelfde? Mijn tweede dosis gister deed veel minder, is het misschien slimmer om nog meer in 1 keer te pakken? Ik lees hier mensen die een (mijns inziens) grote dosis in 1 keer 's ochtends nemen en daar dan vervolgens 'de hele dag profijt' van hebben.

Ik blijf wel huiverig om ineens te veel te nemen, gezien op de verpakking staat dat je niet meer dan 2 scoops moet nemen (375mg per scoop).

Trouwens, er zijn vele nootropics. De enige die ik heb geprobeerd zijn pheni en ooit nog 1 die ik mij nu niet meer kan herinneren (het deed weinig tot niks).

Zijn er andere nootropics die net zo, of misschien nog wel potenter zijn? Of maybe wel heel goed zijn voor rust en ontspanning maar misschien minder doen met motivatie (iets wat ik met pheni goed merk).

12. vntl

vntl Freaky Bodybuilder +10 jaar member

Leuk Bevonden:
    5.913
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m85
    Massa:
    100kg
    Vetpercentage:
    6%
    Ik neem als ik neem in de ochtend/middag 3gram als begin dosis.. en soms later in de avond pre bed nog 1.5/2gr.

Heb ook wel eens meer genomen op een dag best leuk maar neem het nu alleen 2 dagen om beter te slapen

ryan r vindt dit leuk.
  13. rob91

rob91 Freaky Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    1.461
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m87
    Wat betreft je tweede dosis. Dat klopt, tolerantie bouwt dusdanig snel op dat een tweede gelijke dosis al minder effect heeft.

Er zijn geen nootropics die ook maar een BEETJE in de buurt komen. Phenibut is ook geen nootropic eigenlijk. Phenibut is gewoon legaal verkrijgbare drugs.

ryan r vindt dit leuk.
  14. gummie19

gummie19 Advanced Bodybuilder Elite Member +10 jaar member

Leuk Bevonden:
    93
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m88
    Massa:
    99kg
    Vetpercentage:
    16%
    Is het qua effect te vergelijken met bv oxazepam, of is het meer een rush zoals met een stimulant zoals caffeine?

15. ryan r

Leuk Bevonden:
    18
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m88
    Massa:
    77kg
    Vetpercentage:
    11%
    Het zit er tussen in, het werkt ontspannend maar ook motiverend. Meer focus, maar niet hyper ofzo. Maar men neemt het vaak met caffeine omdat dit de werking versterkt.

16. sander2el

sander2el Cool Novice

Leuk Bevonden:
    40
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m93
    Massa:
    98kg
    Vetpercentage:
    15%
    Lol 50 gram ? wat voelde je toen ? Dan zal je dus 100 pillen moeten slikken als je mijn merk had :p

17. Leon

Leon Dutch Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    92
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m85
    Massa:
    80kg
    Vetpercentage:
    12%
    Ik heb wel eens een 2de kleine dosis gedaan, voegt niet echt wat toe. De dosis op de verpakking is wel erg laag, maar zorg dat je opbouwt om te kijken wat voor jou fijn is. Als je lang wil genieten van pheni zorg dat je een grens stelt er hier niet overheen gaat.

Rond de 1,2-1,5gr in 1x in de ochtend werkt voor mij het beste, ik drink wel altijd een aantal koffie verdeelt over de dag. Soms een blik monter zero maar dan merk ik wel dat het teveel is :o

Overkill imo :)

18. vntl

Leuk Bevonden:
    5.913
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m85
    Massa:
    100kg
    Vetpercentage:
    6%
    Hoezo zou dit overkill zijn? Ik merk geen drol van 1.5gr tot 2gram. Ik neem het toch om iets te voelen of niet dan.

19. Leon

Leon Dutch Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    92
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m85
    Massa:
    80kg
    Vetpercentage:
    12%
    Voor mijn mening is het overkill, niet iedereen hoeft die hoeveelheid te gebruiken om iets te voelen.
    Ik zei het meer voor degenen die het voor het eerst gaan proberen, beter laag beginnen en naar sweetspot toewerken ivm verslavingsgevoeligheid van dit goedje.

20. vntl

Leuk Bevonden:
    5.913
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m85
    Massa:
    100kg
    Vetpercentage:
    6%
    Was niet hatelijk bedoeld btw, maar idd voor beginners rustig aan beginnen en koop een weegschaaltje (ik zelf gebruik gewoon de scoop dus hoeveel ik neem is iedere keer een raadsel)

Al gebruik ik het de laatste tijd steeds minder.. heb ook totaal geen tolerantie build up gemerkt ondanks dat ik het zeker een jaar lang 2/3 dagen achter elkaar nam.

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies om inhoud en advertenties te personaliseren, uw ervaring aan te passen en u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie