XXL Nutrition

Phenibut

Bezoekers in dit topic

Ooh tering. Pheni heb ik vandaag gehad, lekker chillen met het warme weertje :cool:
Kan phenibut eigenlijk ook minder worden kwa werking? Dit wat ik nog had was al x maanden oud en kan niet zeggen dat het doet wat het eerst deed terwijl ik het niet meer ieder weekend neem.. normaal lag ik er van in coma en nu eigenlijk niet meer..
 
Goede vraag, ik koop altijd genoeg voor ruim een jaar dus als het slechter wordt zal het net zo geleidelijk gaan als mijn innames. Dus dat is lastig te zeggen.
 
Goede vraag, ik koop altijd genoeg voor ruim een jaar dus als het slechter wordt zal het net zo geleidelijk gaan als mijn innames. Dus dat is lastig te zeggen.
Nhja apart heb nu echt te veel op en merk het nu wel.. euforie niet te kort icm met cafeïne.
 
Je bent even in de war met het kratom topic.. dat heb ik trouwens ook al eeuwen in een kastje liggen .. welke was dat ook al weer Koning Eenoog

Kratompje is wel lekker ja. Als jij die van jou niet neemt wil ik hem wel voor je over nemen voor een mooi prijsje.
 
Kratompje is wel lekker ja. Als jij die van jou niet neemt wil ik hem wel voor je over nemen voor een mooi prijsje.
Het is nog dat gene wat jij me toen gestuurd had man ook geen idee hoeveel het nog is.. als het nog goed is mag je het zo hebben
 
Is dit een goede ? https://www.vitaplanet.nl/pheni.html Ik heb het al besteld dus beter van wel :p

Mijn vraag is, met hoeveel moet ik beginnen om te kijken of het voor mij werkt? Ik zocht naar een alternatief voor alcohol en toen kwam ik bij dit uit..
Dit is sws eerst keer dat ik drugs gebruik. Naast alcohol heb ik verder nog nooit middelen gebruikt om mij anders te voelen.
 
Is dit een goede ? https://www.vitaplanet.nl/pheni.html Ik heb het al besteld dus beter van wel :p

Mijn vraag is, met hoeveel moet ik beginnen om te kijken of het voor mij werkt? Ik zocht naar een alternatief voor alcohol en toen kwam ik bij dit uit..
Dit is sws eerst keer dat ik drugs gebruik. Naast alcohol heb ik verder nog nooit middelen gebruikt om mij anders te voelen.

Als je hcl versie hebt dan 1500mg als alternatief voor alcohol, 2 a 3 uur wachten tot het is ingewerkt. Niet combineren met alcohol, puur om te kijken of het werkt kan je 250mg nemen 2 uur voor het slapen.
 
Als je hcl versie hebt dan 1500mg als alternatief voor alcohol, 2 a 3 uur wachten tot het is ingewerkt. Niet combineren met alcohol, puur om te kijken of het werkt kan je 250mg nemen 2 uur voor het slapen.
Niet dat ik het adviseer maar merk totaal geen synergie met alcohol
 
Als je hcl versie hebt dan 1500mg als alternatief voor alcohol, 2 a 3 uur wachten tot het is ingewerkt. Niet combineren met alcohol, puur om te kijken of het werkt kan je 250mg nemen 2 uur voor het slapen.
hcl? Ik heb geen idee. De link die ik heb mee gestuurd heb ik.
Ik wil het gebruiken voor het darten, darten begint rond 8 uur tot 11 uur (competitie).

Dan neem ik rond 5u iets en dan is het om 8 uur wel ingewerkt lijkt mij zo.
 
Phenibut zelf merk ik wel maar heb niet het idee dat het alcohol versterkt bedoel ik.
Ik wil ook phenibut nemen als vervangen voor alcohol.
Ik heb geen zin in al die katers meer en het beinvloed mijn trainen ook, echter wil ik wel dat gevoel hebben.

Ik las in elk geval dat phenibut angstremmend is, je socialer wordt. Dat heb ik in elk geval ook met alcohol dus ik hoop dat dit een mooi alternatief is.
 
Ik wil ook phenibut nemen als vervangen voor alcohol.
Ik heb geen zin in al die katers meer en het beinvloed mijn trainen ook, echter wil ik wel dat gevoel hebben.

Ik las in elk geval dat phenibut angstremmend is, je socialer wordt. Dat heb ik in elk geval ook met alcohol dus ik hoop dat dit een mooi alternatief is.
Dit wat jij aankaart doet het ook bij mij.. al neem ik het om beter te slapen in het weekend.

Je moet alleen even opzoeken welke dosis voor jou werkt. 1.5gr doet nada bij mij en pas vanaf 3/4 gram begin ik wat te merken van de sociale effecten en slaap.
 
Dit wat jij aankaart doet het ook bij mij.. al neem ik het om beter te slapen in het weekend.

Je moet alleen even opzoeken welke dosis voor jou werkt. 1.5gr doet nada bij mij en pas vanaf 3/4 gram begin ik wat te merken van de sociale effecten en slaap.
Wat bedoel je met slaap?
Het is niet de bedoeling dat ik fucking moe rond loop natuurlijk
 
Wat bedoel je met slaap?
Het is niet de bedoeling dat ik fucking moe rond loop natuurlijk
Goed gelezen dan wat het doet.

Screenshot_20190821-095401.png
 
Het zal toch niet zo extreem zijn? Waarom neemt men dit dan voor sociale situaties..
als ik het 's ochtends neem merk ik 's avonds pas echt slaperigheid, overdag is het vooral een ontspannen gevoel.
 
Omdat het zo lekker is:o
Idd daarom neem ik ook phenibut .. en voor slaap maar ben de dag erna altijd erg chill :o (en de dagen erna weer me lieve saggo zelfe)
 
Back
Naar boven