AndroidHealthClinic

Sticky Phenibut

Nee zo vaak moet je zeker niet doen, maar af en toe zoals ik nu doe is best wel chill. Vooral op sociale avonden :)

https://www.vitaplanet.nl/pheni-poeder.html zei:
Helaas is Phenibut inmiddels strafbaar gesteld om te verkopen, onze zending is bij de douane blijven staan, hier is een onderzoek ingesteld en er is door de NVWA besloten en ons medegedeeld dat dit product niet meer verkocht mag worden, het is inmiddels ook al vernietigd, begrijpelijk maar ook voor een doelgroep welke verstandig om ging met het gebruik van Phenibut ook bijzonder jammer. Wij verkopen het niet meer, toch bedankt voor de in het verleden uitgevoerde bestellingen. Wij houden ons voortaan alleen nog bezig met middelen welke zich niet in een grijs gebied bevinden.

Zag dit vandaag toevallig.

Noooo snel bestellen :eek:

Bij sportpoeders staat hij gewoon nog.. probeerden ze het niet gewoom uit een land te halen waar het illegaal is?

Verboden nu? :(

Zou echt jammer zijn.
Hoe zit het met de houdbaarheid? Ongeveer 1.5 jaar toch?

Geen idee het nou echt verboden is. Ik heb zelf inderdaad net nog een succesvolle bestelling gedaan bij sportpoeders.
Wel een beetje jammer, ik wilde eigenlijk over gaan op caps en bij vitaplanet hadden ze mooie van 500mg. Heb die zo snel niet ergens anders kunnen vinden. Wel van 200mg per cap, maar dan mag je lekker 7+ pillen slikken voor een recreatieve dosis :')

Zou echt jammer zijn.
Hoe zit het met de houdbaarheid? Ongeveer 1.5 jaar toch?
2 jaar staat hier.

Geen idee het nou echt verboden is. Ik heb zelf inderdaad net nog een succesvolle bestelling gedaan bij sportpoeders.
Wel een beetje jammer, ik wilde eigenlijk over gaan op caps en bij vitaplanet hadden ze mooie van 500mg. Heb die zo snel niet ergens anders kunnen vinden. Wel van 200mg per cap, maar dan mag je lekker 7+ aan pillen slikken voor een recreatieve dosis :')

2 jaar staat hier.
Gewoon zelf cappen, lekker goedkoop.

Ik gebruikte het heel sporadisch. 2 x max 4 x de maand 1 gr. Tijdens stressvolle periodes.
Is bijna op nu. Kon je toen gewoon nog bij xxl bestellen.

Mijn potje is bijna op helaas.

Iemand ervaring met sportpoeders?

Laatst bewerkt:
Damn, nu maar bij Vitalio besteld, iemand ervaring met deze ?

Nope alleen sportpoeders, verkopen die nog?

Ik heb sportpoeders even gemaild, drama om niks dus.

Beste Remco,

Deze geruchten zijn volgens mij al 10 jaar oud en blijven herhaald worden.

Voorlopig zien wij geen activiteiten, waardoor dit verboden zou worden.

Met vriendelijke groet,

Robbert

Beste Remco,

Met vriendelijke groet,

Robbert
Tnx for mailen :)

Heb vandaag 200 gr besteld bij sportpoeders. Heb ook niks gevonden dat het verboden zou zijn.

Beste Remco,

Met vriendelijke groet,

Robbert

wel kut dat ze een stuk duurder zijn als stopacne.nl die hebben het sinds 2 weken ook opeens niet meer.

Terug
Naar boven