XXL Nutrition

philips lcd voor 99 euro

Bezoekers in dit topic

Al is de kans 1% dat je hem krijgt, het is toch de moeite waard.
 
Stel je krijgt hem wel dan is dat toch makkelijk verdiend.. en zo niet dan heb je het in ieder geval geprobeerd
 
@ RYU:
LOL.

Je word steeds gekker.

@ iedereen anders: De droom is voorbij:)
 
Ik denk dat de meeste er niet eens van uit zijn gegaan dat ze die t.v. zouden krijgen. Maar stel je voor dat men hem wel zou krijgen, en jij was te lui geweest om hem te bestellen. Dan voel jij je zwaar anaal vernederd, toch ?

nee want ik heb een veel betere :P
 
nee want ik heb een veel betere :P

Dan verkoop je m meteen weer door, kun je ook wel een paar honderd winst pakken. Weet inmiddels ook wel dat die tv nooit bezorgd zal worden, maar zag het bericht gisterochtend en vond het iig wel de moeite waard om te proberen.
 
:roflol:Het staat op de voorpagina van Noord-Hollands Dagblad:roflol:
Maar daar word gezegd dat hij eigenlijk 1200 euro kost terwijl ik overal 999 gelezen heb? Beetje vreemd...
 
Klopt in de Spits en de Metro stond het verhaal ook.
 
ik heb net de brief van otto ontvangen waar in wederom een excuse wordt aangeboden, maar een plijster voor op de wonden is vergezocht.

zelfs niet eens een tegoed bonnetje of zo :(
 
Helaas pindakaas:

Otto ziet af van compensatie voor spotgoedkope tv

Uitgegeven: 27 oktober 2006 17:45
Laatst gewijzigd: 27 oktober 2006 17:47

TILBURG - Wie de afgelopen dagen een breedbeeldtelevisie heeft besteld op de site van het postorderbedrijf Otto en daar door een technische fout slechts 99 euro aan kwijt dacht te zijn, krijgt toch geen financiële tegemoetkoming. Dat heeft een woordvoerder van het bedrijf vrijdagmiddag gezegd.

Een dag eerder verklaarde Otto nog met een compensatie te komen.


Donderdag werd duidelijk dat de tv, die eigenlijk 1200 euro moest kosten, door een fout voor 99 euro op de site stond. Mensen die het apparaat bestelden, kregen ook een factuur met dat bedrag.

Vanaf het moment dat dat bekend was geworden, duurde het nog uren voordat de 'aanbieding' van de site was verdwenen. Nog vele honderden mensen zagen hun kans schoon. Onder hen waren handelaren, aldus de woordvoerder, die elk honderden televisies bestelden.

"Wij willen die mensen niet belonen", aldus de woordvoerder.
 
Heb net ook de brief van Otto binnen waarin staat dat er een fout stond op de website.
Jammer mannen, geen LCD scherm van Otto!
 
Ach god, heeft iemand je knikkers afgepakt?? Heb al sorry gezegd, moest die gozer onder je hebben.
 
Heb ook een brief gehad, jammer!
 
Misschien dan toch??

Otto-klanten eisen goedkope breedbeeld-tv

Uitgegeven: 30 oktober 2006 12:04
Laatst gewijzigd: 30 oktober 2006 13:54

AMSTERDAM - Zo'n hondervijftig klanten van postorderbedrijf Otto hebben zich verenigd om alsnog voor 99 euro een breedbeeldtelevisie geleverd te krijgen. Ze bestelden het toestel toen Otto het op zijn website per ongeluk voor een veel te lage prijs aanbood. Eigenlijk kost de televisie 1200 euro.

De boze klanten menen dat Otto zich niet kan beroepen op zijn algemene voorwaarden. Daarin worden weliswaar "druk-, zet- of programmeerfouten voorbehouden", maar de verkeerde prijs heeft bijna een week op de site gestaan. Otto was daarvan al enkele dagen op de hoogte voordat het bedrijf ingreep. Bovendien werd klanten die de televisie bestelden per e-mail een bevestiging toegezonden.


Vijf minuten

Volgens initiatiefneemster Natasja van Gool-Westmaas had Otto de fout veel eerder had kunnen herstellen. "Zo'n verkeerde prijs kan binnen vijf minuten van de site gehaald worden," meent ze.

Van Gool-Westmaas bestelde de televisie zelf op donderdag, vlak voordat de fout breed in de publiciteit kwam. Ze was op de "aanbieding" gewezen door een collega. Ze werd wel achterdochtig van de lage prijs, maar hield die niet voor onmogelijk. "Als je tegenwoordig een mobieltje koopt, krijg je er vaak een hele computer of een lcd-scherm bij cadeau."

Wandsteun

Otto liet afgelopen donderdag weten dat het probleem een week eerder was ontstaan toen de prijs van de televisie in het computersysteem werd verwisseld met die van een bijpassende wandsteun. De fout kwam al gauw aan het licht toen verbaasde klanten contact opnamen met de servicelijn van het postorderbedrijf.

Het duurde vervolgens enkele dagen voor de prijs gecorrigeerd kon worden. Volgens woordvoerster Nicole Severijn kon alleen Otto's moederbedrijf in Duitsland de fout herstellen, en dat "was kennelijk nogal ingewikkeld". Het bedrijf weigert de televisies voor de lage prijs te leveren, omdat "het duidelijk is dat het hier om een vergissing gaat" - aldus een brief die de klanten ontvingen.

In de verwarring hebben enkele klanten die de televisie hadden getracht te bestellen, inmiddels een wandsteun thuisbezorgd gekregen. Die kunnen ze terugsturen naar Otto.

Pleister

Aanvankelijk zegde Otto toe de gedupeerden - naast excuses - een bescheiden "pleister op de wonde" te zullen aanbieden, maar toen de fout in de publiciteit kwam trachtten nog honderden mensen er van te profiteren. Volgens Severijn had één klant zelfs 93 toestellen ineens besteld. Omdat het bedrijf dat niet wilde belonen, besloot het vrijdag af te zien van het goedmakertje.

De initiatiefnemers van de website "Ik wil mijn Otto TV" eisen dat Otto de televisies alsnog levert. Op de site hadden zich maandag rond het middaguur al zo’n honderdvijftig klanten geregistreerd. Door de grote belangstelling raakte de site zelfs overbelast.

Van Gool-Westmaas heeft inmiddels een jurist ingeschakeld om namens de gedupeerden op te treden als Otto niet toegeeft. "We zijn er echt niet op uit om Otto failliet te laten verklaren," zegt ze. Maar het uitblijven van de aanvankelijk toegezegde tegemoetkoming zit haar dwars. "Eerst beloven ze een 'pleister op de wonde', en dan komen ze daar op terug. Otto stapelt blunder op blunder. Ze zijn gewoon niet professioneel."

Juristen

Severijn kan zich de woede van de klanten best voorstellen. Toch is het bedrijf vooralsnog niet van plan de televisies te leveren. Volgens de juristen van Otto valt de vergissing wel degelijk onder de uitzonderingen die in de algemene leveringsvoorwaarden van het bedrijf zijn vermeld.
 
Mensen klagen veel te veel, oké je had er kans op dan is het nog leuk, maar zo door porren op dat bedrijf is echt onzin, stel je voor dat het jou bedrijf was, zo'n klein foutje kan er door al die mensen misschien voor zorgen dat je failliet gaat, echt onzin dit.
 
Dat vind ik ook!! Vooral die gast met die bestelling van 93 tv`s. Dat die het lef nog heeft om ze op te eisen.:mad: ???
 
Dat vind ik ook!! Vooral die gast met die bestelling van 93 tv`s. Dat die het lef nog heeft om ze op te eisen.:mad: ???

Inderdaad, belachelijk meer dan 80% wist dat dit een fout was volgens mij.
 
Mensen klagen veel te veel, oké je had er kans op dan is het nog leuk, maar zo door porren op dat bedrijf is echt onzin, stel je voor dat het jou bedrijf was, zo'n klein foutje kan er door al die mensen misschien voor zorgen dat je failliet gaat, echt onzin dit.

Haha zwaar kansloos idd :D

Sjappies die niet zo'n tv kunnen betalen en door hebzuchtigheid zo'n actie uitvoeren... kansloos! (die mensen die de actie doorvoeren dan)
 
OMG ???

Trieste k*tmensen, gierige tyfuslijers! DAMN GET A JOB! GET A LIFE! Als je zoiets niet kan betalen moet je niet ijlen bij die site... ga terug naar je bijstandsleventje en geniet van je 14cm tv.
 
Back
Naar boven