XXL Nutrition

Physique of the Week online contest!

Bezoekers in dit topic

U think ur zyzz?

In real life had je paar stompen te pakken.

:roflol:
Ik denk niet dat ik Zyzz ben, zit niet aan de tren.
Whahaha, stompen van iemand die report, oké man. :p:p
 
Overduidelijk dat je hier nieuw bent :roflol:

dyel??
 
Ik ben nummer 2, en het plaatje hierboven ben ik.

Ow ben jij dat, goed dat je het er even bij vermeld.

Dacht eerst dat ik Zyzz zag.

Heb gestemd.

Op Sophie de Pil King
 
Ow ben jij dat, goed dat je het er even bij vermeld.

Dacht eerst dat ik Zyzz zag.

Heb gestemd.

Op Sophie de Pil King

Ik heb nergens Zyzz gezegd, blijkbaar linkt iedereen mij met hem, thnx voor de complimenten :)
 
Ik heb nergens Zyzz gezegd, blijkbaar linkt iedereen mij met hem, thnx voor de complimenten :)

Je zit niet aan de tren, oke. Zit je wel aan de Calvé pindakaas kuur?

Ik zie namelijk wel wat dingen aan je fysiek die erop duiden dat je aan de ekte ekte Calvé pindakaas kuur bent geweest. ;)
 
Ik heb nergens Zyzz gezegd, blijkbaar linkt iedereen mij met hem, thnx voor de complimenten :)

Nee het is de pose man, die doet Zyzz ook altijd. Daarom verbaasde ik me ook dat hij het niet was.

Toen kijk ik iets beter en zag ik het.... Nee het is hem niet, geen Tren.
 
Je zit niet aan de tren, oke. Zit je wel aan de Calvé pindakaas kuur?

Ik zie namelijk wel wat dingen aan je fysiek die erop duiden dat je aan de ekte ekte Calvé pindakaas kuur bent geweest. ;)

Haters gonna hate, boeit me niet wat je denkt en ik snap niet eens wat je bedoeld. Ik ben natural en zal dat altijd blijven, ga nooit aan die zooi zitten, ik heb al genoeg aan mijn godly genetics :*

---------- Toegevoegd om 21:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:34 ----------

Nee het is de pose man, die doet Zyzz ook altijd. Daarom verbaasde ik me ook dat hij het niet was.

Toen kijk ik iets beter en zag ik het.... Nee het is hem niet, geen Tren.

Ik heb die pose ook van hem haha.
 
Haters gonna hate, boeit me niet wat je denkt en ik snap niet eens wat je bedoeld. Ik ben natural en zal dat altijd blijven, ga nooit aan die zooi zitten, ik heb al genoeg aan mijn godly genetics :*

Gast... Serieus je weet niet wat je mist. Calvé pindakaas is de shit om shredded eruit te zien.
Binnen no time ga je als een gek gainen. Beter volg je mijn advies op en dan win je nog meer van die wedstrijden in de toekomst.

Met die ekte ekte Calvé pindakaas kuur is de fysiek van Zyzz niks naast die van jou. ;)
 
Gast... Serieus je weet niet wat je mist. Calvé pindakaas is de shit om shredded eruit te zien.
Binnen no time ga je als een gek gainen. Beter volg je mijn advies op en dan win je nog meer van die wedstrijden in de toekomst.

Met die ekte ekte Calvé pindakaas kuur is de fysiek van Zyzz niks naast die van jou. ;)

Lol, nee. :D
 

Tja... zo te zien nog iemand die de ekte ekte Calvé pindakaas kuur onderschat.
Jammer man... echt jammer, je weet niet wat je mist.

Trouwens ga eens eten man, 73kg @ 1.83m is ecto.
 
Tja... zo te zien nog iemand die de ekte ekte Calvé pindakaas kuur onderschat.
Jammer man... echt jammer, je weet niet wat je mist.

Trouwens ga eens eten man, 73kg @ 1.83m is ecto.

Ik ben ook ecto, en daarmee bereik je de beste aesthetics ;)
 
Reported.

---------- Toegevoegd om 21:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:45 ----------



Ik blijf nog. Lekker gezellig dit, maakt me avond compleet :)

sloth-cat-shh-no-tears-just-dreams.gif


En ga nu snel wat eten
 
Beach boy.s taking over body building on dbb what a shame kill all ecto.s please
 
Back
Naar boven