Fitness Seller

Pijn bij nek door squat...

huntelaar

Ripped Bodybuilder
Waardering
0
Heb vandaag gesquat en als ik zo'n botje bij mijn nek druk doet dat heel erg veel pijn... Hebben jullie dat ook.. ik had nog wel een handdoek om de halterstang gedaan....

Hebben jullie dat ook?

je moet de stang niet bovenaan in je nek leggen, meer naar onder laten rusten.

edit: op je monnikskapspier om het mooi te zeggen :P

• Topic Starter Topic Starter
Ik had hem wel ver naar beneden hoor....

leg de stang meer achterin op je traps....

Idd hij zit te hoog in je nek;)

Maar dan nog, je blijft het voelen hoor.

Jij voelt dat ook Lenn?

Pijn is misschien wat overdreven... Maar ik voel het behoorlijk

tja.. wat moeilijk voor ons om te zien of je iets fout doet of als het normaal is. ik stel voor wachten tot ivo nog eens traint en vragen. :thumbs:
als je zwaar squat is het normaal dat je het wat voelt ja.. jij begint dus natuurlijk is het voor jou sowieso zwaar.

Kwestie van wennen idd, zodra je het vaker gaat doen wen je eraan;)

Eerst had ik ook altijd van die rode striemen van het squatten. Maar nu voel ik helemaal niets meer. Ja ik voel hem liggen in mijn nek, net als je een halter voelt bij het bankdrukken. Ik denk dat na een paar flinke squattrainingen je zenuwen op die plek dood zijn.:D

Eerst had ik ook altijd van die rode striemen van het squatten. Maar nu voel ik helemaal niets meer. Ja ik voel hem liggen in mijn nek, net als je een halter voelt bij het bankdrukken. Ik denk dat na een paar flinke squattrainingen je zenuwen op die plek dood zijn.:D

:roflol:

Niemand die een nekrol gebruikt?

De bar ligt te hoog, hij moet op de bovenrand van je schouderbladen liggen, doe ook je handen dichterbij elkaar zodat je iets meer massa hebt waar de bar op kan rusten. En haal die handdoek weg. :rolleyes:

trek je misschien hoe zwaarder je gaat niet je stang in je nek??

sommige die gaan door het gewicht rare bewegingen maken of trekken aan de stang...

Bedankt voor jullie reacties!

Terug
Naar boven