XXL Nutrition

Pijn bij strekken van arm

meclip

Cool Novice
Waardering
0
Hey,

Ik ben 2 dagen geleden gaan trainen, daarbij heb ik borst getraind en biceps getraind. Tijdens het trainen had ik nergens last van maar gister
begon ik de (normale) spierpijn te voelen en heb ik erg veel last gekregen wannneer ik mijn linker arm strek. Ik voel het ter hoogte van mij elleboog alleen dan aan de binnenkant. Heeft iemand dit al eens gehad?
De spierpijn is nu aan het wegtrekken maar de pijn bij het strekken van mijn arm nog niet.

Heb tijdens de training geen hele gekke dingen gedaan ofzo, heb wel mijn pr verbeterd bij bankdrukken. Kan het hier iets mee te maken hebben?
Het gekke is dat ik dus tijdens de training nergens last van had.

Hey,

Het gekke is dat ik dus tijdens de training nergens last van had.

da's niet gek dat heet spierpijn. En vooral daar waar jij beschrijft blijf je nog wel enkele dagen een stijf gevoel houden.

Niet zo gek want dat is een spier die je kunt overstrekken.

Maak je niet druk en laat je moeder er een kusje op geven als je het niet vertrouwt

• Topic Starter Topic Starter
Haha oke
Ik twijfelde alleen omdat ik spierpijn over het algemeen wel gewend ben maar op deze plek heb ik hem nog nooit eerder gevoeld. Zolang het spierpijn is is het alleen maar een goed teken haha

Ik wil er wel bij zeggen dat een beetje rust niet verkeerd is, ga het niet overtrainen zolang je er "echt" last van hebt.

• Topic Starter Topic Starter
Oke bedankt voor de snelle reactie.

Haha oke
Ik twijfelde alleen omdat ik spierpijn over het algemeen wel gewend ben maar op deze plek heb ik hem nog nooit eerder gevoeld. Zolang het spierpijn is is het alleen maar een goed teken haha

Zegt niets. Spierpijn staat niet in verband met spiergroei.

doorbloeding stimuleren, zolang het spierpijn is is er niets aan de hand.

als de 'pijn' blijft rust nemen, een overbelasting/blessure daar wil je niet ;)

Terug
Naar boven