Fitness Seller

pijn in been

Jackskiezo

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m87
Massa
99kg
Vetpercentage
9%
Hallo iedereen,

Ben al paar weken bezig met met mijn kuur, testo + deca.
(de spullen worden in mijn bil gespoten, en niet bovenbeen)

Maar nu heb ik afgelopen 2 weken last van mijn bovenbeen.
En ben vrijdag bij de dokter geweest, en heb de volgende medicijn gekregen;

- Diclofenacnatrium (diclofenac) 50mg 3 x per dag

Maar weet iemand toevallig of ik het kan combineren met mijn kuur.?
Of het wel veilig is wegens gebruik van aas. Of heeft het verder geen effecten op mijn kuur of gezondheid etc......

alvast bedankt.

gr. Jack

Snap niet waarom je dat niet meteen aan je arts zelf vraagt.

Het is een onsteking remmer. Zou inprincipe geen kwaad kunnen maar dat durf ik niet 100% te zeggen.

Waarom krijg je diclo voorgeschreven ?

Hoe gaat het met je maag? Ik zou het niet kunnen zo'n dosis zonder een maagbeschermer als omeprazol. Slik het vooral samen met een maaltijd.

Ik zou niet je totale kuur op die dosis blijven maar vooral vanwege je maag. Zou vooral kijken naar hoe je injecteert (langzaam) en daarna een warme douche oid.

• Topic Starter Topic Starter
Snap niet waarom je dat niet meteen aan je arts zelf vraagt.

Het is een onsteking remmer. Zou inprincipe geen kwaad kunnen maar dat durf ik niet 100% te zeggen.

Uhmm... nou vond het nog al scary om daarover te praten, heb verder geen idee hoe ze daarop reageren over gebruik van aas.

Waarom krijg je diclo voorgeschreven ?

Omdat mijn been nog al stijfjes is, en kan zo af en toe moeilijk bewegen.

Hoe gaat het met je maag? Ik zou het niet kunnen zo'n dosis zonder een maagbeschermer als omeprazol. Slik het vooral samen met een maaltijd.

Ik zou niet je totale kuur op die dosis blijven maar vooral vanwege je maag. Zou vooral kijken naar hoe je injecteert (langzaam) en daarna een warme douche oid.

Nouja ik moet er nog mee beginnen, dus ik heb ook verder geen idee hoe mijn maag erop gaat reageren, heb verder geen omeprazol ofzo gekregen.
Ik hoef het maar 7 dagen te gebruiken, dus dat valt wel mee denk ik.

En ik douch altijd voor het injecteren met warm water en eventueel nog de plek masseren.

diclo is een zeer goede ontstekingsremmer,maar zwaar voor de maag
als je het echt nodig hebt,vraag dan de zetpil-variant van diclo

• Topic Starter Topic Starter
diclo is een zeer goede ontstekingsremmer,maar zwaar voor de maag
als je het echt nodig hebt,vraag dan de zetpil-variant van diclo

Owke bedankt, Maar heeft het verder nog bijwerkingen voor mijn kuur, dat ik krachtverlies heb, of minder resultaten boek etc.
Want dat was eigenlijk mijn vraag..

Maar bedankt voor jullie reacties.!

Terug
Naar boven