XXL Nutrition

pijn in ellebogen bij tricepstraining

Of gewoon geen ontstekingsremmers en al die zooi? Gebeurt veel dat mensen teveel stress zetten op hun pezen in de elleboog, gewoon andere houding of gewicht verminderen.

isolatieoefeningen voor triceps zijn gewoon enorm belastend voor de ellebogen, punt. Er is niks dat je kan doen om dat te voorkomen, ze ZULLEN altijd je ellebogen blijven up****en als je er nu eenmaal last van hebt.

Mijn raad: Doe wat de old school mannen deden voor hun triceps, Zware Benches, overhead presses en dips, meer hebben je triceps echt niet nodig.

ook last van gehad ging te snel en te zwaar zeker 2 maand veel pijn gehad maar heb gwoon doorgetraind en dan gaat het meestal wel weg na een tijdje.

Ik heb ook zo`n soort pijn. Bij mij lijkt het alsof het de pees is, de aanhechting aan de elleboog zeg maar. Ook altijd pijn bij skullcrushers en overhead extensions ..

Rusten, lichtere gewichten en/of andere oefeningen. Heb het ook gehad (zoals velen) en is overbelasting meestal.

Ik heb het ook 2x gehad... en moet nu nog steeds oppassen.... Dus beter neem je gewoon rust anders krijg je blijvend letsel ;)

Ontsteking remmers helpen wel maar je moet er mee oppassen niet dat je denkt " oh met die pillen kan ik mooi trainen" want dan vererger je het!!

tennis elleboog ben je echt niet met een paar weekjes rust vanaf,geloof me dat duurt heeeel lang

skulls hoor ik vaker dat het pijnlijke ellebogen bezorgd, had er zelf ook last van

nu alleen nog bench press, shoulder press en dips voor triceps. zijn aardig gegroeid :)

Wat Guts zei, grote compounds zijn lang zat voor je triceps, echt geen 150 cable variaties of dergelijke nodig.

Overhead, dips en bench press

tennis elleboog ben je echt niet met een paar weekjes rust vanaf,geloof me dat duurt heeeel lang
idd wat Johnny zegt. zit er zelf al half jaar mee (incl kloten & niet willen rusten) dus RUST RUST en nog eens RUST ;) geen enkele bber wil dat i know maar als er geen andere optie is dan moet het nu eenmaal. bezoek ook de fysio eens ondertussen ofzo

Terug
Naar boven