Fitness Seller

Pijn in onderrug

Rob S.

Contest Winner 09 & 11
Elite Member
Foto Contest
10 media-items
Waardering
412
Lengte
1m82
Massa
114kg
Vetpercentage
8%
Ben nu een weekje bezig met een kuur en heb sinds een paar dagen enorme last van mn onderrug. Kon gisteren niet eens deadliften of rowen, en squatten zal er vandaag ook zeker niet inzitten.

Weet iemand hoe dit precies komt en of er iets aan te doen is??

Ben nu een weekje bezig met een kuur en heb sinds een paar dagen enorme last van mn onderrug. Kon gisteren niet eens deadliften of rowen, en squatten zal er vandaag ook zeker niet inzitten.

Weet iemand hoe dit precies komt en of er iets aan te doen is??

Heb wel vaker gehoord dat Test pijn in je onderrug kan geven, is hier ook wel eens langsgekomen.

Sterkte iig ermee kerel..

Geeft ons wel de gelegenheid om jou monster fysiek bij te halen, als jij al die oefeningen even niet kunt doen..;)

Waar injecteer je? En waar bestaat je cycle uit?

• Topic Starter Topic Starter
Ik injecteer alles in mn glutes. Zat er zelf aan te denken dat het wellicht daardoor komt.

Kuur bestaat uit 250mg Omnadren en 112.5mg Tren A om de dag.

Mja dat zou heel goed kunnen Rob, kans is klein natuurlijk, maar je kunt iets geraakt hebben. Dat zou logischerwijs de onderrug klachten veroorzaken. Dat is tenminste mijn visie op het gebeuren.

Is voorlopig in je quads injecteren een optie? Ik zou even navragen hoe dat zit met herstel van dergelijke klachten. Misschien dat iemand anders met ervaring op dit gebied nog licht op de zaak kan werpen.

Toevallig dat ik dit lees, ik zit zelf ook op tren/test en heb ook last van m'n onderrug.. geen beknellende pijn maar bijv. als ik een tijdje in de auto zit ofzo. Heb hier voorheen nooit last van gehad.. Ik pak er ook winny bij, had het daar eigenlijk aan toegeschreven..

Ik heb eigenlijk hetzelfde gehad, maar dat kwam door enorm vochtophoping en/of bloeddruk door dianabol...

Na 1 setje squatten was het voorbij, idem voor deadlift, echt abnormaal

heb er laatste tijd soms ook vreselijke last van,volgens deze kerel zou het met vocht te maken kunnen hebben ,heb al een paar keer achter n bron of artikel gevraagd maar tot nu toe geen respons

Origineel gepost door dario69
Heb eens wat opzoekingswerk gedaan, weet niet hoe het bij jou zit maar als je kuurt kan dit wel eens de oorzaak zijn.
Bv.: vocht dat op je wervels drukt of eventueel een pomp in je onderrug spier.
misschien ben je er iets mee indien je niet kuurt kan het van iets wanders maar wat weet ik niet.

http://forum.dutchbodybuilding.com/f43/onderrug-drukkend-gevoel-226297/#post4385416

poah zou het niet weten. Heb zelf wel eens als ik wat in mijn glutes zet en later op de injectie plek wat pijnlijk en stijf wordt dat het soms een stuk doortrekt naar mijn onderrug en hier ook last van krijg. Maar echt een direct verband zou ik niet 1, 2, 3 zien zitten.

igg veel succes en hopen dat je snel hersteld.

Nieren?

:dunno: roep maar wat:)

waar je injecteert heeft er zowiezo niks mee te maken

Juist ja, sowieso, beter dat Rob het even door een proffesional laat beoordelen of het wel of niet uitmaakt waar je injecteert. iig sterkte ermee.

Zit op 500 primo, kan niet eens normaal diep inademen, lijkt of de boel sterkt verkrampt. Keihard voelt het ook aan. Net of er wervels scheef staan. Dus imo niet met test te maken

Goh heh k*t man, kriel, injecteer jij soms ook in je glutes?

misschien ontstoken kleine bilspier

Komt de pijn als je er druk op zet, dus bij een oefening of is de pijn er ook als je niets doet? maw zijn het backpumps of niet?

bekend fenomeen allessinds. In mijn ogen komt het door een plotse toename aan vocht. Na mijn wedstrijd zat ik ook met teveel vocht en kon ik zelfs amper in de auto zitten van de pijn in m'n onderrug.

Wat doe je eraan? Heb nog niets gevonden dat dan ook maar iets helpt...geduld hebben :(

edit : ook orals kunnen oorzaak zijn, en nee het hoeft daarom geen dbol te zijn :D de reden erachter weet ik ook niet

Primo en provi weinig vocht wel keiharde spier. Denk dat het met verkramping of doorbloeding te maken heeft. Vd week rolde ik met dumbelpres om om mijn gewichten op te gooien, toenij lag met 42 kg dumbbells voelde het alsof mijn rug brak

Ja idd kriel, daarom dat ik er nog bijgezet had van die orals....bv met winy gebeurd het ook soms en van vocht is daar geen sprake. Blijft iets raar..

• Topic Starter Topic Starter
Ik pak er trouwens ook 60mg winstrol per dag bij als kickstart (alleen eerste 2 weken).

Het is echt klote...kan mn benen en rug nu echt niet aanpakken hoe ik het wil..en dat terwijl ik net met de kuur ben begonnen.

Dacht er ook aan dat het vocht is wat wervels beknelt...maar zeker weten doe ik het niet. Echt veel vocht hou ik trouwens ook zeker niet vast...dus ik twijfel er ook aan of het evt toch iets met de winstrol te maken heeft?

Ben trouwens op een week tijd ook wel aardig veel kilo aangekomen (deels spiergeheugen)...weet niet of dat er misschien iets mee te maken kan hebben.

in de glutes, mss redelijk vanboven en zijdelings gezet, hoeveel ml zet je? vaak de dag erna ook een stijf gevoel :)

Terug
Naar boven