MuscleMeat

Pijn in onderrug

• Topic Starter Topic Starter
Het lijkt alsof het iets minder wordt maar dat kan ook tussen mn oren zitten. Ben iig al meer dan 3 dagen klaar en een groot verschil merk ik zeker nog niet.

Vriend van me is een aantal weken bezig met sustanon + HGH, en heeft hetzelfde probleem als jou.
Ook hij is net als jij een heel aantal kilo bijgekomen op korte tijd, ook deels door spiergeheugen.
Volgens mij heeft het te maken met het feit dat je lichaam niet genoeg aanpassingsperiode heeft gehad om de fysische veranderingen aan te kunnen. Maar ik hoop voor jou dat het weer snel voorbij is...

Was voor mij 2x wel het geval geweest, ook pijn in de schouders wanneer ik aan de win zat
In ieder geval, hopelijk snel terug bezig bro !

Heb ook last gehad van mijn rug tijdens kuur; bij mij was het gekomen in mijn 4de week dianabol; na het stoppen van de dianabol is de pijn gelijdelijk verdwenen. De Dianabol was als kickstart bij mijn Deca/Sust.
Mijn onderrug stond zo gespannen, na slechts 1 setje BOR mocht ik het al vergeten..Gelukkig heb ik er de rest van mijn kuur geen last meer van gehad.

pffff gister bicep gedaan,met borst....man man wat een pijn,dacht dat ik ff in mijn valiumzak moest graaien,gelukkig niet gedaan

Waardoor dat dan? Je zat aan de Primo zag ik...pak je er verder nog iets bij??

Ja weet ik dus niet. Gebruik 500mg primo en wat provi,maar mijn rug lijkt wel ****ing beton,kan amper ademen

Raar man...en je hebt het pas sinds je met dat kuurtje bezig bent neem ik aan?

Ja met die primo.

Maak het zelf,misschien toch iets sterker ofzo,weet het ook niet anders

ja jaartje of 26 al

Ja maar libido ligt nergens....niet in mijn la,onder het bed....kan hem nerges vinden...das wel weer nadeel,op primo only. Ziet er wel gelikt uit,maar test is toch ook wel lekker

Zou 75mg testp eod genoeg zijn? of verkloot dat weer heel het effect van de primo wat hardheid betreft?

gr

nee denk dat het goed te doen is

nieren!

Ben nu een weekje bezig met een kuur en heb sinds een paar dagen enorme last van mn onderrug. Kon gisteren niet eens deadliften of rowen, en squatten zal er vandaag ook zeker niet inzitten.

Weet iemand hoe dit precies komt en of er iets aan te doen is??

Hoe hoog zit de pijn?
Ik heb het zelf ook gehad door een enorme back pump zonder
te trainen bij gewoon lopen had ik het al.
Er zijn geloof ik wel middeltjes tegen een backpump

Ik geloofdat dit vooral voorkomt bij dht aas

is backpump,is verkramping door doorbloeding. Wel vervelend. gaat bij mij wel wat beter nu.

Krieltje is primo ok zo'n backpomp product zoals ik vroeger had bij winstrol?

Ja ik zit op 500-600 pw . Gister ff gebogen na paar maanden,150kg lekker diep. Dan voel je toch dat het een verkramping is,onderrug staat er dan hard bij

Terug
Naar boven