MuscleMeat

Pijn in onderrug

• Topic Starter Topic Starter
Ik zet nu 2.5ml om de dag. Moet echt het probleem niet zijn aangezien ik deze zomer wel eens 4ml om de dag heb gezet. Van mn bil heb ik totaal geen last...niet stijf, helemaal niks.

---------- Toegevoegd om 21:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:40 ----------

Komt de pijn als je er druk op zet, dus bij een oefening of is de pijn er ook als je niets doet? maw zijn het backpumps of niet?

bekend fenomeen allessinds. In mijn ogen komt het door een plotse toename aan vocht. Na mijn wedstrijd zat ik ook met teveel vocht en kon ik zelfs amper in de auto zitten van de pijn in m'n onderrug.

Wat doe je eraan? Heb nog niets gevonden dat dan ook maar iets helpt...geduld hebben :(

edit : ook orals kunnen oorzaak zijn, en nee het hoeft daarom geen dbol te zijn :D de reden erachter weet ik ook niet

De pijn is ook licht aanwezig als ik niks doe...

Kan ik wel eens proberen...heb iig nog een potje magnesium+taurine caps hier thuis staan. Maar kan de winstrol er ook wel uitgooien...

Abnormaal last van men rug de laatste tijd! Ik dacht al dat ik een Hernia hing krijgen ofzo!

De ene moment heb ik niks, andere dag lijkt het alsof alles vastzit, voel me dus nu niet meer zo alleen met die teringzooi! word er wel stilletjes gek van!

Bij mij is het wel pas in de 4de week gekomen nadat ik een week thuis was met de griep, sindsdien is het niet meer echt weggegaan...

Lekker kuurtje trouwens Rob, lijkt me een knaller voor de zomer om lekker ripped te komen!

Om ripped te worden zou het ook lekker zijn...maar dit is een clean bulk kuurtje ;)

Je bent zker niet de enige nee haha

mss een zeer stom voorstel geen idee, maar die winstrol dehydrateert toch de gewrichten, kan toevallig zijn dat je wervelkolom nt genoeg smering krijgt en je onderste wervels ondervinden ook het meeste druk, wat aangeraden wordt dan is veel drinken en glucosamine met chondroitine. kan ook grandioos fout zijn.

Vind ik helemaal geen stom idee. Ik ga de winstrol er vanaf nu uit laten...ff kijken wat er dan gebeurd.

Yep,heb ik ook enorm ,wou ook een topic over starten,zit in bijna week 5 van sust,deca,slin,dbol en oxy:D
Als ik nog minder als 1 min. sta heb ik een enorme druk in me onderug,precies pomp,of als ik in de keuken sta koken of afwassen,
laat staan trainen.Oja ik ram per week 6ml in me reet

hey rob...

komt idd waarschijnlijk door de winstrol. Zat laatst zelf ook op 50 mg per dag....elke ochtend als ik bed uitkwam leek ik wel een opa...zo stijf en pijnlijk. Als ik bukte kon ik amper overeind en dat bleef hele dag zo. Nu ben ik er weekje vanaf en pijn en stijfheid is weg. Zou het gewoon niet kunnen dat het vocht rondom ruggewervels wegtrekt...zodat gewrichten minder soepel loopt??

Zou idd goed kunnen...zoals ik zei laat ik hem er vanaf nu uit. Hoop dat het dan weggaat zodat ik benen en rug weer fatsoenlijk kan aanpakken.

Ben es benieuwd als het dat is!

veel succes met de cycle, zal je wel netjes mee vooruitgang ! heb je trouwens wedstrijdplannen ?

Ja zal zeker wel goedkomen. Of ik wedstrijden ga doen ligt eraan hoeveel massa ik pak ;)

Zelfde aan de hand gehad. Naar men dokter toegegaan, en advies gekregen op men voeding te letten (lees: minder zout). Indien niets veranderde moest ik terugkomen. Is gelukkig daarna verminderd waardoor ik niet meer ben teruggegaan.

Weet niet als je er iets aan hebt....

Laatst bewerkt:
he ook problemen met de rug gehad,. na stop winny was het met een week weg...

Goed om te weten. Bedankt voor de reacties.

Heb ik ook wel is gehad, niet zo erg als jou. Injectie mss iets te hoog gezet en naar mn rug is gaan uitstralen.

ik neem geen winstrol en heb het ook, maar ik heb het volgens mij omdat ik de neiging heb om me wat scheef te houden bij het doen van sommige oefeningen

IMO die winny, heb er ook al last van gehad (kickstart - 4 weken 50 mg/ eod), nadat ik gestopt was, ging de pijn 3 dagen erna redelijk snel weg

Terug
Naar boven