Melonz
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 312
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik had/heb er ook last van...vooral bij het loslaten van dumbbell en met name barbell trekt er een hele pijnscheut door mn pols heen.
iemand vertelde mij dat het kan liggen aan mijn "upright rows" oefening met barbell voor schouders. De beweging die je dan zou maken zou die pijn in pols veroorzaken. Ik heb em nu 3 weken achterwege gelaten en moet zeggen dat het inderdaad al iets beter gaat met biceps trainen...
Alleen met dumbbells.Doe je het met een barbell (rechte stang) of met dumbbells?
Als je met barbell doet moet je ez-bar gebruike is betere stand voor je polsen
Bicep curls zijn tijdverspilling. Wil je ze doen, ga dan niet overdrijven. Direct arm training zie ik meer als bijvullers.Hoi
Ik krijg vaak pijn in mijn pols na ongeveer 15 x biceps curls te doen. Ik doe het met 5 KG (totaal). Kan ik hier wat aan doen? Of moet ik misschien met wat minder KG beginnen ?
Ik ben pas een week bezig.
tnx!![]()
mooiDoortrainen heb ook last van m'n polsen en onderarmen, zolang je zorgt dat je geen blessures oploopt worden ze alleen maar sterker
Doortrainen heb ook last van m'n polsen en onderarmen, zolang je zorgt dat je geen blessures oploopt worden ze alleen maar sterker

waarom zien we hier nooit topics over pijn bij squatten ofzo -.-

Goeie voornemens jeweeetooogNog ff snel dikke biceptzz en sixpack kweken voor de zomer.
Gelukkig zijn alle nieuwjaars sporters over een paar weken weer pleite. Hebben wij weer de ruimte.
Maar dan kan je gewoon doen als Nicolas en tijdens het trainen roepen : ''stomme voetballers'' 
Waarom zien we hier nooit topics over pijn bij squatten ofzo -.-