Fitness Seller

pijn in schouder

Redmuscle

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m90
Massa
97kg
Ik heb altijd als ik front raises of side raises doe met dumbbells last van mijn schouder. Ik heb er dan echt pijn aan en ik voel steeds een soort van knikje wanneer ik voorbij een bepaald punt kom bij de oefening. Dit is ongeveer als ik mijn arm horizontaal heb.. Het is erg lastig, want de oefeningen durf ik zo niet te doen..

De techniek is wel goed, want ik vroeg het aan de medewerkers van de gym en die zeide dat de techniek wel goed was en ik deed het ook hetzelfde als hen.. Ze wisten niet wat het was echter..

Kan iemand tips geven?

begin maar rotator cuff oefeningen te doen

Om de hoeveel dagen ken je het beste die shoulder dislocations doen..??

en laat die front raises maar zitten, dat is echt een nutteloze oefening als je het mij vraagt. Zeker als je een goed schema hebt waarbij de borst en schouders goed gepakt worden.

en laat die front raises maar zitten, dat is echt een nutteloze oefening als je het mij vraagt. Zeker als je een goed schema hebt waarbij de borst en schouders goed gepakt worden.

front-, side- en bentover-rear-raises, topoefeningen.

om even over het onderwerp in te pikken. ik heb regelmatig verzuring in mijn rechter schouder (voornamelijk als ik bench press doe)
weet iemand waar dit aan kan liggen?

Ik heb altijd als ik front raises of side raises doe met dumbbells last van mijn schouder. Ik heb er dan echt pijn aan en ik voel steeds een soort van knikje wanneer ik voorbij een bepaald punt kom bij de oefening. Dit is ongeveer als ik mijn arm horizontaal heb.. Het is erg lastig, want de oefeningen durf ik zo niet te doen..

De techniek is wel goed, want ik vroeg het aan de medewerkers van de gym en die zeide dat de techniek wel goed was en ik deed het ook hetzelfde als hen.. Ze wisten niet wat het was echter..

Kan iemand tips geven?

Ik heb ook zo'n knakje bij een bepaald punt, bij overhead press.

Nooit last van tot na een jaar en half trainen, en wat zwaarder gaan (push press etc), dan kwam er wel wat pijn bij zien. Na veel zoeken heb ik gevonden dat voor veel mensen gewoon dislocations werken, zo'n 50 reps op de dag dat je geen schouders/borst traint vlak voor het slapen.

Maar dat werkte voor mij niet (of ik deed het niet lang genoeg, 2 weken) en toen kwam ik deze link tegen:
http://www.youtube.com/watch?v=A0ONHZmsFec

Helpt wel goed bij mij.

begin maar rotator cuff oefeningen te doen

dit dus

Terug
Naar boven