Fitness Seller

Pijn in schouders

Anoniemeling

Cool Novice
uitgeschakeld
Waardering
0
Hallo allemaal,

De afgelopen maand heb ik zeer last van mijn schouders gehad tijdens het bankdrukken. Ik train mijn schouders 1 keer per week en borst 2 keer. Ik heb altijd een korte warming up en strekoefeningen vóór het trainen, maar alsnog blijven mijn schouders pijn doen tijdens het banken. Iemand een idee hoe dit kan komen ?

Alvast bedankt

Misschien kleine blessure opgelopen ofzo, wat voor pijn is het? (gewricht / spier / ?)

"een korte warming up "
Zal niet zeggen dat dit de oorzaak is maar kan wel mede door zijn.
Goede warming up is essentieel!!

Verder zou ik je schouder even ontzien. Beter een rust(herstel) fase inlassen dan dadelijk niets meer kunnen doen.

Let op: Als je in een kuur zit dan wordt het helemaal onderdrukt. Wil dus zeggen dat het ernstiger is dan je denkt.

Suc6...

• Topic Starter Topic Starter
Okee dank jullie wel mensen, en @ wildhorse: misschien dat ik toch maar es even afzie van de schouderoefeningen een tijdje idd, en ik kuur niet om het toch maar af te maken

Ik had laatst ook schouder problemen, toen ben ik 1 week drastisch lichter gaan trainen met schouders en borst en dan 20 herhalingen doen. Dit heeft voor mij geholpen. Ook heb ik 's nachts Ice Power erop gesmeerd voor mij werkte het magisch!

Terug
Naar boven