AndroidHealthClinic

Pijn me kont van shakes

Waardering
0
De laatste tijd heb ik heel veel pijn telkens als ik shakes ga gebruike krijg ik na 2 dagen ofzo een hele erge branderige pijn na het poepe of als ik moet poepe het lijken net aanbeien maar dat kan niet want me ontlasting is gwn dun ik heb het vooral bij de shakes lean gainer en mammoth vroeger had ik er nooit last van het begon bij die twee shakes
wat kan hier van de ooorzaak zijn?

hartelijk dank alvast Stefano

Goede vraag! :o

heb je het vooral 's avonds? dan kunnen het ook wormpjes zijn, veel te vinden over op google. raadpleeg je huisarts zou ik zeggen, veel voorkomend probleem en ermee rondlopen is dom. Oplossing is meestal zeer eenvoudig.

• Topic Starter Topic Starter
nee dat is het absoluut niet het is echt de huid bij me misschien stom gezegd poepgaatje wat heel erg brand.

Ik ken je probleem. Het is een hel om te moeten poepen :D Ik gebruik ook weer Mammoth en heb er ook ontzettend last van :o

hmm nooit last van, bij mij gaat poepen altijd wel betrekkelijk eenvoudig...
dan weet ik het ook niet :)

Hoe vaak poep je op een dag? Heb er tijdens de bulk erg last van.. 5 x poepen sowieso!

waarom wissel je dan niet van merk, misschien ben je wat lactose intollerant, probeer een whey isolaat ofzo

brandende aars is een handicap en niets om je voor te schamen!

hahah

mikeh ben je serieus of zeg je maar wat ?

Misschien eerst eens een tijdje met water proberen? Ik denk dat mijn shakey met havermout en mammoth niet lekker is met water. K*t.

wat heeft het ermee te maken dan dat je met water doe?

Lactose zit in melk en sommige gainers/wheys. Lactose intolerantie zou goed kunnen denk ik.

Nee, heb het alleen als ik goed aan het bulken ben. Ik krijg dan ook veel meer vezels binnen dus ook dat zou de oorzaak kunnen zijn. Als ik me niet aan mn schema houd heb ik er totaal geen last van. Veel dikkere poep ook!

Wat een onderwerp zeg. :D

ja ik wil er van af maar weetje wat het is ik wil bulken anders word ik nooit groter maar alsik ga bulke ga me reet brande als een hel

Eet je veel volkorenbrood, havermout etc. en krijg je veel vezels binnen?

ja eet altijd volkoren brood eet niks anders krentebolle kwark al die shit

Je moet die dingen ook niet in je kont steken.

Terug
Naar boven