XXL Nutrition

Pijn na injectie

kevindb91

Novice
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
89kg
Vetpercentage
14%
een verpleegster heeft bij mij injectie gezet met een 21g 40mm dit was in de voorkant van mijn quad. Deze doet nu redelijk veel pijn moeite met stappen etc. Dit is mijn eerste kuur en 2de prik waar ik nu echt enorme last van ondervind, kan zelfs moeilijk trainen. Ik gebruik 200mg test e van prime pharma 2x per week. Wat kan ik doen om deze pijn te verhelpen. (Quad voelt wat warmer) ben nu 2 dagen na de prik. Zijn er tips om dot te voorkomen?

Inmiddels meer dan 10 jaar geleden belde een vriend in paniek op na zijn eerste inject dat hij niet meer kon lopen. Ben toen zijn dak op moeten klimmen door zijn slaapkamerraam naar binnen gekomen om hem gerust te stellen dat dit normaal was.

Good old days

een verpleegster heeft bij mij injectie gezet met een 21g 40mm dit was in de voorkant van mijn quad. Deze doet nu redelijk veel pijn moeite met stappen etc. Dit is mijn eerste kuur en 2de prik waar ik nu echt enorme last van ondervind, kan zelfs moeilijk trainen. Ik gebruik 200mg test e van prime pharma 2x per week. Wat kan ik doen om deze pijn te verhelpen. (Quad voelt wat warmer) ben nu 2 dagen na de prik. Zijn er tips om dot te voorkomen?
Stoppen met prikken, en leren injecteren.
Let wel hé..ik ben natty. Maar zo moeilijk kan het niet zijn.

Vindt dat er ook best wel een harpoen gebruikt is om in je quad te injecteren. Zou dan zelf eerder voor een 0,6x25.

Eerste keren doen sowieso zeer. Je spieren zijn dit niet gewend dat noemen ze wel "virgin muscle". Zal een paar injecties duren.

Vindt dat er ook best wel een harpoen gebruikt is om in je quad te injecteren. Zou dan zelf eerder voor een 0,6x25.

Eerste keren doen sowieso zeer. Je spieren zijn dit niet gewend dat noemen ze wel "virgin muscle". Zal een paar injecties duren.
Beste harpoen idd, zal je nog wel een paar dagen goed voelen🤣

Dat is zeker een goede harpoen. Ik gebruik de 21G naalden om de gear uit de vial te trekken en gebruik dan vervolgens een oranje 25G 0.5mm x 25mm naald om te injecteren. Ook zou je een andere injectie site kunnen gebruiken. Mijn voorkeur gaat uit naar ventro glutes. Doet het dan alsnog pijn, dan zou je een kunnen kijken welke olie is gebruikt in je gear. Zelf vind ik MCT olie het fijnst.

Om pijn evt. zwelling tegen te gaan kun je Ibuprofen nemen.

Wat belangrijker is om te voorkomen, is een dunnere kortere naald gebruiken.
21g 16mm gebruik ik voor gear opzuigen en 27g 19mm voor injecteren in oa je schouder, quad.

Vaak verkoopt een dealer 5ml spuit met 21g 40mm naald, dat komt uit de oertijd (40j geleden) online koop je 100 naalden voor iets van 5 piek. Ook koop je daar gelijke alcohol pads voor reinigen van je vialtop en inject spot. ( dus 2pads per keer)
koop gelijk 1ml spuit voor fijne dosering. Evt kun je.25g oranje naalden kopen in 25mm

Terug
Naar boven