MuscleMeat

Pijn van Testo!

boensy

Novice
Waardering
0
Heeej Allemaal,

Ben pas weer met kuurtje begonnen en heb nu 3x geinjecteerd, en alle 3 de x-en heb ik een dag later veel maar dan ook echt veel pijn op en rond de plek van injecteren !.
kuur weleens vaker en vorige kuren met testo ook helemaal geen last gehad.

Nu heb ik hier 3 vials van GS waarvan degene waar ik mee bezig ben een ander lotnummer is dan die andere 2.
Om alles uit te sluiten wil ik nu aan een ander lotnummer gaan beginnen maar dat is pas aankomende maandag weer (hou jullie op de hoogte)

Iemand hier die er ook last van heeft? of gehoord heeft?

Boensy

1m93
92 Kilo
8%

(weet nie of ik in juiste gedeelte zit met deze post, als dat niet zo is dan alvast mijn excusses)

Als Testo pijn gaat doen, moet je hem een paar Baco's geven :thumb:

Nee, ik heb ook last gehad van alle langzame esters die ik ooit heb gezet... Dat is gewoon stroperig spul, moet relatief veel kracht gebruiken bij het spuiten waardoor je ongemerkt met de naald beweegt en dat doet denk ik ook zeer.

Laatste keer test prop van GS gebruikt en helemaal nergens last van gehad; behalve een harde tampeloeris :p

Volgens mij hoort het er een beetje bij... Trouwens met deca (Norma) had ik helemaal veel last.

Sterkte

niets aan de hand! je lichaam moet er ff aan wennen!
komt door de hoge BA concentratie..
wie groot wil worden moet pijn lijden... ;)

Testo, wat doe je boensy toch allemaal aan, jongen :D

• Topic Starter Topic Starter
G21 zei:
niets aan de hand! je lichaam moet er ff aan wennen!
komt door de hoge BA concentratie..
wie groot wil worden moet pijn lijden... ;)

Ik heb hiervoor precies hetzelfde gebruikt, 10 weken lang nergens geen last van gehad.
Heb nu net (13:00) een injectie gezet van die testo van het andere lotnummer.......ffies afw88 tot morgen en dan zal ik terug komen om te zeggen of deze ook pijn deed of nie (dan vermeld ik gelijk de lotnummers erbij)

kan best zijn..aangezien het UG labs zijn, kunnen verhoudingen nog wel eens afwijken, misschien had deze lading een hogere BA verhouding, dat verklaard je au..!

Misschien kun je het mengen met andere gear, of heb je test only?

het is wss van je naald teveel te bewegen,had ik ook regelmatig last van met de deca,ligt niet aan het spul zelf denk ik,ik heb de rest door m'n vriendin laten doen en dan was the booboo gone :)

Testo doet altijd pijn als je meerdere ml's zet....van deca hoor je helemaal geen last te hebben dus dan heb je echt met je naald in je poot zitten roeren,kerel.

tja de eerste keer prikken wat wil je man :D schrik om het verkeerd te doen :) maar achteraf wel lekker op gegaan :) de pijn was maar een kleine opoffering :)

Rob G zei:
Misschien kun je het mengen met andere gear, of heb je test only?

Heb nog wel wat anders (Masteron) erbij, maar dat isse pas voor in week 8.
Ik heb zoals eerder hierboven getikt vandaag een injectie gezet met testo van een ander lotnummer.........tot nu toe geen last, ik kom daar morgen op terug en zal de lotnummers vermelden dan

Testo zei:
Testo doet altijd pijn als je meerdere ml's zet....van deca hoor je helemaal geen last te hebben dus dan heb je echt met je naald in je poot zitten roeren,kerel.

Ja, klopt.... was de eerste keer dat ik moest prikken... nogal stressig toen... :rolleyes:

Daar ben ikke weer hee........

Oke, gisteren dus injectie van ander lotnummer gezet en NERGENS last van! :rolleyes:

Zoals ik al zei komen hier de lotnummers nog ffies :

Testo E - GS - lot:435284 exp:06-2009 ( Hier had ik dus 3x veel maar dan ook echt VEEL pijn van :eek: )

Testo E - GS - lot:435285 exp:01-2010 ( Geen problemen mee! )

Boensy

ironmike86 zei:
het is wss van je naald teveel te bewegen,had ik ook regelmatig last van met de deca,ligt niet aan het spul zelf denk ik,ik heb de rest door m'n vriendin laten doen en dan was the booboo gone :)

Dit is de voornaamste reden van de pijn hoor :)

Ik laat alles zetten heb nooit last van iets , zelfs niet als ik elke dag prop en winstrol zet !

Kenjie zei:
Dit is de voornaamste reden van de pijn hoor :)

Ik laat alles zetten heb nooit last van iets , zelfs niet als ik elke dag prop en winstrol zet !

Zie (en LEES) eens hierboven (allemaal)..........
meerdere kuren gehad en NOOOOOIT pijn gehad en altijd zelf gezet!

En nu met ander lotnummer ook GEEN pijn en ook weer ZELF gezet!

maargoed, voor diegene die ook dat lotnummer ter beschikking hebben hoor ik het misschien nog wel.

wat ben je toch een aansteller dennis :roflol:

heb ik ook wel vaker last van , toevallig deze week niet :D

niks mis mee , tis soms alleen wat moeilijk te gaan ziten :)

Effe 15min op de verwarming scheelt bij mij ook aanzienlijk..

Terug
Naar boven