MuscleMeat

Pijn van Testo!

Test is test en als je 3ml per keer zet heb je gewoon pijn in je fl**ker of je nou verwarmt of niet,maakt allemaal niks uit.

Ik verwarm zowiezo standaard al omdat anders die olie niet door een 0.6 te spuiten is.

Testo zei:
Test is test en als je 3ml per keer zet heb je gewoon pijn in je fl**ker of je nou verwarmt of niet,maakt allemaal niks uit.

Ik verwarm zowiezo standaard al omdat anders die olie niet door een 0.6 te spuiten is.

welke naaldmaat heb jij dude ??

Ik voel zelf echt helemaal niets... als het in de gluteus maximus wordt gezet. Meestal voel ik een sensatie net of er een klein druppeltje water op mijn bil valt en meteen daarna is het vrijwel compleet gevoelloos. Eerste keer dat een vriendin het bij me zette dacht ik echt van .. wanneer gaat ze nu beginnen ? bleek zal al halverwege te zijn :D

Ik probeer tijdens het injecteren gewoon compleet te ontspannen .. maar ja laatst lag ik daar dus ontspannen met de naald erin en liet ik een windje... ik excuseerde me in schaamte, maar moest ineens schaterlachen om die hele situatie.. die vriendin liet van schrik de naald los terwijl die dus even vrij spel had in mijn bilspier... :P vervolgens ging ze door nadat we uitgelachen waren en toen dacht ik echt .. nou dat wordt zeker weten pijn morgen... maar nee hoor voel er helemaal niets van. Verder verwarmt ze de ampullen voor door ze in haar hand warm te vrijwen.;)

• Topic Starter Topic Starter
Daaaaar ben ikke weer.......

Vandaag een nieuwe vial gekregen, diegene had MEERDERE klachten gehad van dat lotnummer !!!!!

dusssss.....hebben jullie nog dat lotnummer liggen!??......zou het maar niet proberen!

boensy zei:
Daaaaar ben ikke weer.......

Vandaag een nieuwe vial gekregen, diegene had MEERDERE klachten gehad van dat lotnummer !!!!!

dusssss.....hebben jullie nog dat lotnummer liggen!??......zou het maar niet proberen!

!!!!! MOOI NUMMER :D

Met je nieuwe vial tot nog toe geen problemen gehad??

• Topic Starter Topic Starter
hurby zei:
Met je nieuwe vial tot nog toe geen problemen gehad??

Daar ga ik over een weekkie of 4 mee beginnen......
Maar die nieuwe heeft zelfde lotnummer als ik toen had gezet (waar ik GEEN last van had)

Terug
Naar boven