Fitness Seller

pijnlijke frontload met test prop

zou je, als je een test prop ampul van 250mg/ml hebt (iraanse geloof ik), deze voor de helft kunnen zetten en de spuit gewoonin een kluisje bewaren??? Of moet je de halve ampul opzuigen en de rest bewaren of moet je alles in 1 keer zetten (wat me een beetje veel lijkt)

EDIT: foutje, verkeerd gekeken. Die Iraane is testoviron DEPOT dus geen zuivere test prop.

Weet er iemand wel andere merken Test prop naast GS, die goed in de markt liggen??

Laatst bewerkt:
lijkt mij het meest hygienische om gewoon de spuit volledig te vullen en de helft te bewaren in de spuit. Uiteindelijk injecteren met een nieuwe naald uiteraard.

Just my 2 cents.

• Topic Starter Topic Starter
Navy zei:
Ik denk dat je je dat toch wat beter moet verdiepen is AAS. veel van GS zijn vloeistoffen zit teveel werkende stof in per ml, vreemd als het dan niet zou werken. Zeer zeker de injectables van GS zijn topie. Met de grote merknamen neem je een groter risico om fakes in handen te krijgen, zeker als je een newbee ben.
Als je bron maar betrouwbaar is. en als het dan niet werkt is er iets anders niet in orde. Bijv. voeding. of je reageerd gewoon slecht op AAS.

Greetz
Slechte reactie op AS kan ook veroorzaakt worden door aangeboren gevoeligheid voor de stoffen waarmee de injects gemengd worden.
Ik heb het nu over allergieen want dat verklaart ook waarom de ene geen last heeft van een goed middel en de andere overreageert.

rustig bro. He's just giving extra info. ;)

eesj mijn eerste spuit op een bepaalde plaats deed ook megapijn kon nie normaal lope....maar de 2de spuit op die bepaalde plek ging alweer een stuk beter....weet niet waar het aanligt...en nu na 10 talle spuitjes(jaja ed tren prop) gaat et pijnloos...groete

Ilya zei:
had IP dat ook niet....ampullen met teveel alcohol waardoor bijna iedere inject weer genieten was/is. Ik kan me dit nog herinneren van DBB (marcus).

Whatever happened to IP eigenlijk ?

yep thats IP allright. zeeer pijnlijke injecties door te hoge BA/BB gehalte. vooral bij tren zeer pijnlijk.

IP bestaat nog steeds. wordt ook nog verkocht. maar door de komst van GS op de achtergrond beland
ZOu eigenlijk zijn Parabolan wel eens willen testen. just for fun sake :)

Viromone van Nordic, is nu verkrijgbaar met een substantie dat zorgt voor pijnloze injecties. Ik gebruik het ook, het is topspul.

Levrone@

viromone maat van mij gebruikt het ook. topspul

Auwww!!!!!

He bro,

Denk dat je een zenuw geraakt hebt, heb het namelijk ook een keer gehad kon een week niet lopen, en als de plek pijnlijk blijft dan heb je waarschijnlijk bad shit, heb test. wel is uit oostblok gehad en dammm... niet lekker..

don't worry gaat allemaal over..

mzl. hotbear

GS prop is pijnlijk...alle prop die op 100 mg/ml gedoseerd is doet gewoon zeer..de ene keer heb je wat meer last dan de andere..maar binnen twee dagen moet het weg zijn..ik zet het altijd in mijn schouder of triceps..
Virormone is top of the bill qua propionate...maar de prijs ligt rond de 75-80 euro per 1000 mg..voor GS betaal je de helft...

D.W.

dutch windmill zei:
GS prop is pijnlijk...alle prop die op 100 mg/ml gedoseerd is doet gewoon zeer..de ene keer heb je wat meer last dan de andere..maar binnen twee dagen moet het weg zijn..ik zet het altijd in mijn schouder of triceps..
Virormone is top of the bill qua propionate...maar de prijs ligt rond de 75-80 euro per 1000 mg..voor GS betaal je de helft...

D.W.

klopt. ik heb de originele van Ferring nog zelfs :D

Ben zelf zeer tevreden over de GS lijn..

[Link niet meer beschikbaar]

zijn dat nieuwe oude labels op dit potjes.

Hm er staat onderaan dat we ook suggesties in kunnen dienen :) Iemand een idee ??

Ey Navy jij meent altijd alles zo goed te weten en dat is soms echt irritant zeg...je hebt wel es gelijk maar jezus je zou eens niet gelijk hebben!
Er zijn talloze mensen geweest die met GS producten gewoon nul gescored hebben en sure je kunt een deel daarvan aan slechte voeding en training ofzo wijten (ookal was die uitstekend) maar soms dan word gewoon bewezen dat niet alle batches van GS in orde zijn. Ik heb nog bijna niemand gehoord die tevreden was over EQ van GS bijvoorbeeld. Met GS neem je gewoon een gok. Of je hebt goed spul of niet. Punt uit.

kickboxtony zei:
Ey Navy jij meent altijd alles zo goed te weten en dat is soms echt irritant zeg...je hebt wel es gelijk maar jezus je zou eens niet gelijk hebben!
Er zijn talloze mensen geweest die met GS producten gewoon nul gescored hebben en sure je kunt een deel daarvan aan slechte voeding en training ofzo wijten (ookal was die uitstekend) maar soms dan word gewoon bewezen dat niet alle batches van GS in orde zijn. Ik heb nog bijna niemand gehoord die tevreden was over EQ van GS bijvoorbeeld. Met GS neem je gewoon een gok. Of je hebt goed spul of niet. Punt uit.

Hey tony, misschien dat je gelijk hebt. Er kan best verschil zitten in de batches. De wat nieuwere reviews zijn inderdaad iets minder positief. Als je een stukje terug gaat in het archief zie je veel positieve reviews.

Bij mij begint de test prop nu in ieder geval goed te werken, want de puisten komen er langzaam aan. Ik zet hem nu trouwens in mijn been en dat geeft een stuk minder ongemak dan de schouder.

JAh klopt...over het algemeen zijn hun test producten in orde. Daar heb ik nog nooit iets slechts over gehoord maar er zijn een aantal andere producten die minder veel gebruikt worden waar het gros van de mensen zijn vraagtekens bij zet.

Lijkt me leuk als iemand een keer een serie GS producten laat testen. Verschillende batches natuurlijk. Dan is de waarheid snel boven tafel en zal GS ook even goed wakker geschud worden.

Iets anders wat me opvalt is dat er 1 of 2 mensen zijn die de GS producten extreem komen verdedigen op dit forum. Toevallig ken ik een paar van deze figuren en ik noem verder geen namen maar laten we maar zeggen dat ze zelf behoorlijk wat baat hebben bij GS. Ik bedoel hier overigens geen dealers mee voordat die dalijk met zn allen op mn dak vliegen. Vind ik erg kromme bezigheid maar dat heb je toch altijd.

Laatst bewerkt:
kickboxtony zei:
JAh klopt...over het algemeen zijn hun test producten in orde. Daar heb ik nog nooit iets slechts over gehoord maar er zijn een aantal andere producten die minder veel gebruikt worden waar het gros van de mensen zijn vraagtekens bij zet.

Lijkt me leuk als iemand een keer een serie GS producten laat testen. Verschillende batches natuurlijk. Dan is de waarheid snel boven tafel en zal GS ook even goed wakker geschud worden.

je weet het allemaal leuk te vertellen Tony, maar een week terug las ik iets van GS is echt topspul..nu is het rommel...etc..GS produkten zijn getest door een onafhankelijk lab..als je even hier op het board of op andere amerikaanse boards zoekt zal je de test uitslagen zo vinden...

En hoe weet jij dat sommige dingen minder veel gebruikt worden?...denk je dat elke bodybuilder in Nl op dutchbodybuilding.com zit?...het gros van de mensen?..als ik je vertel dat er ongeveer 2000 flesjes eq gemaakt zijn en er maar een paar klachten van zijn...zou het dan rommel zijn...trouwens met die kuur die jij neeemt zal je er nooit achter komen wat wel heeft gewerkt en wat niet...

D.W.

Terug
Naar boven