AndroidHealthClinic

pijnlijke frontload met test prop

Ik zit zelf op bb.com 24/7 lieverd. Kom eigelijk bijna nooit op dbb.com alleen even vlug doorlezen of er iets interessants staat. Ik woon zelf dus ook in de VS en ik kom uiteraard vaak over de vloer in de grote gyms daar dus ik weet echt wel wat er wel en niet goed werkt bij mensen. Ik geef je ook gelijk trouwens nu ik die resultaten gezien heb ben ik ervan overtuigd dat GS echt top spul maakt maar ik blijf erbij dat dat met hun EQ niet altijd zo is. Geef me maar eens een link waar positieve resultaten over EQ vermeld worden. Ik ken toch wel zo'n 50 mensen die het allemaal geprobeerd hebben ook EQ-only en niemand scoorde er meer als een kilo mee wat dus niet eens van de EQ was.

Ik ben wel eens vaker in de weer geweest met anabolen en omdat ik 3 verschillende gebruik in 1 kuur betekent niet dat ik niet weet welke anabole onafhankelijk van elkaar een effect op mij hebben. Zoals je weet heeft iedere AS zijn eigen kenmerken en een getraind lichaam en geest kan bepaalde resultaten zo eruit pikken en in lijn leggen met wat er zou moeten gebeuren met die bepaalde drugs. Vond je post een beetje aanvallend...

Peace bro

Terug
Naar boven