Fitness Seller

Wanneer leven pijn doet

Status
Niet open voor verdere reacties.
dan zou er dus alleen de mogelijkheid tot positieve feedback overblijven. En dan is het geen vrije mening meer. Het is een gevoelig topic en daarom reageren mensen heel respectvol.
Maar positieve feedback wil niet zeggen dat je alles met de mantel der liefde bedekt. Maw, alles overgiet met een sausje van medelijden.
Negatieve feedback kan ook inhouden dat je even bij jezelf te rade gaat. Deze is makkelijke genoeg te onderbouwen.
Feedback heeft met de vorm te maken, die je gebruikt om de inhoud duidelijk te laten maken. een van die vormen is assertief reageren.

• Topic Starter Topic Starter
Nou ik zie zelfs dat dit topic een waarderingkje lager is geworden en ik een bom negatieve karma erbij heb :). Serieus mensen ik snap niet wat je in een topic als dit doet als je toch gaat afzeiken want dat is het nou eenmaal als je naar guardian ze zin kijkt. Maar he das ook maar weer een mening of niet? Heeft dan weinig nut zoiets in het topic te stoppen maar doe toch maar want iedereen mag ze mening geven ;). De mensen van wie ik de positieve feedback heb gekregen zie je dan opeens niet meer :cool:. Nou mensen maak maar lekker van het topic wat je wilt :thumbs: Waar het echt om ging weet toch geen mens meer dus laten we er maar een lekker zeiktopic van maken als jullie het toch zo zien :cool:
Ik zelf heb er in ieder geval dan niets meer te zoeken.

builderB zei:
dan zou er dus alleen de mogelijkheid tot positieve feedback overblijven. En dan is het geen vrije mening meer. Het is een gevoelig topic en daarom reageren mensen heel respectvol.
Maar positieve feedback wil niet zeggen dat je alles met de mantel der liefde bedekt. Maw, alles overgiet met een sausje van medelijden.
Negatieve feedback kan ook inhouden dat je even bij jezelf te rade gaat. Deze is makkelijke genoeg te onderbouwen.
Feedback heeft met de vorm te maken, die je gebruikt om de inhoud duidelijk te laten maken. een van die vormen is assertief reageren.

Kijk eens naar guardian ze zin. Doet dat nou het topic goed. Alsjeblieft zeg. Ja laten we er allemaal negatieve feedback in stoppen :thumbs:. Daar leren we weer van. Maar hey laat ik mezelf even te rade gaat wat guardian zei "Ik heb spijt mij zooi hier gepost te hebben in dit zeiktopic". Ja wat leer ik hier nou van beste BuilderB dat het een zeiktopic is :). Nou als dat het is geworden hoef ik er ook niet meer mij energie in kwijt. Leg me trouwens ook maar uit wat er zo geweldig is aan negatieve feedback. Want bij de negatieve feedback zat ook nog eens dat ik een shitload negatieve karma erbij heb gekregen en het topic een waardering lager is gezet. Zoals ik al zei is het opbouwend of met een onderbouwing erbij waarom prima. Maar op het punt dat mensen gaan zeggen dat het een zeiktopic is en ze spijt hebben hun zooi er hebben gepost omdat ze hebben geblowd... Haha nou goed als je daar achter staat ieder ze ding :cool:. Zeer wijs en leerzaam moet ik zeggen :thumbs:

Laatst bewerkt:
Je leest nu echt alleen wat je wilt lezen. Waarom niet even een beetje meer afstand nemen. Niet alles is zo negatief en al helemaal niet zo op de persoon gespeeld als je het nu doet voorkomen. :)

Dani zei:
Je leest nu echt alleen wat je wilt lezen. Waarom niet even een beetje meer afstand nemen. Niet alles is zo negatief en al helemaal niet zo op de persoon gespeeld als je het nu doet voorkomen. :)

Nou ja dat zit er niet meer bij als je guardian zijn zinnetjes leest en iedereen er nog eens mee ingaat. Als mij topic een waardering lager word gezet en ik negatieve karma erbij krijg. En niet alles is misschien zo negatief maar het zit er zeker wel bij... En ik heb geen zin meer mij mening te verdedigen en 1000 keer uit te leggen waar dit topic om ging. Tuurlijk mag iedereen zijn vrije mening geven maar vertel mij wat er nou zijn inhoudelijk is aan dit topic toe te voegen dat het een zeiktopic is en ik spijt heb mij zooi hier gepost te hebben" En dat andere het enkel bevestigen dat zoiets moet kunnen. Is niet alleen leuk voor mij maar ook voor de mensen die hier gepost hebben. Jammer genoeg zie je die opeens helemaal niet meer.

Inderdaad, het is te mooi weer om je druk te maken. En nogmaals, zie niet ieder puntje van kritiek gelijk als een aanval. Daarmee ontspoort het topic alleen maar meer.

EricR zei:
Inderdaad, het is te mooi weer om je druk te maken. En nogmaals, zie niet ieder puntje van kritiek gelijk als een aanval. Daarmee ontspoort het topic alleen maar meer.

Ik ga me er ook niet meer druk om maken. Het is nu wel goed geweest. En het is makkelijk te vertellen dat het niet een aanval is als je een bom negatieve karma krijgt , je topic een waardering lager is. En men letterlijk zegt dat het een zeik topic is en spijt heeft erin gepost te hebben. Zal wel aan mij liggen.

Het is mooi geweest. Het topic begint nu wel erg te ontsporen. Ik gooi hem dicht voor er wel iemand gekwetst raakt.

We hebben btw nog steeds geweldige temperaturen en een stralende zon, is het leven soms niet heerlijk :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven