AndroidHealthClinic

Wanneer leven pijn doet

Status
Niet open voor verdere reacties.
firedsoul zei:
grappig dat je al die mensen zo noemt :).
ik ben inderdaad erg leuk. :D

Maar goed; er zitten wat oude bokken tussen. Ik ben er zelf ook 1 van. Maar het gemiddelde ligt niet bepaald hoog, toch?

Wat wel even duidelijk moet zijn: ik sympathiseer met iedereen die met zulke problemen loopt. Maar sympathie betekent niet dat ik het klakkeloos overal mee eens moet zijn.

Peoples zei:
:roflol:

Ik heb met Dani langdurig over dit onderwerp gediscuseerd tijdens de BBQ. En ik ben het voor de volle 100% eens met haar.

Laten we wel wezen, er worden hier verhalen neergezet waarvan ik bijna zeker weet dat deze aangedikt zijn en het wordt meer een topic: Kijk mij eens even zielig zijn. En denk niet dat dat de bedoeling is.

Ik vind het tof voor je als je hier kracht uit haalt.
Dit is iets waar ik wel even over struikel.. Verhalen aandikken ? kom op, dat doe je als je 6 jaar bent .. Dit topic is voor ons dan ook niet bedoelt met de insteek kijk mij eens zielig zijn ,... het enige wat we inderdaad doen is verhalen met elkaar delen. En elkaar daar op aanvullen.

Hiekie zei:
Dit is iets waar ik wel even over struikel.. Verhalen aandikken ? kom op, dat doe je als je 6 jaar bent .. Dit topic is voor ons dan ook niet bedoelt met de insteek kijk mij eens zielig zijn ,... het enige wat we inderdaad doen is verhalen met elkaar delen. En elkaar daar op aanvullen.
Dan stel ik voor dat jullie daar mee door gaan.

Maar het gaat ongetwijfeld vaker gebeuren dat iemand er zijn vraagtekens bij zet, bij het verhaal of de motieven het te posten. Zoals Phreak al stelt, de discussie heeft meerdere openingen, daar moet je op voorbereid zijn als je post op een openbaar forum.

En terug ontopic dan maar weer :)

Gr. D.

• Topic Starter Topic Starter
Hiekie zei:

Ik denk dat we maar beter het positieve kunnen uithalen wat er in zat. Ik heb wel veel goeie meningen en feedback van dit topic gehad. En een paar goeie personen leren kennen waaronder jou Hieki :). Tja voor de mensen die wel positief waren en die het topic aanvulde wil ik danken. Dj Phreak en Peoples.. Ik denk niet dat jullie veel van dit begrijpen en vraag me dan ook wat jullie in die topic doen als je toch zo gaat reageren :). Na gezegt te hebben dat jullie denken dat het aangedikt word nee mensen sommige mensen hebben het wel zo zwaar. IK vind het nog altijd een goed topic vervuilt :) Maar ik zal me er dan ook niet meer mee bezig houden. Er staan goeie adviezen en meningen en die heb ik meegenomen. Het is goed emoties te delen of dat nou op een internet forum is of tegen je real life buddys. Maarja... Jammer dat sommige mensen er niet zo over denken :). Dit is mij laaste berichtje in die topic ik wens iedereen nog sterkte en suc6 en hoop dit het laaste tafereeltje genegeerd kan worden. Er stonden wel zeer goeie meningen in van wijze mensen vond ik. en DJ Phreak jij mag dat dan minder jarigen anonieme BBers noemen :). Ik kijk gelukkig anders tegen die mensen aan. Dit hele topic ging over het helpen van mensen en te laten dat dat je het leven moet waarderen voor ook de kleine dingen en het belangerijk is van jezelf te houden ook al heb je het slecht! Ik ben er zo zeker van dat ik mensen hiermee geholpen heb en we weer wat van elkaar geleert hebben echt jammer dat het zo moest eindigen!

Het is toch mijn goed recht mijn mening ten toon te spreiden of ben ik nu achterlijk? Dat je het er niet mee eens bent, prima gozer hoeft ook niet.

Peoples zei:
Het is toch mijn goed recht mijn mening ten toon te spreiden of ben ik nu achterlijk? Dat je het er niet mee eens bent, prima gozer hoeft ook niet.

Je hele mening is off topic :) Deze topic gaat over het steunen van elkaar en goeie adviezen. Om van te leren. Jij hebt het over precies het tegen overgestelde... Maar ik ga hier ook niet meer verder over door. Ik vind het wel goed zo.

firedsoul zei:
Ik denk dat we maar beter het positieve kunnen uithalen wat er in zat. Ik heb wel veel goeie meningen en feedback van dit topic gehad. En een paar goeie personen leren kennen waaronder jou Hieki :). Tja voor de mensen die wel positief waren en die het topic aanvulde wil ik danken. Dj Phreak en Peoples.. Ik denk niet dat jullie veel van dit begrijpen en vraag me dan ook wat jullie in die topic doen als je toch zo gaat reageren :). Na gezegt te hebben dat jullie denken dat het aangedikt word nee mensen sommige mensen hebben het wel zo zwaar. IK vind het nog altijd een goed topic vervuilt :) Maar ik zal me er dan ook niet meer mee bezig houden. Er staan goeie adviezen en meningen en die heb ik meegenomen. Het is goed emoties te delen of dat nou op een internet forum is of tegen je real life buddys. Maarja... Jammer dat sommige mensen er niet zo over denken :). Dit is mij laaste berichtje in die topic ik wens iedereen nog sterkte en suc6 en hoop dit het laaste tafereeltje genegeerd kan worden. Er stonden wel zeer goeie meningen in van wijze mensen vond ik. en DJ Phreak jij mag dat dan minder jarigen anonieme bodybuilders noemen :). Ik kijk gelukkig anders tegen die mensen aan. Dit hele topic ging over het helpen van mensen en te laten dat dat je het leven moet waarderen voor ook de kleine dingen en het belangerijk is van jezelf te houden ook al heb je het slecht! Ik ben er zo zeker van dat ik mensen hiermee geholpen heb en we weer wat van elkaar geleert hebben echt jammer dat het zo moest eindigen!
`
Ik denk niet dat je nu moet vragen dit topic te sluiten kerel.. er zijn nog genoeg mensen die wel een mening hebben of hun verhaal kwijt willen.

ik ben bang dat het een beetje uit de hand gaat lopen.

Het begon met een vraag naar vroegtijdig overleden ouders. Dat maakte nogal wat los, maar het werd ook steeds breder van insteek.
Toen kwam dit topic. Prima natuurlijk, maar IEDEREEN heeft recht op z'n mening. (hier valt geen 'aaah shut uo you p*ssy's' etc etc onder)
dat bepaalde mensen de mening 'tough life' hebben, prima, don't change a winning formula. Als ze het hier met respect neerzetten.
Ik heb echter wel het gevoel dat dit niet helemaal tot z'n recht komt.
Wanneer leven pijn doet, is de titel. Dit maken we allemaal mee, ieder huis heeft z'n kruis. Maar er zijn heel bijzondere, vaak nare uitzonderingen. Zoals bijv die van Hiekie. Ik vind het erg dapper dat hij z'n verhaal neer durfde te zetten. Ik hoop dat hij er ook nog voor de volle 100% achter staat, ik iig wel achter mijn posts. Yupz, het is openhartig, maar voor mij zijn het praktisch gesloten boeken. En niet aangedikt overigens.
Hoe iemand met zijn pijn in het leven omgaat, is verschillend en ik hoop ook dat dit gerespecteerd wordt, dan blijft het een mooi topic en krijgt het een stuk meer diepgang imo.

grtz.
B

gewoon mee doorgaan, iedereen heeft er zijn mening over, is ook maar normaal denk ik, maar dat wil niet meteen zeggen dat je ermee moet stoppen!

builderB zei:
ik ben bang dat het een beetje uit de hand gaat lopen.

Het begon met een vraag naar vroegtijdig overleden ouders. Dat maakte nogal wat los, maar het werd ook steeds breder van insteek.
Toen kwam dit topic. Prima natuurlijk, maar IEDEREEN heeft recht op z'n mening. (hier valt geen 'aaah shut uo you p*ssy's' etc etc onder)
dat bepaalde mensen de mening 'tough life' hebben, prima, don't change a winning formula. Als ze het hier met respect neerzetten.
Ik heb echter wel het gevoel dat dit niet helemaal tot z'n recht komt.
Wanneer leven pijn doet, is de titel. Dit maken we allemaal mee, ieder huis heeft z'n kruis. Maar er zijn heel bijzondere, vaak nare uitzonderingen. Zoals bijv die van Hiekie. Ik vind het erg dapper dat hij z'n verhaal neer durfde te zetten. Ik hoop dat hij er ook nog voor de volle 100% achter staat, ik iig wel achter mijn posts. Yupz, het is openhartig, maar voor mij zijn het praktisch gesloten boeken. En niet aangedikt overigens.
Hoe iemand met zijn pijn in het leven omgaat, is verschillend en ik hoop ook dat dit gerespecteerd wordt, dan blijft het een mooi topic en krijgt het een stuk meer diepgang imo.

grtz.
B
Ik sta er nog steeds achter hoor .. ik zou niet inzien waarom ik weg zou moeten of willen halen.. Wat er staat is gebeurt... en dat geld voor al mijn posts. Dank je BuilderB! voor je reactie! Ik sta achter mijn posts voor de volle 100 %

Misschien handig als iemand een afwijkende mening heeft dat niet gelijk wordt gezien als een aanval. Prima als mensen hun verhaal vertellen, maar het is natuurlijk geen topic om alleen maar uit te huilen en elkaar te vertellen hoe verrot het leven wel niet is. Daarmee red je het ook niet, beetje de realiteit blijven zien is wel aan te raden, niet ieder persoon kan dezelfde mening zijn toegedaan. Zou een grijze wereld en in dit geval topic worden.

mn oma is vandaag toch overleden, zonder euthanasie want daar was ze al te zwak voor..

door de morfine en valium was ze gelukkig rustig en had ze geen pijn meer..

ze is gestoven in bijzijn van mn opa mn moeder mn zus en ik.. ben blij voor haar dat ze nu geen pijn meer heeft..

heb heel weinig gegeten deze 2 dagen,maar sommige dingen zijn belangrijker dan trainen, en toch ging ik ff langs huis om een bakkie kwark en een flinke shake te halen , slaat nergens op maar heb dan toch een beter gevoel, want voelde me leeg aan eiwitten :o

zal je missen oma :(

Nee ik was niet van plan het topic te sluiten of er mee te stoppen. Alleen het voelde voor mij dat de reden waarom het topic is gemaakt verkeerd word gezien. Het staat er eigelijk heel duidelijk in en ik heb ook geen zin meer om me te herhalen.

Mensen mogen er best andere meningen op houden maar als je dingen zoals (waar het op neerkwam eigelijk) gaat zeggen "Waarom iedereen zo zielig hier ze verhaal doet en zit te janken" terwijl we net zo ver gekomen waren. Om eerlijk te zijn zie ik niemand hier janken enkel verhalen waarop positieve feedback kwam en goeie adviezen. Gewoon een paar mensen onder elkaar die elkaar een steuntje geven.

Kan me er ook niet aan komen hoe dj phreak het durft te zeggen dat het allemaal meningen van minderjarige bbers zijn. Is een beetje flauw voor iedereen. Ik zelf vond er hele goeie meningen en adviezen bij staan. En ik zeg het nu ook voor de laaste keer. Dit topic gaat over dat hoe slecht het leven ook kan tegenvallen je toch gelukkig kan worden door de simpele dingen te waarderen in het leven. Ik had mij en Hieki zijn verhaal hier ingezet zodat je ziet dat het leven erg knap lastig kan zijn en dat je maar geluk mag hebben met sommige dingen zoals vrienden hebben of een meisje die je leuk vind. We hadden het ook over dat het belangerijk is van jezelf te houden is en eigelijk vulde we elkaar aan. Ik vond het ook erg fijn om emoties met elkaar te delen en waarom zou dat niet op internet mogen?

Ik zelf vind dat een heel belangerijk iets in het leven. Vooral als je zoveel goeie mensen bij elkaar krijgt met hun adviezen en meningen vormden veel waarde voor mij in het dit topic. Als dan een paar rotte peren de groep komen binnen vallen met dat we maar een beetje aan het janken zijn en het niet te begrijpen valt dat wij emoties delen heb ik ook zo van ja :rolleyes: heb je uberhaupt het hele topic wel gelezen en de waarde ervan. En als je zo graag negatieve feedback wilt geven doe dat dan via PM :).

Nouja goed opzich was het wel te verwachten alleen na ongeveer 13 pages goed te gaan had ik het niet zien aankomen. Daardoor waren mij reacties erop trouwens misschien ook erg slecht. Het was mij bedoeling niet aan te geven die topic te sluiten of Dani te beledigen ik was er gewoon mee overvallen.

Ik heb er ook erg veel energie in gestopt moet ik zeggen omdat ik gehoopt had mensen er mee te helpen. Maar aangezien dit nu heel anders word gezien blijf ik liever bij me eigenwaarde en zie gewoon niet veel nut er meer op te reageren. Ik wil best me eigen mening verdedigen maar ik heb nu zo vaak gezegt waar het topic op staat en waar het om gaat en als mensen dan niet willen luisteren dan geef ik Testo groot gelijk. Ik kan hier wel mij positieve meningen en feedback blijven geven (waar mensen zoiezo blijkbaar overheen lezen) Maar als er zo op word gereageerd is het voor mij ook gedaan. Begrijp me trouwens niet verkeerd ik heb hier ook veel positieve feedback gekregen maar dit topic gaat toch ergens heen waar ik niet op gehoopt had.

Dus voor mij heeft het geen zin er dan in te blijven posten , ik zou em verder wel open laten voor andere mensen. Als iemand hulp nodig heeft mag hij of zij mij PMen. Via het topic doe ik het niet meer. Ik zou eigelijk nog door willen gaan om me mening en het topic te verdedigen maar zie er geen nut meer in.Voor mij was het al gestopt bij pagina 10. Wens iedereen nog sterkte iig...

P.S Dani voor je vraagtekens: Juist omdat het anoniem is , kan het heerlijk zijn je hart hier te luchten en ervaringen en gevoelens te delen. Je kan ook alles binnen houden of de mening van 1 man horen aan wie je ook nog eens geld betaald. Hoe die man dan ook proffesioneel mocht zijn. Ik zelf heb hier zeer wijze woorden en meningen gezien die volgens mij net zo goed helpen. En die ook nog gratis zijn :).

Laatst bewerkt:
Ik vind zelfmoord niet laf. Er is verdomd veel lef nodig om tot die daad over te gaan. Ik ben zelf al nerveus als ik op een feestje één pilletje moet wegwerken, moet je nagaan als iemand een fles vol + een liter tequilla eroverheen mikt.
Als ik op het perron sta ben ik altijd overdonderd over de massieve power van een trein en alles en sidder ik bij de gedachte dat zo'n ding mij uiteentrekt. Ik heb veel respect voor mn vriend die ervoor is gedoken, ik zou dit nooit, nooit gedurfd hebben.

Firedsoul, 1 tip. Gebruik alinea's, die woordenbrij nodigt niet uit tot lezen.

@hiekie & firedsoul:
Relax...
Probeern nou juist eens na te denken over posts. Mogelijke bedoelingen na te lopen. Het hele issue met de al dan niet onbedoeld harder overkomende berichten is al redelijk uitgebreid ter sprake gekomen. Neem dat zelf ook mee, als je een bericht leest.

Probeer nou ook eens de vraag of het verwijt die bijvoorbeeld phreak's eerste post inhield voor jezelf te isoleren en te analyseren...
Ook Dani's post bevat een duidelijke vraag. Een die uitlokt tot nadenken en misschien wel leidt tot het onderkennen van de waarde van een topic als dit. Een topic dat je in mijn ogen helemaal niet op hoeft te schonen, omdat er zinnige punten opgebracht worden.

Begin EERST met het verduidelijken van bericht en respons, voordat je je aangevallen voelt of in de bres springt voor anderen die jij aangevallen vindt.

@Dani:
Misschien gewoon omdat de mensen die er mee komen van zichzelf het idee hebben, dat ze ondertussen toch wel overweg kunnen met eventueel bashwerk en voor zichzelf het idee hebben dat ofwel zij ofwel iemand anders er wat aan kan hebben. Al is het maar een flard van een redenering waar iemand anders net wat aan kan hebben of een herkenningspunt in de eigen situatie... Wie weet, it never hurts to try :)

Edit: typo's gefixt.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven