- Waardering
- 239
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 116kg
firedsoul zei:nee dat is nooit de bedoeling geweest maar ik denk ook niet dat het zo over komt...
Dat gevoel heb ik dus wel... en meerdere
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
firedsoul zei:nee dat is nooit de bedoeling geweest maar ik denk ook niet dat het zo over komt...
ik ben inderdaad erg leuk.firedsoul zei:

x2.Peoples zei:
Dit is iets waar ik wel even over struikel.. Verhalen aandikken ? kom op, dat doe je als je 6 jaar bent .. Dit topic is voor ons dan ook niet bedoelt met de insteek kijk mij eens zielig zijn ,... het enige wat we inderdaad doen is verhalen met elkaar delen. En elkaar daar op aanvullen.Peoples zei:
Ik heb met Dani langdurig over dit onderwerp gediscuseerd tijdens de BBQ. En ik ben het voor de volle 100% eens met haar.
Laten we wel wezen, er worden hier verhalen neergezet waarvan ik bijna zeker weet dat deze aangedikt zijn en het wordt meer een topic: Kijk mij eens even zielig zijn. En denk niet dat dat de bedoeling is.
Ik vind het tof voor je als je hier kracht uit haalt.
Dan stel ik voor dat jullie daar mee door gaan.Hiekie zei:Dit is iets waar ik wel even over struikel.. Verhalen aandikken ? kom op, dat doe je als je 6 jaar bent .. Dit topic is voor ons dan ook niet bedoelt met de insteek kijk mij eens zielig zijn ,... het enige wat we inderdaad doen is verhalen met elkaar delen. En elkaar daar op aanvullen.

Hiekie zei:Dit is iets waar ik wel even over struikel.. Verhalen aandikken ? kom op, dat doe je als je 6 jaar bent .. Dit topic is voor ons dan ook niet bedoelt met de insteek kijk mij eens zielig zijn ,... het enige wat we inderdaad doen is verhalen met elkaar delen. En elkaar daar op aanvullen.
. Tja voor de mensen die wel positief waren en die het topic aanvulde wil ik danken. Dj Phreak en Peoples.. Ik denk niet dat jullie veel van dit begrijpen en vraag me dan ook wat jullie in die topic doen als je toch zo gaat reageren
. Na gezegt te hebben dat jullie denken dat het aangedikt word nee mensen sommige mensen hebben het wel zo zwaar. IK vind het nog altijd een goed topic vervuilt
Maar ik zal me er dan ook niet meer mee bezig houden. Er staan goeie adviezen en meningen en die heb ik meegenomen. Het is goed emoties te delen of dat nou op een internet forum is of tegen je real life buddys. Maarja... Jammer dat sommige mensen er niet zo over denken
. Dit is mij laaste berichtje in die topic ik wens iedereen nog sterkte en suc6 en hoop dit het laaste tafereeltje genegeerd kan worden. Er stonden wel zeer goeie meningen in van wijze mensen vond ik. en DJ Phreak jij mag dat dan minder jarigen anonieme BBers noemen
. Ik kijk gelukkig anders tegen die mensen aan. Dit hele topic ging over het helpen van mensen en te laten dat dat je het leven moet waarderen voor ook de kleine dingen en het belangerijk is van jezelf te houden ook al heb je het slecht! Ik ben er zo zeker van dat ik mensen hiermee geholpen heb en we weer wat van elkaar geleert hebben echt jammer dat het zo moest eindigen!Peoples zei:Het is toch mijn goed recht mijn mening ten toon te spreiden of ben ik nu achterlijk? Dat je het er niet mee eens bent, prima gozer hoeft ook niet.
Deze topic gaat over het steunen van elkaar en goeie adviezen. Om van te leren. Jij hebt het over precies het tegen overgestelde... Maar ik ga hier ook niet meer verder over door. Ik vind het wel goed zo.`firedsoul zei:Ik denk dat we maar beter het positieve kunnen uithalen wat er in zat. Ik heb wel veel goeie meningen en feedback van dit topic gehad. En een paar goeie personen leren kennen waaronder jou Hieki. Tja voor de mensen die wel positief waren en die het topic aanvulde wil ik danken. Dj Phreak en Peoples.. Ik denk niet dat jullie veel van dit begrijpen en vraag me dan ook wat jullie in die topic doen als je toch zo gaat reageren
. Na gezegt te hebben dat jullie denken dat het aangedikt word nee mensen sommige mensen hebben het wel zo zwaar. IK vind het nog altijd een goed topic vervuilt
Maar ik zal me er dan ook niet meer mee bezig houden. Er staan goeie adviezen en meningen en die heb ik meegenomen. Het is goed emoties te delen of dat nou op een internet forum is of tegen je real life buddys. Maarja... Jammer dat sommige mensen er niet zo over denken
. Dit is mij laaste berichtje in die topic ik wens iedereen nog sterkte en suc6 en hoop dit het laaste tafereeltje genegeerd kan worden. Er stonden wel zeer goeie meningen in van wijze mensen vond ik. en DJ Phreak jij mag dat dan minder jarigen anonieme bodybuilders noemen
. Ik kijk gelukkig anders tegen die mensen aan. Dit hele topic ging over het helpen van mensen en te laten dat dat je het leven moet waarderen voor ook de kleine dingen en het belangerijk is van jezelf te houden ook al heb je het slecht! Ik ben er zo zeker van dat ik mensen hiermee geholpen heb en we weer wat van elkaar geleert hebben echt jammer dat het zo moest eindigen!
Ik sta er nog steeds achter hoor .. ik zou niet inzien waarom ik weg zou moeten of willen halen.. Wat er staat is gebeurt... en dat geld voor al mijn posts. Dank je BuilderB! voor je reactie! Ik sta achter mijn posts voor de volle 100 %builderB zei:ik ben bang dat het een beetje uit de hand gaat lopen.
Het begon met een vraag naar vroegtijdig overleden ouders. Dat maakte nogal wat los, maar het werd ook steeds breder van insteek.
Toen kwam dit topic. Prima natuurlijk, maar IEDEREEN heeft recht op z'n mening. (hier valt geen 'aaah shut uo you p*ssy's' etc etc onder)
dat bepaalde mensen de mening 'tough life' hebben, prima, don't change a winning formula. Als ze het hier met respect neerzetten.
Ik heb echter wel het gevoel dat dit niet helemaal tot z'n recht komt.
Wanneer leven pijn doet, is de titel. Dit maken we allemaal mee, ieder huis heeft z'n kruis. Maar er zijn heel bijzondere, vaak nare uitzonderingen. Zoals bijv die van Hiekie. Ik vind het erg dapper dat hij z'n verhaal neer durfde te zetten. Ik hoop dat hij er ook nog voor de volle 100% achter staat, ik iig wel achter mijn posts. Yupz, het is openhartig, maar voor mij zijn het praktisch gesloten boeken. En niet aangedikt overigens.
Hoe iemand met zijn pijn in het leven omgaat, is verschillend en ik hoop ook dat dit gerespecteerd wordt, dan blijft het een mooi topic en krijgt het een stuk meer diepgang imo.
grtz.
B

heb je uberhaupt het hele topic wel gelezen en de waarde ervan. En als je zo graag negatieve feedback wilt geven doe dat dan via PM
.
.EricR zei:Firedsoul, 1 tip. Gebruik alinea's, die woordenbrij nodigt niet uit tot lezen.